Ariannee schreef:Er zit een spin in m'n kamer Ohh bah!! Vriend of vader of dapper figuur in de buurt?
xxemmely schreef:Ariannee schreef:Er zit een spin in m'n kamer Ohh bah!! Vriend of vader of dapper figuur in de buurt?Alleen vriend, maar die sliep al diep dus ging hem er niet voor wakker maken ben uiteindelijk wel gaan slapen
Ben ik weer. Tijdens de week gaat m'n wekkertje om 5u, dus ook morgen maar ik geraak weer niet in slaap. Joe-fiets-pie!
Ja normaal staat m'n stopwoordje daar. Maar de volgens de policy van bokt mag ik dat niet schrijven, dus heeft die d'r zelf Joe-fiets-pie van gemaakt
Heb net een of ander mislukt filmpje in elkaar lopen flansen.. En verdikke Arianne je profiel is weg, doei bezigheidstherapie..
Haha hier nog een, awake and alive... alhoewel, meer dood dan levend inmiddels Dan maar hele info posts schrijven op bokt Moeilijke dagen hier.Hoop dat het bij jullie mee zit?Sterkte en welterusten (just in case) En anders, enjoy your night
Hoe laat was je op? Ik kan slapen op commando maar powernapjes kan ik dan weer niet zo goed. Gisteren dus om 21.30u stipt in bed, dan is 4.15u opstaan prima te doen.