Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:29

Ik verf mijn haar omdat ik een paar grijze haren heb gevonden. Zo :') dat is eruit haha

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:30

Confession; ik ben zo'n vinger/nek/pols knakker en ik vind t heerlijk :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:34

Ik woon sinds kort in Utrecht, daar studeer ik voor Docent Nederlands. Ik vind het vreselijk dat ik hier altijd AN moet praten want anders kijken ze zo raar want dan horen ze waar ik vandaan kom. :')
Thuis boeit me dat veel minder, ik moet er namelijk moeite voor doen om helemaal AN te spreken. Vind dat eigenlijk niet kunnen voor iemand die Nederlands studeert. :') :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 19:59

MarlindeRooz schreef:
Ik woon sinds kort in Utrecht, daar studeer ik voor Docent Nederlands. Ik vind het vreselijk dat ik hier altijd AN moet praten want anders kijken ze zo raar want dan horen ze waar ik vandaan kom. :')
Thuis boeit me dat veel minder, ik moet er namelijk moeite voor doen om helemaal AN te spreken. Vind dat eigenlijk niet kunnen voor iemand die Nederlands studeert. :') :o

Tik 'm aan!
Hier ook een student Nederlands.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:09

Ik heb vandaag een poncho-sjaal gevonden in de Primark (sjaal was van Vero Moda en dus zonder alarmpje aan) en heb 'm in mijn tas gestopt :=

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:18

Oei, waarschijnlijk heeft iemand die verloren. Niet zo eerlijk :=
Maar hey, dit topic is er niet om te judgen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:22

UhNee schreef:
Maar k3 is ook gewoon leuk -O-

Confession: Mensen die hun vingers/rug/oren/schedel/tenen knakken wil ik het liefst de nek omdraaien, zeker als ze het nog een keer doen nadat ik heb gevraagd of ze alsjeblieft op willen houden :(

Mijn vingers en tenen en knieën knakken altijd uit zichzelf. Kan er niks aan doen :\

Kan dus ook nooit iemand van achteren besluipen. Want het geknak verraad mij :')

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:23

ik kreeg net een tweet van freek vonk terug en deed uit blijheid een dansje O:) *\%/*

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 22:12

Ik maak altijd deals met spinnen. Elke nieuwkomer krijgt de regels van mij te horen over mijn kamer, tot waar ze mogen komen en wat de consequenties zijn. Zojuist hebben mijn vissen van twee spinnetjes mogen smikkelen, aangezien ze zich niet aan de regels hielden :')
De een besloot een web boven mijn bed te maken, en de ander werd ''volwassen genoeg'' (bijna op een grootte waarvan ik ze met een stofzuiger opzuig omdat ik ze anders doodeng begin te vinden :') )

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 22:18

Er is een koppel op mijn Facebook waar ik compleet gek van wordt, de hele tijd verliefde foto's en hartjes en kusjes... Het stoort mij enorm maar de reden dat ik ze niet verwijder is omdat ik ook op de eerste rij wil zitten als het misgaat...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 22:23

Schuur_ schreef:
Er is een koppel op mijn Facebook waar ik compleet gek van wordt, de hele tijd verliefde foto's en hartjes en kusjes... Het stoort mij enorm maar de reden dat ik ze niet verwijder is omdat ik ook op de eerste rij wil zitten als het misgaat...

_O- _O-

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 22:28

Schuur_ schreef:

:D :') Held.

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 22:46

Schuur_ schreef:

Proest! Merci chocolade over mijn beeldscherm...

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 23:01

Haha! Geweldig topic!

Ik ben 33, woon samen en mijn ouders weten nog steeds niet dat ik rook...

Ik loop ook na het douchen graag naakt door huis...

Zie ook wel eens niet dat de kat gekotst heeft of een bloederig kadootje heeft gebracht... O:)

Had tot 2 weken geleden een schoonmaakster omdat ik gewoon echt een hekel heb aan dweilen en liever wat anders doe (zoals lekker luieren op de bank)

Ik koop te veel nagellak en geurkaarsen/wax terwijl ik eigenlijk gewoon wil sparen maar dat geld moet op! :')

Edit: nog een paar...

Ik heb 2 tatoeages waarvan mijn vader er van 1 nog steeds niet weet dat ik hem heb omdat hij dan echt woest wordt.

Op mijn werk zit ik heel vaak op fb, bokt en andere dingen te doen dan ik zou moeten doen...

Vaak doe ik net of ik heel geïnteresseerd zit te luisteren naar iemand zijn verhaal maar eigenlijk hoor ik geen woord van wat diegene zegt en moet ik er soms met omwegen achterkomen wat ze nou eigenlijk aan me gevraagd hebben.

