Rare mensen op marktplaats deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Re: Rare mensen op marktplaats deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-13 01:30

Ik vind dat ook heel vreemd. Je betaald voor een dienst, maar ze vinden het compleet logisch dat ze het niet altijd goed uitvoeren, en doen vervolgens dus ook helemaal niets voor je.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 01:43

Lekker makkelijk werken zo, kom je toch verder in geen enkele branche mee weg, lijkt me :n

Maar daarom verstuur ik inderdaad waardevollere spullen altijd verzekerd !

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 01:50

Vjestagirl schreef:
Ik vind dat ook heel vreemd. Je betaald voor een dienst, maar ze vinden het compleet logisch dat ze het niet altijd goed uitvoeren, en doen vervolgens dus ook helemaal niets voor je.

Ik heb het nog gekker meegemaakt!!

Pakket aangetekend verzonden door een bedrijf. Postbode geeft het vervolgens ergens af en gooit geen briefje in de bus. Pakket zoek..

Bedrijf schakelt postnl in, die gaat vervolgens mij brieven sturen die ik braaf invul en zij vervolgens weer kwijtraken intern.

Krijg ik van het bedrijf te horen dat postnl er door geen reactie van mij vanuit gaat dat ik het pakket wel heb ontvangen, terwijl ze zelf mijn brief kwijt hebben gemaakt. Of ik even wilde betalen!!

Ik heb gezegd dat ik dat niet van plan was! Even opdraaien voor de misstap van de postbode zeg! Wat een gestoorde bende!

Dus zelfs aangetekend zegt niks! Iemand heeft een krabbel gezet en het pakje gehouden.. Fijn!

DJZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 03:45

Maar waar gaan dan die 'verloren' pakketten dan allemaal naar toe????? Waar blijft dat ??

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 08:20

liesenlizzy schreef:
Maar waar gaan dan die 'verloren' pakketten dan allemaal naar toe????? Waar blijft dat ??

eerlijk? nou er wordt behoorlijk wat achterover gedrukt, vooral in het sorteercentrum....
en ook op de bussen zelf...

en eigenlijk is dat al sinds de pakketten "afgepakt" zijn van de reguliere postbode
daarvoor gebeurde het ook wel,maar in vele mindere mate

en ze doen er weinig aan, want tenslotte kost het niet het bedrijf z'n geld maar de klant
zodra het het bedrijf geld gaat kosten gaan ze pas eens actie ondernemen
maar zelfs op hoger hand wordt er flink geroofd, gewoon uren van personeelsleden enz
ik keek elke maand mijn loonstrook na, want het klopte te vaak niet

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 10:17

Daarom verzend ik nooit geen pakjes meer met tnt, but service en nog duur ook :(

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 10:32

liesenlizzy schreef:

Ik hou dus MP weer in de gaten of hetgeen wat ik niet geleverd heb gekregen, daar weer opduikt!
Het is ook niet iets alledaags, dus dat beperkt de zoekactie. :D

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 13:49

Ik hoop vandaag ook 2 pakketten te mogen ontvangen. Van beide geen t&t code ontvangen. Maar via bokt gekocht dus dat zal vast wel goedkomen hoop ik.

Trouwens gister te horen gekregen dat ik me stalling schriftelijk moet opzeggen....wat een ge**** zeg pff. Mn zoontje zijn lessen ook stop gezet gister. Die geef ik straks zelf wel les ofzo.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 16:02

goed inpakken helpt ook heel erg tegen het kwijt raken van pakketten, ik pak alles altijd goed in met voldoende tape er op, van alle door mij verzonden pakketten is er nog nooit 1 kwijt geraakt, maar als ik zie hoe ik soms pakketten binnenkrijg dan snap ik wel waarom dingen kwijt raken. ik heb al meerdere keren een doos bezorgt gekregen dat de doos gewoon open was waardoor je gewoon in de doos kunt kijken, gelukkig zat alles er nog in.

