Het Weertopic deel 24!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:29

Nayomie schreef:
Het is hier veels te warm!

Je hebt gelijkk

Nayomie

Re: Het Weertopic deel 24!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:30

Ik wilde het zwembad opzetten maar daar heb ik nu geen puf meer voor. Plus dat hij in de bloedhete kas staat. Daar ga ik mooi niet in hoor!

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:33

Is het eens zomer, klagen jullie nog :').
Je hoeft niks te doen. Er is ook schaduw en anders ga je binnen zitten met een ventilator bij je hoofd.

Geniet er toch lekker van! Het is zo weer voorbij.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:41

DewiRox schreef:
Wat kunnen sommige mensen toch zeuren zeg.. :=
Tuurlijk, hier is het ook warm, maar wat maakt het uit. Gewoon even 2 dagen rustig aan doen, in Nederland duurt extreem warm weer toch niet lang. Neem het gewoon voor lief en pas je aan, ga lekker zwemmen of blijf anders rustig in de schaduw zitten of zet een ventilator op je hoofd ofzo. In andere landen is het de hele zomer dit weer, of zelfs warmer!

Die winter komt vanzelf wel hoor.

Bedankt, ik zal er aan denken dat ik niet mag zeuren als ik voor de 4de keer in 2 dagen flauwval.
Ja, dat komt door de warmte. Ja, ik voel me echt beroert en ik vermoed dat jij geen idee hebt hoe dat is.

Me handen trillen zo hard dat ik geen kopje kan vasthouden. Ik zweet zo hard dat ik elk uur een droog shirt aan kan trekken. Ik heb vannacht nog geen 3 uur geslapen. Me bloeddruk is zo laag gezakt dat als ie nog verder zakt ik straks in het ziekenhuis eindig.

Maar goed, ik zal niet zeuren want er is ergens iemand die er wel blij van word.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:42

Robin schreef:
Je hoeft niks te doen. Er is ook schaduw en anders ga je binnen zitten met een ventilator bij je hoofd.

ik weet het :')

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:49

Ik heb in ieder geval niet geklaagt toen er regen viel! dat heb ik liever dan dit weer.
Ik houd nou eenmaal niet v.d. zomer.
En er zijn mensen [zoals veulen84] die gewoon echt ziek worden van dit weer.En die mogen niet klagen??
Jullie[niet allemaal] klagen toch zelf ook als het regent? of als het sneeuwt? Mogen wij dan ook klagen als het véél te heet word?
je kan je kleden tegen regen,sneeuw en de kou,maar tegen de hitte kan je helemaal nix! :(

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:51

Veulen84 schreef:
DewiRox schreef:
Wat kunnen sommige mensen toch zeuren zeg.. :=
Tuurlijk, hier is het ook warm, maar wat maakt het uit. Gewoon even 2 dagen rustig aan doen, in Nederland duurt extreem warm weer toch niet lang. Neem het gewoon voor lief en pas je aan, ga lekker zwemmen of blijf anders rustig in de schaduw zitten of zet een ventilator op je hoofd ofzo. In andere landen is het de hele zomer dit weer, of zelfs warmer!

Die winter komt vanzelf wel hoor.

Bedankt, ik zal er aan denken dat ik niet mag zeuren als ik voor de 4de keer in 2 dagen flauwval.
Ja, dat komt door de warmte. Ja, ik voel me echt beroert en ik vermoed dat jij geen idee hebt hoe dat is.

Me handen trillen zo hard dat ik geen kopje kan vasthouden. Ik zweet zo hard dat ik elk uur een droog shirt aan kan trekken. Ik heb vannacht nog geen 3 uur geslapen. Me bloeddruk is zo laag gezakt dat als ie nog verder zakt ik straks in het ziekenhuis eindig.

Maar goed, ik zal niet zeuren want er is ergens iemand die er wel blij van word.

Ach, ik bedoel het toch in het algemeen. Maar jij bent dan een uitzondering en dat geldt voor lang niet iedereen. Lijkt me erg vervelend inderdaad, maar helaas doe je er vrij weinig aan, het weer is niet te veranderen.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:54

@DewiRox
En wat dacht je van ál die oudere mensen dan? er vallen zelfs doden onder deze mensen door de hitte.
En in andere landen is het warmer,ja klopt,maar daar is het altijd zo,daar zijn ze het gewent.Daar is het áltijd zo'n zomer.Hier kan je er niet aan wennen,hier is het de ene week 16 graden en de week erop 30 graden.
Nog maar 12 dagen en dan is het Dag Zomer,Welkom Herfst.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:58

DewiRox schreef:
Ach, ik bedoel het toch in het algemeen. Maar jij bent dan een uitzondering en dat geldt voor lang niet iedereen. Lijkt me erg vervelend inderdaad, maar helaas doe je er vrij weinig aan, het weer is niet te veranderen.

Je zal het wel in het algemeen bedoelen, maar je gaat er erg kort mee door de bocht. En het weer veranderen kan je niet, maar een post hier leid in ieder geval een minuutje af van hoe niet lekker dit is. Daar is internet toch voor?

