Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Re: Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 10:22

Nou hier alleen maar weer onzin biedingen.
En het maakt niet uit of je een bieden vanaf prijs insteld, want dan mailen ze gewoon hun belachelijk lage bod.
Bv. €10,- op een nieuwe regendeken....

Rowan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 18:25

Bo_Bessie schreef:
Ik vind dit ronduit asociaal van jou. Die man neemt jou in vertrouwen en jij wacht twee dagen langer? Vind je het gek dat die man boos wordt!

Pardon?
Ik heb die man gewoon gelijk een berichtje gestuurd dat mijn internet het niet deed en het zo snel mogelijk zou overmaken!
En toen kreeg ik gelijk die dreigende berichtjes...
Het was midden in een boeren dorp waar had ik moeten pinnen dan?
Echt wat kan iedereen hier weer lekker bevooroordeeld zijn zeg!
Tuurlijk ik ben een aso en ik kom nooooit afspraken na. :+

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 18:27

Niemand is hier bevooroordeeld, we zeggen niet "die meid is echt aso". We zeggen "die actie van je is aso" en dat is n.a.v. je eigen verhaal.

Rowan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 18:30

Sorry hoor maar mensen maken fouten, bijvoorbeeld geld vergeten.
Heb gelijk bij thuiskomst een berichtje gestuurd dat het internet het niet deed en ik het zo snel mogelijk zou overmaken.
Is dit reden tot dreigende berichten?
Nee toch?
Wat had jij gedaan dan, Miss perfect?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 18:31

Kun je ophouden met persoonlijk worden en sarcastisch schelden? Als je op je teentjes getrapt bent omdat IEDEREEN hier die actie behoorlijk asociaal van je vond, hoef je mij niet aan te vallen. Omdat ik toevallig degene was die zegt dat wij jou als mens niet aso vinden, ook dat nog eens :roll:

Rowan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 18:36

Sarcastisch schelden? Jij voelt je aangesproken...
Maar iedereen heeft er wel z'n oordeel over maar geen antwoord op de vraag wat ik dan had moeten doen?
Sorry maar ik ben geen billenlikker die braaf achter de menigte aanhobbelt.
En dan krijg je gelijk ooo jeee wat aso!
Aso? Die man bedreigt mij? Wie is er dan aso? Laat die man maar is nadenken voor die wat zegt.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 18:38

Rowan_ schreef:
Sarcastisch schelden? Jij voelt je aangesproken...

Je zegt het ook direct tegen mij, ik was de enige met een reactie. Hou daar eens lekker mee op. En tel even tot 10, hypertje. zucht. En dan verwacht je ook nog een reactie op je vraag?

Rowan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 18:41

Nee ik ga niet ophouden omdat 1 of ander iemand zich beter voelt dan mij.
Ik ben blij dat jij zo perfect bent, en altijd braaf achter de kudde aanhobbelt.
Toch? Anders had je niet zo'n commentaar op mij.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 18:44

:')

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 18:44

Laten we het hier weer gezellig houden en probeer er even uit te komen via PB ? :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 18:48

Nee.
Ik wilde juist duidelijk maken dat we haar persoonlijk niet aso vinden en ze begint te sputteren en te hyperen... daar besteed ik geen energie meer aan. Ook niet per pb. Is trouwens niet mijn strijd, iederéén vond het aso ;)

Ik heb een mailtje gestuurd naar iemand over een bureau, maar krijg al even geen antwoord. Soms vraag je je echt af of men nog verkopen wil, of dat het al verkocht is maar ze te lui zijn om de advertentie weg te halen... }:0

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 18:56

Rowan_ schreef:
Ik ben blij dat jij zo perfect bent, en altijd braaf achter de kudde aanhobbelt.

ik heb even getemd :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 19:04

Rowan_ schreef:

GC is juist iemand die nergens achteraan hobbelt en zeer duidelijk der eigen mening heeft 8-)

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 19:12

Ook goede ervaringen met MP.
Met de prijs eens gewordn, zelfde avond geld op de bank, volgende dag verstuurd en netjes bericht dat pakket was aangekomen.
Met een minpunt van mijn kant dat de verzendcode niet doorgegeven is, manlief was hem vergeten :D

En een mindere ervaring op bokt, niet regeren op PB en advertentie is weg.
Dan denk ik kleine moeite om te zeggen dat het verkocht is, toch?

Rowan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 19:26

Alja schreef:
Rowan_ schreef:

GC is juist iemand die nergens achteraan hobbelt en zeer duidelijk der eigen mening heeft 8-)

Ja en die heb ik ook.
Ga hier ook verder niet op reageren meer.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 20:19

Jeetje Rowan doe eens ff kalm zeg! GC probeert je alleen maar wat uit te leggen hoor, dan hoef je haar niet persoonlijk aan te vallen.
Ze zegt juist dat ze jouw niet aso vinden maar je actie. Kijk de reactie van die man is ook niet netjes, maar wie weet hoevaak hij zelf al in de maling genomen is. Weet je hoeveel mensen het erom doen.
Maar wat jij deed is ook niet echt netjes en ook wel een beetje aso.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 21:51

Lekker dan, weer een slechte ervaring. Mijn ipad zou vandaag opgehaald worden om 5 uur. Ja, niet op komen dagen. Nog niks gehoord en heb een mail gestuurd: Jammer dat het dan weer zo moet gaan. Het kan natuurlijk gebeuren dat je van de koop af ziet, maar het was fijn geweest als je dat had laten weten. De ipad gaat marktplaats weer op.