wat denk ik ook scheelt is dat hier altijd de zelfde bezorger komt (tenminste het zijn 2 mensen), de 1 is een vrouw die laatst al eens vroeg of wij paarden spul verkopen omdat ze alweer een doos kwam bezorgen waar "hoofdstellen" op stond (die vrouw heeft zelf ook paarden :Y) ) die betreffende doos was ook al beschadigt maar alles zat er gewoon in.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 17:04

Wij hebben een erg lieve bezorger gelukkig! Weet ook dat ik liever niets bij de buren aan de ene kant wil hebben ivm veel roken binnen! Elke keer stonken mijn spulletjes!

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 20:21

gaat hier weer als een speer op mp, verkopers reageren snel en ook kopers reageren

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 20:47

Ik heb 1 pakket binnen. De grootste zal di wel komen dan..gezien ik maandag nooit post krijg.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 20:52

Volgens mij wordt er vanaf dit jaar ook niet meer bezorgd op maandag?!

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 22:29

Ik krijg al jaren geen post meer op maandag dus ben er al aan gewend ;)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 22:35

heb net de 2 delen van het 1e seizoen van glee op de kop kunnen tikken vaan 10 euro, nu wachten tot ze aankomen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 10:19

Mijn kast is er ook, moet alleen nog even geverfd worden, staat een stuk mooier dan de vorige kast.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:01

heb een hele tas met schaatsen van mijn ouders gekregen, ga die er zo maar eens opzetten want op het nieuws van vrijdag werd er gezegd dat er een ware run was op schaatsen nu het iets lijkt te vriezen :)

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:10

Da's een goeie van die schaatsen!
Ik heb ergens ook nog een tas vol staan... :)*

Vanmorgen in buurdurp weer wat afgehaald; deur open, spulletjes al bij de deur, betalen en weg.
Hou ik van: kort en bondig!

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:13

Kentaro schreef:

Echt?

Angelsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:14

Kentaro schreef:

klopt

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:16

Niet dus.... Had het op het nieuws gehoord. Maar heb zojuist gegoogled en het blijkt dus niet te kloppen... Ze bezorgen nog gewoon op maandag! (zakelijke post zal iemand niet op een maandag ontvangen, want als ze dat op vrijdag versturen, heb je het zaterdag in huis en de meeste bedrijven werken niet in het weekend :+ )

Angelsss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:21

pakketjes worden hier niet op maandag bezorgd

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:26

Ik krijg net een reactie op een adv:

'' ik heb wel belangstelling voor de trui, kunt u mij morgen bellen? ''

Ik vind dat zo raar :') Moet ik nou die mevrouw gaan bellen omdat ze interesse heeft in mijn trui.
Ik was het eigenlijk niet van plan.. Hoe kan ik haar vriendelijk vertellen dat ik het liever via de mail afhandel?
Ze woont (aan het tel. nr. te zien in de buurt, dus zal hem wel willen ophalen).

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:29

Alja schreef:
heb een hele tas met schaatsen van mijn ouders gekregen, ga die er zo maar eens opzetten want op het nieuws van vrijdag werd er gezegd dat er een ware run was op schaatsen nu het iets lijkt te vriezen :)

jij bracht mij op een goed idee, heb gelijk op zolder gekeken en vond nog 8 paar schaatsen die niet gebruikt worden dus die gaan zo op mp

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:35

Wow, 8 paar?!

Ik weet nog wel dat ik vorig jaar halsoverkop op zocht ging naar schaatsen, omdat er een grachtentocht bij ons in Zwolle werd georganiseerd. Wat een hel zeg! Er waren heel wat schaatsen te koop, maar het ene na het andere paar ging me aan m'n neus voorbij. Uiteindelijk heb op het laatste moment nog een paar weten te bemachtigen. Dus ga er maar vanuit -als het net zo als vorig jaar gaat- dat jullie die schaatsen binnen no-time verkocht hebben. :j