Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lolacabana schreef:Gefeliciteerd jullie allebei! Mark en ik dachten het al. Geniet nog even van her prachtige Wenen, en vooral van elkaar!
Paisano schreef:Zal ik jullie dan maar niet langer in spanning laten zitten?!
We zijn verloofd!
Mijn maatje, mijn steun en toeverlaat, de man die ik zo knap vind en waar ik zo ontzettend gek op ben heeft me een aanzoek gedaan!
Als een brok zenuwen liep ik vanmorgen naar het Schönbrunn paleis. Van een afstandje zag ik Sebas al staan, het werd daardoor alleen nog maar spannender. Toen ik dichterbij kwam zag ik dat hij een ontzettend mooi nieuw pak aan had. Wat zag hij er knap uit!Hij pakte mijn handen vast en vertelde me wat ik voor hem beteken, hoeveel hij van me houdt en hoe graag hij de rest van zijn leven met mij wil delen
Daarna kwam hét moment: hij haalde een doosje met een prachtige ring tevoorschijn, ging op 1 knie en stelde me de grote vraag!
En natuurlijk zei ik "JA!", Sebas is de liefde van mijn leven en ik wil niks liever dan met hem trouwen!
Het was het aanzoek van mijn dromen op de meest romantische plek op aarde en ik ben nog steeds helemaal in de wolken van geluk!
Ik had niks meer van de omgeving meegekregen, het was of we helemaal alleen in die tuin stonden. Tot ineens onder een leuke muts een goede vriendin van ons tevoorschijn kwam: Ashley! Nog een hele leuke verrassing! Sebas had haar ingevlogen om dit speciale moment voor ons vast te leggen. Ik ben zo blij dat ik er foto's van heb! Ashley zit nu in het vliegtuig terug naar huis, de foto's houden jullie nog te goed![ Afbeelding ]
Maar alsjeblieft, DEEL DIT NIET OP FACEBOOK! We willen het graag zelf, op onze eigen manier, bekend maken!