Nayomie schreef:Het is hier veels te warm!
Je hebt gelijkk
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DewiRox schreef:Wat kunnen sommige mensen toch zeuren zeg..![]()
Tuurlijk, hier is het ook warm, maar wat maakt het uit. Gewoon even 2 dagen rustig aan doen, in Nederland duurt extreem warm weer toch niet lang. Neem het gewoon voor lief en pas je aan, ga lekker zwemmen of blijf anders rustig in de schaduw zitten of zet een ventilator op je hoofd ofzo. In andere landen is het de hele zomer dit weer, of zelfs warmer!
Die winter komt vanzelf wel hoor.
Veulen84 schreef:DewiRox schreef:Wat kunnen sommige mensen toch zeuren zeg..![]()
Tuurlijk, hier is het ook warm, maar wat maakt het uit. Gewoon even 2 dagen rustig aan doen, in Nederland duurt extreem warm weer toch niet lang. Neem het gewoon voor lief en pas je aan, ga lekker zwemmen of blijf anders rustig in de schaduw zitten of zet een ventilator op je hoofd ofzo. In andere landen is het de hele zomer dit weer, of zelfs warmer!
Die winter komt vanzelf wel hoor.
Bedankt, ik zal er aan denken dat ik niet mag zeuren als ik voor de 4de keer in 2 dagen flauwval.
Ja, dat komt door de warmte. Ja, ik voel me echt beroert en ik vermoed dat jij geen idee hebt hoe dat is.
Me handen trillen zo hard dat ik geen kopje kan vasthouden. Ik zweet zo hard dat ik elk uur een droog shirt aan kan trekken. Ik heb vannacht nog geen 3 uur geslapen. Me bloeddruk is zo laag gezakt dat als ie nog verder zakt ik straks in het ziekenhuis eindig.
Maar goed, ik zal niet zeuren want er is ergens iemand die er wel blij van word.
DewiRox schreef:Ach, ik bedoel het toch in het algemeen. Maar jij bent dan een uitzondering en dat geldt voor lang niet iedereen. Lijkt me erg vervelend inderdaad, maar helaas doe je er vrij weinig aan, het weer is niet te veranderen.
Veulen84 schreef:DewiRox schreef:Ach, ik bedoel het toch in het algemeen. Maar jij bent dan een uitzondering en dat geldt voor lang niet iedereen. Lijkt me erg vervelend inderdaad, maar helaas doe je er vrij weinig aan, het weer is niet te veranderen.
Je zal het wel in het algemeen bedoelen, maar je gaat er erg kort mee door de bocht. En het weer veranderen kan je niet, maar een post hier leid in ieder geval een minuutje af van hoe niet lekker dit is. Daar is internet toch voor?