Wij zullen wel ergens verkeerd gelopen zijn want toen wij het station uitkwamen moesten we nog een stukje rechtdoor en dan links voor we bij dat plein aankwamen met de Primark.
Dan heb je iets verkeerd gedaan ja haha. Maar er waren volgens mij ook verschillende uitgangen ja :p
Klopt, je hebt de uitgang richting het busstation, richting de parkeerplaats en richting het centrum.
Mandyy
Geplaatst: 23-06-13 16:12
Dat is wel een stukje lopen vanaf station, maar makkelijk te doen.
Lous
Geplaatst: 23-06-13 16:12
Ludique96 schreef:
En Primark Rotterdam?
Om daar te komen moet je vanuit het station eerst Alexandrium 1 door. Je kunt ook met de metro en dan stoppen bij halte Oosterflank, dan sta je er bijna voor.
Vergeet niet dat als je met de trein komt je er bij station Rotterdam Alexander uit moet en niet Rotterdam centraal.
Ludique96
Geplaatst: 23-06-13 16:14
Lous schreef:
Ludique96 schreef:
En Primark Rotterdam?
Om daar te komen moet je vanuit het station eerst Alexandrium 1 door. Je kunt ook met de metro en dan stoppen bij halte Oosterflank, dan sta je er bijna voor.
Is de primark in hoofddorp goed te bereiken met de trein? En zoja? wat adviseren jullie? Zaandam of Hoofddorp?
SimoneDV
Geplaatst: 23-06-13 19:57
Ik was al een tijdje niet in de Primark geweest, vorige week even geweest en een beetje high waisted skinny jeans gekocht voor €5 Was afgeprijsd. En hij is ook lekker lang voor mij en ik ben 1.85