Kheb ze al op Tenerife gezien. Zijn echt heel gaaf. Alleen daar kostte ze 11-13 euro.... En dat vond ik ze dan weer net niet waard
Evony
Geplaatst: 27-05-12 13:29
Zinn schreef:
ja, ik ben benieuwd naar de knock offs, als ze tegenvallen ga ik toch voor de echte het is veel geld, maar ik heb het ervoor over , zo mooi vind ik ze
ik zal het hier ook nog even neer zetten mochten andere ze overwegen. Heb mijn schoenen gister gehad, nadat ik ze de 12de besteld had. Kwaliteit is echt goed en ze zien er super uit! Ik kon geen verschil met de echte zien, al zijn die 400 euro duurder haha
Mijne ook niet. Doe mij maar gewoon sneakers, die zijn ook gewoon veel makkelijker in de juiste maat te vinden
Ik heb op dit moment een dekje op het oog. Veiling loopt vanavond af... En het mooie is, ik kan het geld waarschijnlijk bij mn vader nog declareren ook, hoe mooi is dat?
Ik moet de kleuren waarin ik start wijzigen naar de kleuren van het bedrijf waar mn vader werkt (gelukkig is mn pony al zwart, hoeft die niet vervangen te worden ). Dus op kosten daarvan mag ik mooi een dekje enz uitzoeken
Mijn Full House dvd doet het in ieder geval in de laptop wil nu ook meteen de rest bestellen hahaha.. maar dat is dan meteen weer 40 euro... (seizoen 6,7,8)
Leuke set Never_mind! Sorry dat ik zolang niet heb gepost, heb wel de hele tijd meegelezen. Ik heb alleen studds gekocht om mijn all starts op te leuken.
NM: 4 cent goedkoper hoor maar ik denk persoonlijk dat de verzendkosten lager zijn.. ik koop altijd meerdere paren dus dan vallen de verzendkosten wel mee snap dat als je er maar 1 wilt je t duur vind
Ik weet wel zeker dat de verzendkosten lager zijn Had het normaal gesproken ook niet gedaan, maar omdat dat dekje dus van dezelfde verkoper is, hoop ik dat er dan geen extra verzendkosten voor de springschoenen overheen komen