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 12:01

Nayomie schreef:
Robin schreef:

ik weet het :')

:j yup :D :D :D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 12:02

Het was niet mijn bedoeling om mensen aan te vallen hoor, maar gewoon een algemene opmerking. Het is toch zo, dat het nooit goed is hier. Ja, mij hoor je zeuren als het dagen alleen maar regent, doe mij 10x liever dit weer. Dan kan je wel zeggen dat je aan deze warmte niks kan doen, maar je kan ook gewoon in de schaduw gaan zitten, lekker drankje erbij en desnoods de ventilator buiten zetten met een verlengsnoer.

Ik snap best dat voor sommige mensen dit weer minder is, maar ik vind dat sommige mensen ook wel kunnen overdrijven (uitzonderingen daar gelaten) en die doen niet eens de moeite om er iets van te maken.

Ja, mijn oma is ook oud, heeft liever ook koeler weer. Maar dit weer duurt geen weken, vanaf morgen gaat de temperatuur al dalen. In warme landen passen mensen zich toch ook aan, hier hoeven we ons maar 2 dagen aan te passen, moet te doen zijn toch?

Ik ga hier verder geen discussie meer over voeren. Ik snap best dat voor sommige mensen dit weer echt niet fijn is. Maar er zijn neem ik aan ook mensen die mijn post lezen en denken; inderdaad, eigenlijk ben ik nu best wel een beetje onnodig aan het klagen.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 12:05

Veulen84 schreef:
DewiRox schreef:

Je zal het wel in het algemeen bedoelen, maar je gaat er erg kort mee door de bocht. En het weer veranderen kan je niet, maar een post hier leid in ieder geval een minuutje af van hoe niet lekker dit is. Daar is internet toch voor?

Ja, en daar is dit topic ook voor. Maar dit topic is er ook om te zeggen dat ik dit (voor een paar dagen) heerlijk weer vind. En misschien had ik dan niet mijn mening moeten geven over anderen.
Laatst bijgewerkt door DewiRox op 19-08-12 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 12:07

bespeur ik hier een te veel hitte humeur???? :')

:+

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 12:08

In de schaduw zitten? in de schaduw op het NOORDEN is het zelfs 32 graden!
Hoe kan je je aanpassen dan? je kunt je hier niet aanpassen dan in andere landen.Omdat het hier opeens 15 graden warmer is dan de andere keer.
Iedereen mag klagen over het weer, ;) het is niet voor niets het meest besproken onderwerp. :j

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 12:08

Rustig jongens, straaks raken jullie nog over de kook met deze hitte :')

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 12:11

Ik lig heerlijk met mijn iPad in het zwembad, dus voordat ik over de kook raakt, duurt nog even ;).
Ik ga me hier nu niet meer in de discussie mengen. Ik heb gezegt hoe ik erover denk en ga nu lekker van het weer genieten.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 12:12

Ladybird schreef:
Rustig jongens, straaks raken jullie nog over de kook met deze hitte :')

dan krijg je zo iets als dit......... -:(- ...........en moet je wel op zoek naar water :')
nah....zo maar eens zoeken of er nog ergens een plekje in de schaduw naast het water is :D

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 12:14

Pfoehee, wat is het warm he! :))

Van zeuren en klagen krijg je het alleen maar warmen! Relaxeeeeeeeeeeeeeeeeee! :P

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 12:14

Waarschijnlijk zullen alle schaduwplekjes inmiddels al wel ingepikt zijn, helemaal bij de meertjes en plassen enz. Zelfs thuis vechten wij om de 'beste' plek; op het luchtbed in ons net iets grotere opblaas zwembad.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 12:16

Hier is het ook erg warm en we gaan zo maar eens verkoeling zoeken in het water. Het enige jammere vind ik dat het dan ook in huis zo warm is. En een ventilator hebben we nog niet. Aan de ene kant vind ik het heerlijk, aan de andere kant heb ik nu al zin in morgen, dat de temperatuur lager is.
Ach, ik ben daarin een zeur. Is het winter, verlang ik naar de zomer en in de zomer verlang ik naar de winter :D

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 13:01

Het is echt niét te doen buiten, 37 graden ofzo en geen enkel zuchtje wind

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 13:17

Hier in de tuin is het gewoon serieus boven de 40 graden :oo Geen wolk of zuchtje wind te bekennen..

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 13:20

36°C...beetje tè warm, ja ik klaag ook...heb het zelden benauwd maar lekker ademhalen met die warmte gaat ook niet echt lekker.
Heb vannacht ook zo goed als niet geslapen...
Net lekker in het zwembad gelegen!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 13:23

Ow goed nieuws!!! vanavond heel lokaal een regen of onweersbui! *\o/* *\o/* *\o/*
Laat dat lokale nou net boven Ermelo zijn. :j

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 13:40

Wahaha wat een hitte, maar wel lekker :j
Voor 1 dag dan he
Lekker bokken met een ventilator om je hoofd :P