dat is eruit haha Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dat is eruit haha
MarlindeRooz schreef:Ik woon sinds kort in Utrecht, daar studeer ik voor Docent Nederlands. Ik vind het vreselijk dat ik hier altijd AN moet praten want anders kijken ze zo raar want dan horen ze waar ik vandaan kom.![]()
Thuis boeit me dat veel minder, ik moet er namelijk moeite voor doen om helemaal AN te spreken. Vind dat eigenlijk niet kunnen voor iemand die Nederlands studeert.![]()
UhNee schreef:Maar k3 is ook gewoon leuk![]()
Confession: Mensen die hun vingers/rug/oren/schedel/tenen knakken wil ik het liefst de nek omdraaien, zeker als ze het nog een keer doen nadat ik heb gevraagd of ze alsjeblieft op willen houden

) Schuur_ schreef:Er is een koppel op mijn Facebook waar ik compleet gek van wordt, de hele tijd verliefde foto's en hartjes en kusjes... Het stoort mij enorm maar de reden dat ik ze niet verwijder is omdat ik ook op de eerste rij wil zitten als het misgaat...

Zitosh schreef:Als ik met geld werk, wil ik altijd de kant met het zilveren streepje op het biljet naar boven hebben. In mijn portemonnee zit alles dan ook nog eens gerangschikt van klein naar groot

Ben uit paniek doorgereden maar later toch terug gelopen om te kijken of die andere auto geen schade had en dat was gelukkig niet zo, de auto van m'n vader echter wel
Durfde niets te zeggen en uiteindelijk heeft m'n moeder de buren, die ze niet mocht en die altijd asociaal parkeerden, de schuld gegeven terwijl ik vol bleef houden dat ik het ECHT niet geweest was
Hij is gelukkig heel goed verzekerd en rijdt zelf veel vaker schade maar ik voelde me toch zo schuldig dat ik het een jaar na dato nog verteld heb 
LSnuitje schreef:Toen mijn broertje in een rotbui was en mijn favoriete bordje en beker kapot gegooid had heb ik als ultieme revenge zijn tandenborstel, gel en kam verstopt in zijn kamer. Hij natuurlijk helemaal over de zeik de volgende ochtend. Over volwassen zijn gesproken
Had ruzie met m'n vriend over iets stoms, ik was er echt boos over en wist dat hij een halfuur later weg moest (dat was overigens waar ik boos over was) en nog moest douchen. Heb toen eerst zijn deo en wax verstopt en ben daarna uitgebreid in bad gegaan met de badkamerdeur op slot zodat hij zich niet klaar kon maken
Zooo kinderachtig achteraf gezien maar ik vond het toen echt een briljant idee van mezelf.

Utixo schreef:Mijn briefgeld zit ook altijd gekopt en gerangschikt in mijn portomonee! Over gehouden aan mijn tijd als kassiere. Kan ook echt geërgerd zijn als ik het bij een supermarkt kriskras terug krijg.
Vroeger zat ik op een basisschool, het Kompas. Het lied van die school had een alinea; "Noord, oost, west of zuid, welke richting gaan we uit. Dankzij dat rot zinnetje heb ik nog steeds moeite met de juiste volgorde van het kompas. Ik krijg het er nieti in, en moet op Google kijken hoe het ook alweer zat. En bedankt, basisschool.