Ik kan keihard zitten janken om de meest stomme tv programma's (under cover boss, Oprah.. dat soort programma's )

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 23:26

Ik eet het liefste alleen met een vork. Brood probeer ik dan met m'n vork te snijden en rijst probeer ik zo goed en kwaad als het kan naar binnen te werken met mijn vork. Ook het ijs moet er aan geloven en word gewoon met de vork gegeten :')
Natuurlijk heb ik met soep geen keuze, maar het zit me toch dwars als ik dan met een lepel eet :+

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 23:33

Als ik met geld werk, wil ik altijd de kant met het zilveren streepje op het biljet naar boven hebben. In mijn portemonnee zit alles dan ook nog eens gerangschikt van klein naar groot _O-

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 23:36

Zitosh schreef:
Als ik met geld werk, wil ik altijd de kant met het zilveren streepje op het biljet naar boven hebben. In mijn portemonnee zit alles dan ook nog eens gerangschikt van klein naar groot _O-

bij de kruidvat moest dat zo alle zilvere lijntjes rechts en van groot naar klein in de kassa ik liep ook altijd de muntjes te rangschrikken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 23:57

Wat een heerlijk topic :D

Toen ik m'n rijbewijs nog maar een week oid had, ging ik met 4 vriendinnen erbij in de auto van m'n vader boodschappen doen. Op een zaterdag, dus het was natuurlijk hartstikke druk en ik was helemaal niet gewend om in zo'n grote bak te rijden. Ik reed het parkeerterrein van de supermarkt voorbij dus moest keren, maar de auto was groter dan ik had ingeschat waardoor ik aan 2 kanten het verkeer ophield en m'n vriendinnen zaten allemaal te gillen over wat ik nu moest doen. Durfde niet nog een extra keer te steken en dacht dat ik het wel zou halen (voor me stonden auto's langs de weg geparkeerd)... Niet dus, ben met m'n bumper langs een geparkeerde auto gereden :') Ben uit paniek doorgereden maar later toch terug gelopen om te kijken of die andere auto geen schade had en dat was gelukkig niet zo, de auto van m'n vader echter wel _O- Durfde niets te zeggen en uiteindelijk heeft m'n moeder de buren, die ze niet mocht en die altijd asociaal parkeerden, de schuld gegeven terwijl ik vol bleef houden dat ik het ECHT niet geweest was :') Hij is gelukkig heel goed verzekerd en rijdt zelf veel vaker schade maar ik voelde me toch zo schuldig dat ik het een jaar na dato nog verteld heb :')

LSnuitje schreef:
Toen mijn broertje in een rotbui was en mijn favoriete bordje en beker kapot gegooid had heb ik als ultieme revenge zijn tandenborstel, gel en kam verstopt in zijn kamer. Hij natuurlijk helemaal over de zeik de volgende ochtend. Over volwassen zijn gesproken :=

Dit heb ik ook een keer gedaan _O- Had ruzie met m'n vriend over iets stoms, ik was er echt boos over en wist dat hij een halfuur later weg moest (dat was overigens waar ik boos over was) en nog moest douchen. Heb toen eerst zijn deo en wax verstopt en ben daarna uitgebreid in bad gegaan met de badkamerdeur op slot zodat hij zich niet klaar kon maken :') Zooo kinderachtig achteraf gezien maar ik vond het toen echt een briljant idee van mezelf.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 00:18

Oke hele blonde confession. Er loopt hier een topic op bokt dat heet: wat hebben mensen toch tegen vossen. Heb het zoooo vaak voorbij zien komen en niet aan willen klikken omdat ik een topic over vossen, die ene die in het bos leven weetjewel, verwachtte. Tot er een lampje ging branden bij mij en het nog wel eens over voskleurige paarden kon gaan, bingo _O-

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 00:22

Hahaha roos!! Precies wat ik ook dacht :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 00:28

Dat dacht ik ook inderdaad :')

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 01:01

Dat was voor mij juist de reden dat ik dat topic wel aanklikte! Bleek het over de kleur vos te gaan... -O-

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 06:45

Ik dacht ook dat het over het beest ging :o

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 07:24

Mijn briefgeld zit ook altijd gekopt en gerangschikt in mijn portomonee! Over gehouden aan mijn tijd als kassiere. Kan ook echt geërgerd zijn als ik het bij een supermarkt kriskras terug krijg.

Vroeger zat ik op een basisschool, het Kompas. Het lied van die school had een alinea; "Noord, oost, west of zuid, welke richting gaan we uit. Dankzij dat rot zinnetje heb ik nog steeds moeite met de juiste volgorde van het kompas. Ik krijg het er nieti in, en moet op Google kijken hoe het ook alweer zat. En bedankt, basisschool.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 08:28

Utixo schreef:
Mijn briefgeld zit ook altijd gekopt en gerangschikt in mijn portomonee! Over gehouden aan mijn tijd als kassiere. Kan ook echt geërgerd zijn als ik het bij een supermarkt kriskras terug krijg.

Vroeger zat ik op een basisschool, het Kompas. Het lied van die school had een alinea; "Noord, oost, west of zuid, welke richting gaan we uit. Dankzij dat rot zinnetje heb ik nog steeds moeite met de juiste volgorde van het kompas. Ik krijg het er nieti in, en moet op Google kijken hoe het ook alweer zat. En bedankt, basisschool.

En ezelsbruggetje?
Wie Niet Oplet Zakt.
W, dus West, begint links.