Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Dat lijkt me heel raar, zo'n onweersbui in vliegtuig, eeh andersom.Maar ook doodeng!
Tornado's klinkt zo spectaculair, maar eigenlijk zijn de windhozen ook kleine iniminie tornadotjes. Een level 5 zullen we hier alleen niet krijgen, nja gelukkig maar, al zijn onze huizen er veel beter tegen bestand dan die houten hutjes in Amerika
Wilawander schreef:Joolien schreef:Dat lijkt me heel raar, zo'n onweersbui in vliegtuig, eeh andersom.Maar ook doodeng!
Tornado's klinkt zo spectaculair, maar eigenlijk zijn de windhozen ook kleine iniminie tornadotjes. Een level 5 zullen we hier alleen niet krijgen, nja gelukkig maar, al zijn onze huizen er veel beter tegen bestand dan die houten hutjes in Amerika
Vorig zomer hadden we er hier één. Vond het doodeng en mijn beide honden hebben er nog steeds een trauma van. Ging dwars over het dak van de buren door maisvelden en toen bij een weg zeker 20 grote eiken omgetrokken. Dat was echt eng die wind en dreiging brrrrrr. Hoppelijk 1 keer en nooit weer.
gohya schreef:Ze zeggen dat er vanmiddag weer buien komen.
Hier nu de zon,maar nog wel frisjes.