Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik wil mijn jurk voor de laatste keer passen en daar ook mijn kapsel en makeup bij (voor het totaalplaatje). Mijn kapster doet zowel mijn haar als makeup, dus mooi handig dacht ik. Kan ze ook gelijk het haar van mijn moeder doen en hebben we alles centraal op de dag van de bruiloft!
We komen er tot nu toe niet uit en ik werd er gisteren gewoon heel erg gefrustreerd van
Bij de vorige pasafspraak zou ik ook al mijn kapsel/makeup erbij dragen, maar ook toen lukte het niet met de kapster.
Leuk, dat trouwen!
Jaffel schreef:Vraagje, wij trouwen in een andere gemeente dan onze eigen gemeente. Ondertrouw moet ik eigen gemeente maar wanneer regel ik dan een ambtenaar in burgerlijke stand, deze moet van de trouwgemeente zijn. Pas na ondertrouw? En regel ik dat via de gemeente? Wij hebben iemand op het oog, maar nergens op de site staat hoe of met wie ik contact moet opnemen. Morgen maar in ieder geval even bellen met die gemeente!
als je een ander wilt, moet je gewoon even bellen dat ze geen ambtenaar hoeven te regelen.
Naamsverandering is daarom ook achteraf gedaan, durfden ze niet aan om dat bij de ondertrouw vast te leggen, iets teveel gemeentes in het spel.

. Kan allebei.