Complimenten! De sfeer is perfect gedaan. Wel irriteer ik me een beetje aan haar slip die tussen haar billen kruipt. Daardoor wordt haar kont minder mooi hihi
VinandoW
Geplaatst: 01-10-14 23:04
Hele gave foto!
Courses
Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-14 08:22
elkee schreef:
Complimenten! De sfeer is perfect gedaan. Wel irriteer ik me een beetje aan haar slip die tussen haar billen kruipt. Daardoor wordt haar kont minder mooi hihi
Ohja, wat ik vergeten was. Geef ook even aan of je allebei de data beschikbaar bent
Het gaat mij gewoon om een toffe dag en leuke platen, maar dat valt prima te doen ook met onervaren modellen Portrait/polaroids is namelijk heel goed om je portfolio ook mee te beginnen Je bent van harte welkom hoor!
Van NewGirl hier op bokt. Ben tot zover tevreden, zie ook verbeteringen voor mezelf, maar we zijn beiden nog niet gewoon om met opstelling en kleding goed te werken, dus leren we er zelf ook enorm veel van
Woow heel apart gezicht heeft dat meisje, hele sterke foto!
_Jessie
Geplaatst: 06-10-14 12:30
o gosh Thirsa, in love. Hele hele mooie plaat! Alleen achtergrond, muur met verf gok ik? Van haar wil ik wel meer platen zien
Courses
Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-14 13:20
Eh, ik heb werkelijk geen enkel idee wat erop zit Lang verhaal, maar een .. verhaalrijke zolder hebben wij
Van haar ga je zeker meer zien, ik ben echt super enthousiast over d'r dus heb d'r even aan wat connectie's doorgezet want dit is echt een topper die veeeeel meer aandacht verdient
Ik heb voor de komende tijd 2 oproepjes uit staan voor de MUA's, heb binnenkort weer wat dingen staan. Helemaal leuk