model worden/hoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 14:50

Oh, wacht. Ik dacht dat jij gefotografeerd had .. :') Ik ben echt niet helemaal wakker.

/gaat weer d'r bed in

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 15:02

Courses schreef:
Oh, wacht. Ik dacht dat jij gefotografeerd had .. :') Ik ben echt niet helemaal wakker.

/gaat weer d'r bed in

Verstandig :')

Courses

Re: model worden/hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 16:51

Ik ben er zojuist van op de hoogte gebracht dat de afdrukcentrale waar ik m'n afstudeer verslagen heb laten printen m'n verslagen na 2 zendingen en printen kwijt is ... :') Wie heeft er nou weer bad karma over me heen gelaten.

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 16:54

dat meen je niet? wat klote zeg! :(

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 17:00

... Ik kan er ergens wel om lachen, misschien heel stom maar ik wist gewoon dat er IETS fout zou gaan en het is godzijdank de foto's niet geweest, die verslagen kunnen me dan ook voor de komende 30 minuten heel even gestolen worden :P Dit is echt pure overmacht.

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 17:07

soms heb je gewoon zo'n voor gevoel haha dat herken ik wel, heel gek is dat! inderdaad beter dat het je foto's niet zijn!

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 18:30

hallo dames, ik lees af en toe mee in dit topic (hopende wat te leren van modellenfotografie), en heb net dat stukje van Rambam op youtube teruggevonden ;)
Hier de link, t'is wel interessant: https://www.youtube.com/watch?v=-Ixoc2oz9vk

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 19:31

Mooie foto's Bolivia, ik vind die buiten wel een lekker sfeertje hebben, maar inderdaad net dat beetje extra missen. Laatste paar zwart wit portretten stralen al imo al veel meer uit, prachtige ogen heb je daar!

Ah balen Courses, hopelijk geen erge gevolgen?

Edit: Net nog 3 foto's binnengekregen van een shoot van een tijdje geleden, leuke verrassing :D
http://i104.photobucket.com/albums/m165 ... 6516cb.jpg

Lingerie:
http://i104.photobucket.com/albums/m165 ... ddede9.jpg

16+? :+ Vage tietomtrek.
http://i104.photobucket.com/albums/m165 ... 4eeedb.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 19:55

Mooie foto's Eleandra! Vind de eerste en de laatste heel gaaf vooral, op de tweede vind ik je gezichtsuitdrukking een beetje apart

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-13 23:48

Morgen een shoot en dan worden mijn benen ge-bodypaint (als dat een ww is ). Vind het wel spannend haha! Het is zowel een binnen als buitenshoot.
Worden jullie reiskosten eigenlijk betaald? Veel modellen geven aan dat dat niet bij hun gebeurd..

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 09:55

veel plezier en succes Hassina!

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 10:24

Eleandra Mooie foto's zeg! vooral de laatste!

Hasiinaaax Succes vandaag!

heeft iemand trouwens ervaring met The Art of beauty? de site ziet er wel goed uit alleen ben ik er wel voorzichtig mee

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 12:53

chloeve schreef:

heeft iemand trouwens ervaring met The Art of beauty? de site ziet er wel goed uit alleen ben ik er wel voorzichtig mee

Mwoah, dat ze je eerst 100 euro laten betalen voor een shoot, als je zelf nog geen foto's hebt, vind ik wel raar.
En de foto's zien er ook redelijk naar nabewerkt uit ;)

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 12:57

Bolivia schreef:
chloeve schreef:

Mwoah, dat ze je eerst 100 euro laten betalen voor een shoot, als je zelf nog geen foto's hebt, vind ik wel raar.
En de foto's zien er ook redelijk naar nabewerkt uit ;)

Uhm jaa dat is waar, die 100 euro hoef ik niet te betalen aangezien ik waarschijndelijk al 2/3 shoots heb maar dat je dat moet betalen klopt idd niet

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 23:29

Bedankt @bente & @chloeve ! Het ging wel oke. Ik vond het eerst echt verschrikkelijk saai.. Ik voelde me net een pop dat moest doen wat de fotograaf wilde. Dus heb ik dit eerlijk gezegd en uiteindelijk was het leuk en leerzaam. Hij wilde me graag als vast model, maar ik heb geen 'klik' met de fotograaf. Hebben jullie dit ook wel eens? Hij heeft leuke ideeën is erg aardig en eerlijk, maar ik vind het gewoon niet leuk met hem.. Raar he, ik moet er maar een nachtje over slapen :)

dots83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 23:55

tja dat ben je ook wel een beetje als model in sommige gevallen hoor....

