Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Negerzoen schreef:Mag ik degene die hier in het topic begon over waarom het een verdieping is en geen verhoging, heel, heel, heel hartelijk bedanken?! Met dat antwoord heb ik namelijk vanavond 50 euro gewonnenhaha.
Ik ben namelijk nu op een verjaardag, en een gozer vroeg 'Oke, wie op deze vraag het antwoord weet krijgt van mij 50 euro!' en dat ging dus over waarom het een verdieping was en geen verhoging. En toen vlamde ik gewoon met het perfecte antwoord!![]()
![]()
Volgens hem was ik de eerste uit zo'n 200 man aan wie hij het gevraagd had, die het antwoord goed had, haha.
Maar 50 euro krijgen vond ik een beetje sielugg voor hem, dus heb ik geregeld dat hij vanavond mijn drankjes betaalt
NeverGiveUp schreef:Quellian schreef:Ik kwam er op de basisschool achter dat je 'bips' aan de achterkant zit en niet aan de voorkant
Mijn moeder noemde de voorkant 'bips', dus ik vond het erg verwarrend toen ik voor de eerste keer op de schoolfoto moest en de juffrouw zei: 'ga maar op je bips zitten'.
Overigens vingerde ik![]()
Ik duimde niet, maar ik zoog op mijn rechter wijsvinger, dus logischerwijs was het dan voor mij 'vingeren', want duimen was het niet te noemen met een wijsvinger.
Mijn moeder is een gesprek met me aangegaan nadat ik bij de slager stond te verkondigen dat ik vingerde
Omg ik lach me echt kapot om allebei die dingen![]()
(Ik erger me trouwens wel kapot aan mensen die de 'voorkant' bips noemen.)
Nemurin schreef:MarlindeRooz schreef:weetje.. het gaat hier al ik weet niet hoeveel pagina's over kippen en eieren
Nou, welke kwam er het eerst?