Morgen gaat hij ook fijn naar de dierenarts *hakkietjakkie weg..* En als het nou een klein drolletje was dan okeej.. maar een poepfabriek van 7 maanden en 7,5 kilo legt wel effe wat weg Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Morgen gaat hij ook fijn naar de dierenarts *hakkietjakkie weg..* En als het nou een klein drolletje was dan okeej.. maar een poepfabriek van 7 maanden en 7,5 kilo legt wel effe wat weg
Hij is HUGE ja... maar ook heel knuffelig en lieffff (als ie niet in de keuken schijt) wiebke schreef:Ted is een ´gewone´rode katerHij is HUGE ja... maar ook heel knuffelig en lieffff (als ie niet in de keuken schijt)
lig ik in bed.. Ted ligt ook op mijn kussen. Kijkt ie me aan..staat op..gaat een metertje verder weer liggen en begint te knorren. komt me daar toch ineens een LUCHT voorbijdrijven niet normaal meer! Ted was dus gevlucht voor zijn eigen stinkiewinkie! errug of niet.. lig ik daar in de putlucht...
Gingen we verder met het overleg, liet iemand anders er ook eentje, nooit geweten van wie die laatste was; 't zal vast een meisje geweest zijn...
wiebke schreef:Ted is een ´gewone´rode katerHij is HUGE ja... maar ook heel knuffelig en lieffff (als ie niet in de keuken schijt)
lig ik in bed.. Ted ligt ook op mijn kussen. Kijkt ie me aan..staat op..gaat een metertje verder weer liggen en begint te knorren. komt me daar toch ineens een LUCHT voorbijdrijven niet normaal meer! Ted was dus gevlucht voor zijn eigen stinkiewinkie! errug of niet.. lig ik daar in de putlucht...
haha
Er waait ook best een violent wind buiten.
Dus ik waarschuwde m wel dat dat ook wel eens in bed zou kunnen gebeuren.
Hahahaa!!! Toen zei ik maar dat t zijn schuld was
hoop ik dan maar! Vind het verschrikkelijk als ze me horen
Maar aan de andere kant, als ik zeker zou weten dat ze niet stinken en alleen maar lawaai maken, dan zou ik het misschien weer niet erg vinden. Hm