Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jojoju

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 13:00

puberaal gedrag :) Morgen gaat hij ook fijn naar de dierenarts *hakkietjakkie weg..* En als het nou een klein drolletje was dan okeej.. maar een poepfabriek van 7 maanden en 7,5 kilo legt wel effe wat weg

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 13:05

Dat moet een Maine Coon of een Noorse Boskat zijn. _O-

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 13:07

hahaha, erg he... Onze katten hebben dat ook wel eens gedaan! Maar dan precies voor de bak, op het matje dat er voor ligt. Dan was het blijkbaar niet naar hun zin, of waren ze pissig dat ze niet naar buiten mochten (want onze tuin is blijkbaar de beste kattenbak) en dan leek het wel of ze gewoon even wraak wilden nemen!

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 13:16

Ted is een ´gewone´rode kater :D Hij is HUGE ja... maar ook heel knuffelig en lieffff (als ie niet in de keuken schijt)

lig ik in bed.. Ted ligt ook op mijn kussen. Kijkt ie me aan..staat op..gaat een metertje verder weer liggen en begint te knorren. komt me daar toch ineens een LUCHT voorbijdrijven niet normaal meer! Ted was dus gevlucht voor zijn eigen stinkiewinkie! errug of niet.. lig ik daar in de putlucht...

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 14:04

Mijn 2 gewone rooie katers zijn ook van die huge katten, ook allebei zo'n 7 kilo

fienaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 14:20

wiebke schreef:
Ted is een ´gewone´rode kater :D Hij is HUGE ja... maar ook heel knuffelig en lieffff (als ie niet in de keuken schijt)

lig ik in bed.. Ted ligt ook op mijn kussen. Kijkt ie me aan..staat op..gaat een metertje verder weer liggen en begint te knorren. komt me daar toch ineens een LUCHT voorbijdrijven niet normaal meer! Ted was dus gevlucht voor zijn eigen stinkiewinkie! errug of niet.. lig ik daar in de putlucht...

Moet echt hardop lachen ! :')
Geniale verhalen hier!!...

Van de zomer waren we op eindreis naar Italie, met de 2 examenklassen... Zaten we in de kring (ergens een van de laatste dagen), en blijkbaar hebben sommige de boel flink opgehouden, liet iemand een knetter... Ik zou bijna sodeknetter zeggen :') Gingen we verder met het overleg, liet iemand anders er ook eentje, nooit geweten van wie die laatste was; 't zal vast een meisje geweest zijn...
Als ik mensen uit de klas tegenkomen hebben we het er nog steeds over :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 14:20

Lijkt altijd of juist die rooie katers echt enorm worden ja! :+

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 14:41

wiebke schreef:

Geweldig :P haha

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 17:10

misschien... heeeeel misschien laat Ted ook niet meer van die enorme stinkwinden als hij geholpen is????? Zou mooi wezen! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 21:29

Nou ik ben zo ongeveer 2 maanden samen met m'n liefje, en ik kan gerust zeggen, we hebben elkaar al op z'n charmanst gezien. Hij toen ik de week voor kerst op de boot na een feestje zo ziek als een hond was en dus ook de ziel uitm'n lijf heb gespuwd. (Had wel hele week erna nog last van buikgriep, ook mooi om te zien).

En ik zag hem op z'n best toen hij met kerstavond op diezelfde boot echt lazarus en hypervrolijk op de pot ging zitten met deur wagenwijd open en het vorlijke nieuws "hey schat ik zit op't deksel".

Denk niet dat we ons nog vaak gaan schamen :')

amyyy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 22:48

Donkerblauw schreef:
Nope, doen wij ook niet. :n Er zijn gewoon dingen die je 'voor jezelf' moet houden, en dit is er absoluut één van.

_/-\o_

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 10:34

nouwe... als ik een wind moet laten dan laat ik hem hoor :)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 16:58

Dit topic is slecht voor me.
Was woordjes van Engels en definities aan't oefenen en bij "a violent wind" had ik de slappe lach :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 17:03

_O- Er waait ook best een violent wind buiten.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 18:43

sorry :o

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 18:45

Vanmorgen bij de bowlingclub komt iemand naar me toe,ucccccccchhhhhhhhh gatver die kan er wat van.Uh wie vraag ik nou Berit (dochter) die loopt te schijten.Gaan even later de ventilatoren op het plafond aan, waha zegt hij ja sorry dat moet wel.Komt hij later weer, het is nog steeds heel erg lijkt wel een riool lucht.Bleek later ook het riool te zijn.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 18:54

Woo,
wij hebben hier thuis een loge kat, maar pfoe wat kan die stinken joh, ik ging net die bak uitscheppen maar stond echt te kokhalzen..

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 21:55

Paard waar we vandaag mee aan de slag waren gegaan had een mestvlek op d'r kont. Ik bij het poetsen in geleund, wat een luuuuucht!
En toen moest de culeron (staartriem) erom en zat ik er verdorie weer met m'n hand in.