Er was genoeg animo, dus die wordt wel verkocht. Erg jammer dat je dan een afspraak hebt (denk je dan!!) en dat je dan loopt te wachten terwijl er nog andere dingen te doen zijn, zoals pas 's avonds naar je paard gaan omdat je die afspraak om 5 uur hebt. Pfff........

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 10:20

Bij mijn mp gaat het even lekker..... Geen gedoe meer gehad haha ik zal niet te hard juichen want er zitten er altijd een aantal tussen.

Op bokt heb ik een advertentie gezet dat ik een regen en een winterdeken zoek. Mag gebruikt zijn maar niet kappot en niet gewassen.

Omdat ik zelf een hele vooraad heb aan nieuwe dekens wil ik proberen dit te ruilen. Normaal doe ik niet aan ruilen maar ik dacht waarom geld betalen als er eventueel ook geruild kan worden. Heb kasten vol nieuwe dekens liggen.
Heb ook in de advertentie gezet dat ruilen voor beide partijen eerlijk (€€) moet zijn.

Ik heb duidelijk in de advertentie gezet met zwarte letters let op ruilen

Word belaagd met mailtjes van mensen die hun dekens te koop aan bieden..... Tja je kunt het proberen maar staat duidelijk ruilen. En dan ook melden dat de deken wel gebruikt is maar netjes gewassen.....
(Als ik ze zelf niet gewassen heb hoef ik ze namelijk niet. Heb al een paar keer gewassen dekens gekocht die niet meer waterdicht zijn)

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 13:01

Ik heb ook wel eens wat in vertrouwen meegegeven, het ging over 5 euro. Maar ik had meer zoiets van, komt het, dan is dat natuurlijk fantastisch, maar eigenlijk ging ik ervan uit dat ik het kwijt was. Wat kan je maken als het niet overgemaakt wordt? Helemaal niets. Jammer dan, daar gaat het hele vertrouwen om...

Ik ben het er dus wel over eens dat die man niet zo overdreven had moeten reageren. Cut your losses, krijg je het wel, dan is de wereld vol mensen weer net wat mooier

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 13:12

oh jippie...ik probeer ook eens wat te verkopen op MP....diegene met het hoogste bod reageert niet op mijn mail. Biedt dan niet als je het toch niet wilt hebben :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 13:20

Nou ik heb een advertentie staan dat ik op zoek was naar rijlaarzen of jodhpurs, bijna geen reacties gehad alleen via iemand op bokt die dit topic heeft gelezen... Pakketje is onderweg dus ik ben benieuwd of ze passen!

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 19:30

Ik had ook een leuke advertentie gezien op bokt, PB'tje gestuurd, naar 4 dagen nog geen antwoord -O-

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 20:52

Zucht, eerst 4 euro op een rijbroek bieden en daarna 7 ... Zie ik er uit als de kringloopwinkel?

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 23:13

Marktplaats, zucht, daar kun je een boek over schrijven.
Het ergste iriteer ik me aan: Bieden.
Ga dan GVD niet lopen miepen als ik maar 50 euro bied, terwijl je er minimaal 150 voor wil hebben, want zet dat er dan gewoon GVD bij! Of: Geen onzin biedingen.
Nou da ga ik al spontaan niet meer bieden want dan ben ik bang dat ik met een onzin bieding kom. Komop zeg jij gaat iets verkopen weet dan ook te vertellen wat je er voor moet hebben.

Ja was laatst zo'n vrouwke helemaal over de pis dat ik maar 50 euro bood op een nieuwe GPA speed air. Ik snap zelf ook wel dat dat niet genoeg is, maar moet ik dan 200 bieden terwijl zij er maar 100 voor hoeft? Ben gekke erpie niet.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-12 23:33

linneketeut schreef:
Marktplaats, zucht, daar kun je een boek over schrijven.
Het ergste iriteer ik me aan: Bieden.
Ga dan GVD niet lopen miepen als ik maar 50 euro bied, terwijl je er minimaal 150 voor wil hebben, want zet dat er dan gewoon GVD bij! Of: Geen onzin biedingen.
Nou da ga ik al spontaan niet meer bieden want dan ben ik bang dat ik met een onzin bieding kom. Komop zeg jij gaat iets verkopen weet dan ook te vertellen wat je er voor moet hebben.

Ja was laatst zo'n vrouwke helemaal over de pis dat ik maar 50 euro bood op een nieuwe GPA speed air. Ik snap zelf ook wel dat dat niet genoeg is, maar moet ik dan 200 bieden terwijl zij er maar 100 voor hoeft? Ben gekke erpie niet.

Zo, slechte dag gehad? 't Kan ook allemaal wel iets netter ;)