Ghostattack schreef:Zijn geen gewone dvd's hoorGeen films, muziek dvds die nieuw ruim 30 euro kosten. Ik vraag er 12,50 voor. Special editions ed.
Ohw, dan had ik het verkeerd begrepen, haha.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hannahaapje schreef:Ghostattack schreef:Zijn geen gewone dvd's hoorGeen films, muziek dvds die nieuw ruim 30 euro kosten. Ik vraag er 12,50 voor. Special editions ed.
Ohw, dan had ik het verkeerd begrepen, haha.
Air schreef:Waarom denken sommigen dat je laarzen die je voor 90 euro hebt gekocht en helemaal nieuw zijn wel weg doet voor 40 of 50 euro?
Air schreef:Waarom denken sommigen dat je laarzen die je voor 90 euro hebt gekocht en helemaal nieuw zijn wel weg doet voor 40 of 50 euro?
Dat is echt mijn marktplaats irritatiepunt nr. 1.
rOcky_lofz schreef:goldenarrow schreef:Ik heb hem de 30e van Oktober geplaatst, en in het begin stond hij wel tussen mijn advertenties...
Maar hier is de link (die het dus wel doet) http://link.marktplaats.nl/611194212
Die staat toch ook op bokt markt ? kan je de verkoper daar niet bereiken ?
rOcky_lofz schreef:goldenarrow schreef:Ik heb hem de 30e van Oktober geplaatst, en in het begin stond hij wel tussen mijn advertenties...
Maar hier is de link (die het dus wel doet) http://link.marktplaats.nl/611194212
Die staat toch ook op bokt markt ? kan je de verkoper daar niet bereiken ?
Dat is echt mijn marktplaats irritatiepunt nr. 1.
Christiene schreef:als verkoper was ik een keer een weekend weg.(2 dagen...)
Ik heb wel een hele volle mailbox gekregen 12 mailtjes.. iemand had haast en dreigde steeds meer .. toen ik thuis was maar gemaild.. ze zijn die zelfde avond nog gekomen met excuus en het geld voor het voorwerp.
GamblersCup schreef:Samy schreef:Ik wou dat er bij mij weer eens onzin biedingen binnen kwamen ...
Heb er nu al enkele weken wedstrijdjasjes op staan, maar 0,0 reactie.
Einde wedstrijdseizoen?