Men-maatje: EEEW die plek is nog nat ook! Echt net gedaan voor jij d'r kwam halen zeker!
Ik: Ja ze hoorde me en dacht "Laat ik eens gauw in mn eigen stront gaan liggen!"

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:02

Heerlijk :')

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:16

Haha wat een topic :')

Ik vind het altijd wel nog een beetje scary hoor om zomaar een scheet(je) te laten bij mn vriendje. Hij schaamt zich nergens voor, maar het is dan ook een grote "boer". Enne, heu... ik wil wel maar durf niet. Gisteren had ik last van een opgeblazen gevoel (telkens als ik dat zeg, moet ik aan de activia reclame denken...pff) omdat ik ongesteld moet worden. We gingen met vrienden naar de bios en thuis nog ouwehoeren dus dan gaat dat helemaal zeer doen. Dus thuis snel de hond uitlaten en maar snel wat buiten laten waaien :o Dus ik waarschuwde m wel dat dat ook wel eens in bed zou kunnen gebeuren.

Hij vindt het trouwens goor als ik t aankondig :D

Maarre... hehe, vorige week lagen we in bed en hij lag me te kietelen. We lagen soortevan lepeltje lepeltje, met mijn kont naar hem. Dus hij kietelen, ik lachen, en toen floep!! Er knalde er zo een uit tegen hem aan! De 3 seconden daarna doorlachen (en ik maar hopen dat ie t niet hoorde - of rook) en toen riep ie: "Zit je nou gewoon tegen me aan te schijten?!?!?!?!" met zo'n gezicht :oo Hahahaa!!! Toen zei ik maar dat t zijn schuld was :') :j

Maar goed, het komt vast wel :') hoop ik dan maar! Vind het verschrikkelijk als ze me horen :Y) Maar aan de andere kant, als ik zeker zou weten dat ze niet stinken en alleen maar lawaai maken, dan zou ik het misschien weer niet erg vinden. Hm

Hij lag trouwens deze week tegen mij aan met zn kont naar mij en toen liet ie er snachts zo eentje waar ik wakker van werd en nog natrilde tegen mn been %)

Edit: toen ik dus de hond net ging uitlaten was ik mn voordeur nog niet uit of er kwam iemand naar me toe om 3 minuten te praten over hoe leuk mn hondje wel niet was. Ik dacht alleen maar: "Ja g*dsakke das allemaal leuk maar laat me noudoor want ik moet scheetjes laten!!!" :x
Laatst bijgewerkt door R0X op 07-01-12 23:25, in het totaal 2 keer bewerkt

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:19

Hahaaaa je hebt toch die reclame balkjes onder in een topic? Met google ads (waar jullie t al over hadden)
Nu staat er bij: Koolstoffilters. Geuroverlast professioneel verhelpen.

8-)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:24

"Slechte adem? Beschik over een frisse adem voor 12 uur, dankzij Colgate Total! www.Colgate.be
Last van geurtjes ? Spectra detecteert alle geurlekken Geen breekwerk - Snelle oplossing www.spectra-nv.be
Affaire Brugge Duizenden singles met foto zoeken contact. Welke match past bij jou? Brugge.StedenDating.be"

:')

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:28

Ik heb het over:

Online games bij Zigiz Verzamel credits en win! Keuze uit puzzels, Kaart en Bordspellen. www.Zigiz.com

Prikkelbare Darm Syndroom Gratis Zorgboek PDS voor verzekerden van Zilveren Kruis ZilverenKruis.nl/Zorgboek

Glucosamine voor uw hond Alleen PharmaDog is 100% puur Nu €0,00 verzendkosten ( Tip! ) www.pharmahorse.com

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:29

Haha soms kom ik echt niet meer bij van die verhalen hier.

Vandaag sta ik in de tattooshop, vriend van ons werkt daar. Staan we aan de balie, laat ie er ineens eentje! Zegt ie zo, dat was er eentje van 'BBBBBBBlub!'. Zegt mijn vriend zo, 'ja zij laat altijd van die ssssssssscheetjes.' Gingen ze daarna allerlei verschillende winden namen geven, ik kwam niet meer bij :')

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 06:31

Met 2 darmprobleem mensen hoefden we ons al snel niet meer te schamen.
Wat ik erger vind als ik ergens naar t toilet moet voor een uuhh grote boodschap en het is niet bij mij thuis, denk aan werk, winkels, restaurants. Ik houd t dan net zo lang op totdat er niemand meer in de buurt.van t toilet staat of zit. Ben veel te bang dat ze me horen. Als ik t zelf hoor ga k al zowat over mijn nek dus ja.... Gevolg is helaas erge buikpijn erna dus hoop meestal dat de mensen snel weggaan.....