Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jadeleigh263

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 13:34

De hype is denk binnekort over. Heelveel mensen zetten hun mobiel nu te koop, en sommige mensen hebben het spel gedownload enverkopen het los voor ong. 5euro :')

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 14:04

kiki1976 schreef:
Hahha hij heeft z'n mobiel met Flappy Bird op mp gezet.
De advertentie stond er nog geen 30 seconden op en hij had het eerst bod al binnen.
Oke voor die prijs gaat die niet weg want die ligt op de helft van de winkelwaarde.

Eigenlijk is het meer een grapje om te kijken of de mensen echt zo gek zijn vanwege het spel. Want z'n mobiel is nog geen maand oud.
Maar ach bij een goed bod is daarover na te denken natuurlijk :=

Haha, ik had toen ik dit las ook meteen aan vriendlieg gevraagd of hij toevallig dat spel op zijn telefoon had. (Hij is toch aan het kijken voor een nieuwe.) Maar helaas. ;(

Ben heel benieuwd hoe hoog het hoogste bod zal zijn, fijn dat je ons op de hoogte wilt houden!

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 15:18

Het is echt heel jammer dat er hier in de omgeving zo weinig bijrijdpaarden zijn. Als ik op MP iemand mail, dan krijg ik al niks meer terug. Waarschijnlijk is ieder meisje in een straal van 10 km er ook al achter aan gegaan. Ooit hoop ik dat ik een keer de eerste ben.

Het is trouwens ook irritant als advertenties er al maanden op staan. Dan mail je toch maar en vaak krijg je dan terug dat diegene al iemand heeft. En de advertentie gewoon laten staan he..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 15:54

Wij hebben ook een mobiel met dat spel

ik probeer een zwempakje oor kinderen erop te zetten. Maar tot 3 x toe word hij gelijk verwijderd. Heb mail gestuurd naar marktplaats en krijg binnen 3 dagen antwoord.....

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:44

Hihi ik ben benieuwd naar het hoogste bod Kiki ;)
Ik heb mijn Wii met een aantal spellen en toebehoren op MP gezet met 'bieden vanaf €100".
Kreeg gisteren een mail van iemand 'voor 65 euro kom ik hem vandaag ophalen'. Alsof dat ding me gruwelijk in de weg ligt. Ik had heel erg de neiging om terug te mailen dat hij hem dan wel de volgende dag mocht komen ophalen voor 100 euro. Niet gedaan hihi.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 18:42

Pfffff. Ik heb nu ongeveer 450 tot 500 advertenties op marktplaats, en ik ben 'ontdekt' door iemand, die nu dus fanatieker reserveert dan dat ik ze erop kan zetten. Prima.

Maar die gaat nu eerst koken en eten, en wil dus dat ik stop met erop zetten totdat zij klaar is, zodat zij alles als eerste kan zien. Aangegeven dat ik dat niet doe. Dan wil ze dat als er andere mensen reageren, ik boeken vasthou totdat zij de kans heeft gehad om te kijken. Doe ik ook niet. Dan wil ze dat ik boeken die andere mensen gereserveerd hebben aan haar verkoop. Doe ik ook niet.

Pfffff nutcase...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 18:48

HTM, jij had het toch over dat nieuwe MP extra?! Nu wil ik zojuist m'n advertenties er opnieuw op gaan zetten, krijg ik de melding dat MP vernieuwd is en dat je niet meer automatisch bovenaan komt te staan..... Dan wil ik wel graag weten wat dat nu inhoudt, maar als je dan klikt op MP extra, gebeurd er niets.....
Zou het echt een waardeloze aanpassing vinden?! Als ik het goed begrijp moet je dan gaan betalen om een geplaatste advertentie even bovenaan te hebben....
(en dan ga ik ook niet meer iedere week al die moeite doen om m'n advertenties opnieuw te plaatsen...)

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 20:17

@riraito waar zoek je dan?

Wolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 23:06

Ik heb dat Marktplaats extra vanmiddag even bekeken.
Je kunt dan een gepersonaliseerde pagina aanmaken, je krijgt verwijzingen met foto's naar jouw andere advertenties, en je advertenties komen wel weer bovenaan te staan.
Is E49,95 per maand geloof ik.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 23:07

50?!! :') Per maand? Sodeknetters!

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 23:09

Ik kom daar nog steeds niet in.
Wat een bedrag zeg!
Ik denk dat ik er dan toch maar eens een mailtje naar MP aan waag. Als alle advertenties gewoon door elkaar komen te staan, ga ik ze niet meer wekelijks vernieuwen :P (en daar baal ik dan wel super van, want je merkt echt dat je weer sneller verkoopt als je dingen opnieuw geplaatst hebt!)

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 00:01

Op internet zie ik inderdaad de nieuwe advertenties niet meer bovenaan komen. Tenminste niet meer allemaal. Maar via de MP app wel. Waar zit m dan t verschil in?

