Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bo_Bessie schreef:Ik vind dit ronduit asociaal van jou. Die man neemt jou in vertrouwen en jij wacht twee dagen langer? Vind je het gek dat die man boos wordt!
Rowan_ schreef:Nee ik ga niet ophouden omdat 1 of ander iemand zich beter voelt dan mij.
Ik ben blij dat jij zo perfect bent, en altijd braaf achter de kudde aanhobbelt.
Toch? Anders had je niet zo'n commentaar op mij.
Alja schreef:Rowan_ schreef:Nee ik ga niet ophouden omdat 1 of ander iemand zich beter voelt dan mij.
Ik ben blij dat jij zo perfect bent, en altijd braaf achter de kudde aanhobbelt.
Toch? Anders had je niet zo'n commentaar op mij.
GC is juist iemand die nergens achteraan hobbelt en zeer duidelijk der eigen mening heeft
linneketeut schreef:Marktplaats, zucht, daar kun je een boek over schrijven.
Het ergste iriteer ik me aan: Bieden.
Ga dan GVD niet lopen miepen als ik maar 50 euro bied, terwijl je er minimaal 150 voor wil hebben, want zet dat er dan gewoon GVD bij! Of: Geen onzin biedingen.
Nou da ga ik al spontaan niet meer bieden want dan ben ik bang dat ik met een onzin bieding kom. Komop zeg jij gaat iets verkopen weet dan ook te vertellen wat je er voor moet hebben.
Ja was laatst zo'n vrouwke helemaal over de pis dat ik maar 50 euro bood op een nieuwe GPA speed air. Ik snap zelf ook wel dat dat niet genoeg is, maar moet ik dan 200 bieden terwijl zij er maar 100 voor hoeft? Ben gekke erpie niet.