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 23:56

Tsja over dat je je een pop voelt, dat hoort bij de modellenwereld. ;)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 07:17

Als je geen klik voelt met de fotograaf, niet doen :)

Bolivia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 09:37

Klik is inderdaad heel belangrijk als je vaker met iemand wil werken!
Bij mij gaan shoots altijd een stuk beter als ik lekker met een fotograaf kan praten en lachen :j

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 10:13

Hasiinaaax schreef:
Bedankt @bente & @chloeve ! Het ging wel oke. Ik vond het eerst echt verschrikkelijk saai.. Ik voelde me net een pop dat moest doen wat de fotograaf wilde. Dus heb ik dit eerlijk gezegd en uiteindelijk was het leuk en leerzaam. Hij wilde me graag als vast model, maar ik heb geen 'klik' met de fotograaf. Hebben jullie dit ook wel eens? Hij heeft leuke ideeën is erg aardig en eerlijk, maar ik vind het gewoon niet leuk met hem.. Raar he, ik moet er maar een nachtje over slapen :)

Dus het is wel betrouwbaar? ja ik snap best dat er geen klik kan zijn met de ene heb je nou net wat meer als met de anderen alleen is het vervelend als dat net de fotograaf is dan is het toch fijner als er een klik is :o

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 21:13

Ik heb er ove nagedacht en ik wil weer 1 van zijn thema's proberen , ik was zelf gister ook niet helemaal lekker waardoor ik aardig stil en saai was, misschien is dat ook de reden dat hij 'saai' was. Ik ga het dus weer proberen en hopen dat het dan beter gaat, ik heb dit al aangegeven en als ik van gedachten verander dan mag ik het afzeggen :)

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 15:44

Eleandra schreef:
Mooie foto's Bolivia, ik vind die buiten wel een lekker sfeertje hebben, maar inderdaad net dat beetje extra missen. Laatste paar zwart wit portretten stralen al imo al veel meer uit, prachtige ogen heb je daar!

Ah balen Courses, hopelijk geen erge gevolgen?

Edit: Net nog 3 foto's binnengekregen van een shoot van een tijdje geleden, leuke verrassing :D
http://i104.photobucket.com/albums/m165 ... 6516cb.jpg

Lingerie:
http://i104.photobucket.com/albums/m165 ... ddede9.jpg

16+? :+ Vage tietomtrek.
http://i104.photobucket.com/albums/m165 ... 4eeedb.jpg

Die laatste, wow, bijzondere foto. Heel gaaf :j

Courses schreef:
... Ik kan er ergens wel om lachen, misschien heel stom maar ik wist gewoon dat er IETS fout zou gaan en het is godzijdank de foto's niet geweest, die verslagen kunnen me dan ook voor de komende 30 minuten heel even gestolen worden :P Dit is echt pure overmacht.

L*ullig zeg. Maar gelukkig waren het niet de foto's :=

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 15:49

Pff, mijn ouders zijn echt zo verschrikkelijk wantrouwend wat fotografen betreft. Iemand nog tips om ze over te halen dat ik weer eens een TFP shoot mag doen? Want djees, na die 1e shoot, prima vent opzich maar voor mijn gevoel (en voor mn moeder ook) was hij toch niet helemaal 100% oke. Nu maakt ze dus van een mug een olifant en mijn vader is precies zo. Snap ik wel aan de ene kant, heel fijn dat ze zo beschermend zijn, maar een tikkeltje minder mag ook wel. := (en nee, ze willen dus ook niet ergens mee naar toe. ''want daar hebben ze geen zin in'' :roll: )

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 16:04

Je bent minderjarig toch? Ik ga altijd met mijn ouders.. Het lijkt me juist dat wanneer je ouders erg beschermend zijn, dat het dan juist fijn is om me je kind mee te gaan? Verder ben ik bij fotografen geweest waarbij ik verplicht was om een ouder mee te nemen, heel fijn dus!

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 16:09

Hallo :)
Ik lees hier al een tijdje mee.
Ik heb totaal geen figuur en dergelijke om model te zijn, maar had vorige maand een fotoshoot voor de Grazia, dus kon wel wat tips gebruiken aangezien het voor mij de eerste keer was dat ik een shoot had :)
Vond het echt suuuuuper gaaf om te doen (baal haast dat ik geen maatje 36 heb :+)