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 00:02

Ik zou ook eerder reageren op een advertentie die er 2 dagen op staat dan een die er al 5 maanden op staat, dus dat werkt idd

yanick29

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 00:04

De app is misschien ouder en moeten ze nog bijwerken?? Ik hoop dat de app dan zo blijft dan ga ik wel via de app rondsnuffelen :D

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 00:09

Ja, doe ik ook. Ik wil gewoon het nieuwste zien, zeker omdat ik om bepaalde termen/trefwoorden zoek... Hoop maar dat ze het zo laten op de app. Dan kan ik daarop snuffen. Of ze moeten t maar helemaal terugdraaien naar hoe het was.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 00:16

Mm heb die melding nog niet gehad maar vind dat wel raar.....ik wil gewoon de nieuwst dingen zien die die dag of gisteren geplaatst zijn.

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 00:19

Werkt t handig die app?

Oh oh, ik heb weer mensen erbij zitten.
Staat een prijs van €60,00 , staat erbij dat de prijs vast is.
'Heeft u dat dekje nog te koop?' 'oke mooi, doet u hem ook voor €40,- weg'

Bord voor je kop dan of een bril nodig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 00:20

Je kan bij de app invullen van nieuw naar oud, als ze dat er in houden is het geen probleem, anders is het wel balen, €50 per maand kan voor mij sowieso al niet uit

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 00:21

Ja ik vind de app echt heel fijn!! Ook als je ff snel een advertentie wilt plaatsen met foto's van je mobiel. Ideaal!

Citaat:
Bord voor je kop dan of een bril nodig?

Uhmm. Beide?! |o

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 00:27

Oe, dan ga ik die app ook maar eens installeren.

Dacht ook beide idd, maar heb er al meerdere mensen tussen zitten met zo'n reactie.
Paar dagen geleden ook twee mensen via MP.
De ene had interesse in meerdere bicolors, prijzen stonden in de advertentie dus geen misverstanden over.
Dus ik geantwoord dat ik alles van haar lijstje nog had en graag wat terug hoorde hoe en wat. Niks meer van gehoord. Ik daarna nog een mail achteraan gestuurd of het niet ontvangen was en of ze even wat wilde laten weten. Weer niks.

De tweede reageerde op een advertentie: 'Ik wil dit dekje graag overnemen!!'
Dus ik gereageerd, hoe en wat met het verzenden of dat ze het liever wilde ophalen.
Ook niks meer van gehoord. Bij deze ook een mail achteraan gestuurd en weer niks op ontvangen.

Snap t niet hoor..

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 01:50

Wordt weer goed verdienen voor mp.
50 euro per maand.
Afzetters!
Maar ik kon het ook nog steeds niet zien.
Hopelijk morgen wel.
Zakelijk zou ik er nog wel over na willen denken, als de website ook vermeld mag worden dan.
Prive is het niet interessant.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 09:34

Ik kan de nieuwe mp wel aanklikken maar er gebeurt niets.

Maar ik vind een bedrag van € 50.- p/mnd nog wel wat hoor.
Maar net wat HTM al zegt, kijk als je dan gratis een link erbij mag zetten dan is er nog over na te denken.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 10:31

Zo hee mijn broek is ook weer afgezakt. Heb gloednieuwe oranje fleece zweetdeken 1.95 cm op Marktplaats, is zelfs niet eens gepast. Krijg een bod van 15 Euro. Was ik mee akkoord gegaan ook al vond ik het wel wat laag maar toe maar, meisje klonk aardig. Krijg ik mail "is toch wel met verzendkosten he". Nou nee dus, je hebt toch een gaatje in je hoofd als je denkt dat een gloednieuwe zweetdeken voor minder dan 10 Euro verkocht wordt ??? Heb terug gemaild dat als ik aan liefdadigheid wil doen ik wel geld geef aan de dierenbescherming. Beetje onaardig misschien, maar jeetje, hoe is het met het hoofd???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 11:36

Lol, dat is wel erg naïef inderdaad :')

Ik ben blij, rijlaarzen verkocht aan iemand uit Groningen.. Gelukkig hoef ik ze niet te gaan brengen! :P Maar wel verkocht voor een redelijke prijs die ik zelf in gedachten had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 11:48

hahahatsjoe ik vind dat wel redelijk... 'agressief' om eerlijk te zijn.. := Snap dat je gefrustreerd bent omdat je niet de gewenste prijs voor je nieuwe deken krijgt, maar als je het al te laag vond in eerste instantie, ga dan niet akkoord, en spreek niet van gaatjes in je hoofd.. :=

Hier geen rare reacties meer gehad, heb 't zadel van marktplaats afgehaald.. Voor 50 euro stook ik 'm zelf wel op :') Ik laat 'm nu maar liggen, vet 'm nog een keer goed in en ik ruil 'm t.z.t. wel in bij de zadelpasser... :') ja goed, wel 1 rare reactie, of ik ff naar groningen wilde om te kijken of 't paard 'm paste... Stond toch echt duidelijk in de advertentie waar ik woonde :+ Dus heb dat maar gelaten.. :')