Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 18:47

xRoosss schreef:
@Frummels, ik zie wel eens op fashion blogs dat dames een maxi skirt/dress dragen met witte all stars eronder. Het was een beetje vreemd, maar ik vond het wel wat hebben. :)

Ik heb het vandaag ook zo gedragen, en vond het om eerlijk te zijn wel leuk toen ik er een beetje aan gewend was. :) Heb het gecombineerd met een blousje en een wijd vest :j

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 18:51

Ik vind maxi skirts/dresses met Allstars idd heel erg leuk. Ik draag zelf mijn Docs eronder en zelfs dat vind ik heel erg leuk staan na een tijdje wennen, dus ik denk dat elke chunky laars er wel leuk onder kan staan

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:44

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:00

Wat leuk, grappig om zo te zien lijkt me. :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:24

Amai we zijn alweer een pagina verder.
Ja die tuinbroek is leuk! Had laatst zo een leuke gezien maar durf het niet goed... Weet helemaal niet of het me staat.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:50

leuk kledingrek! ik wil ook graag eentje maar zit te twijfelen tussen 1 stang of 2 stangen :?

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:00

Natsuki schreef:
Wat leuk, grappig om zo te zien lijkt me. :)

Ja echt leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:09

Ik heb laatst ook een kledingrek gekocht voor aan mijn bedeinde :) Was maar 9 euro bij de Ikea!

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:14

Leuke tuinbroek! Staat juist leuk in de zomer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:19

Emmaa_ schreef:
Ik vind maxi skirts/dresses met Allstars idd heel erg leuk. Ik draag zelf mijn Docs eronder en zelfs dat vind ik heel erg leuk staan na een tijdje wennen, dus ik denk dat elke chunky laars er wel leuk onder kan staan

Ik wil zelf ook super graag Docs, maar twijfel omdat ik heel erg klein ben en ik bang ben dat het me optisch nog kleiner maakt.. Nu eerst zomer, en in de herfst maar eens aanpassen en kijken hoe het staat. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:26

Ik vind mijn Docs echt briljant <3 Inlopen was alleen even hell op aarde, maar als je daar eenmaal doorheen bent zijn ze fantastisch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:29

Ja, ik vind ze zo mooi! Ik heb gelukkig nog nooit in mijn leven blaren gehad of andere ellende aan mijn voeten, dus ik heb er wel vertrouwen in dat ik het doorlopen wel door kan komen haha.. Ik ben alleen bang dat ze heel erg lomp zullen staan bij me. Ze zitten ook best wel warm toch? Meer winter schoenen idee?
Ik ben echt maar 1.58, dus heel veel dingen maken mij al vrij snel lomp. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:31

Ja ik vind ze voor nu nog net kunnen, maar heel veel warmer moet het niet gaan worden, dan zijn ze denk ik een beetje te haha. Maar ik denk dat ze bij elke lengte wel goed staan hoor, ze maken je voeten iig niet groter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 21:34

Ja en ik heb maat 36/37 dus wel kleine voeten gelukkig! Ik ben begin november jarig, ik denk dat ik ze vraag als verjaardagscadeautje. Beetje zonde om ze nu te kopen en dan niet te dragen omdat het te warm is.. :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 23:15

claudiadvx schreef:
leuk kledingrek! ik wil ook graag eentje maar zit te twijfelen tussen 1 stang of 2 stangen :?

Ik zal voor 2 stangen gaan. Ik had eerst een rek met 1 stang maar die viel om de paar uur uit elkaar.. Nu een met 2 stangen, staat als een huis :j

Ik had hem voor 20 euro bij de Jysk, ook in hoogte verstelbaar. Erg handig.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 07:38

Komende zomer ga ik op kamers en nu heb ik eindelijk een goed idee voor al mijn hang-dingen. Een kledingrek! Bedankt haha :D

Ik vind de top in deze post; http://instagram.com/p/nmtd_yzIuS/, trouwens ontzettend leuk. Maar paypal betalingen etc, daar doe ik niet aan. Iemand een soortgelijk iets gezien bij een (nederlandse) webshop?

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 11:28

xRoosss schreef:
claudiadvx schreef:

Ik zal voor 2 stangen gaan. Ik had eerst een rek met 1 stang maar die viel om de paar uur uit elkaar.. Nu een met 2 stangen, staat als een huis :j

Ik had hem voor 20 euro bij de Jysk, ook in hoogte verstelbaar. Erg handig.

bedankt ga ik dat doen haha
paar weken geleden had ik trouwens ook nog inkopen gedaan maar steeds vergeten erop te zetten 2 gewone bloesjes een zomerjasje en een thirtje:) had alleen hempjes :brr: en ik wou van mijn zwarte kledingkast af := nu is ie meer kleurrijk

joxbling

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 13:58

Ik ga morgen op uitwisseling naar Duitsland en we gaan een dagje naar Münster waar we vrije tijd krijgen, dus vroeg ik me af of iemand nog tips heeft voor leuke winkels? :)

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:26

Verkoopt er iemand hier kleding op marktplaats? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 19:30

Niet op Marktplaats, wel via een andere soort van online webshop die ik zelf heb ingericht.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 20:11

Hmm ik droom nu al 2 weken van een jurk die ik zelf ontwerp ( in mijn droom dan :') ) maar ik vind hem zooo mooi dat ik hem ook in het echt wil hebben! Maar wat doe je als je niet kan tekenen, ontwerpen en naaien? +)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 20:18

_mexx_lady_ schreef:
Hmm ik droom nu al 2 weken van een jurk die ik zelf ontwerp ( in mijn droom dan :') ) maar ik vind hem zooo mooi dat ik hem ook in het echt wil hebben! Maar wat doe je als je niet kan tekenen, ontwerpen en naaien? +)

Mailen naar Frans Molenaar of Hans Ubbink haha

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 20:20

Argh, superstom! Heb ik die enorm fijne BH afgeprijsd gezien, naar 30 euro, wou ik hem bestellen en is ie weg. :(

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 20:23

_mexx_lady_ schreef:

Heeft je moeder geen vriendin of nichtje oid die zoiets kan? Want inderdaad, naar iemand toegaan die kan tekenen wat jij wilt :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-14 20:36

DewiRox schreef:
_mexx_lady_ schreef:

Mailen naar Frans Molenaar of Hans Ubbink haha

Naauuww ik wou eerder Nicky Vankets vragen! Haha :+
Inderdaad, maar dan moet je nog geld maken voor de stoffen, werkuren,...