Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:14

Citaat:
ank u dames , nu 2 jaar verder en de jurk ligt op zolder

zo zonde eigenlijk dat zo'n ding dan op zolder ligt.....een keer een vriendinnendag houden en allemaal in trouwjurk :+

Ariebombarie

Re: Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:16

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:21

zooo weer een aardig stukje verder. Kan niet wachten om mijn jurk te showen hier, maar moet nog even wachten tot na 7 oktober.
Heeft eigenlijk iemand een adresje voor goedkope trouwschoenen?

zikina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:23

idd erg jammer dat het nu op zolder ligt. wil graag nog een x weer passen ( misschien pas ik er nog in na de zwangerschap) hihi en een shoot doen ofzo

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:26

Afbeelding
kom ik dit tegen in een trouwreportage, die schoenen heb ik ook zijn van guiseppe zanoti

Nou trouwschoenen heb ik dus al *\o/* :+

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:27

owjah da's ook nog leuk om te doen :D

oei lesilla....hebben hebben! Moooi

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:29

Colway schreef:
Ik heb 2 keer een bos bloemen gehad in 4 jaar, positief gedacht is dat toch zo'n 50% van de tijd....als ik in jaren denk dan :')

Mijn moeder heeft vaker bloemen van hem gehad dan ik... Moet ik me zorgen gaan maken ofzo? _O-

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:31

ik krijg vaak te horen dat hij van me houdt :+: en dat is genoeg :)

lelijke_heks

whaha als je bij google afbeelding "white high heels" als zoekvraag intypt krijg je allemaal nikes met hakken... wist niet eens dat die bestonden.... maar niet echt wat ik zoek.... had laatst zo'n leuke schoenen gezien.... maar kan ze niet meer vinden...

MyWishMax

Ik heb een fototoestel, vakantie, weekendje weg, 2 konijnen en een hond gehad, dus niks te klagen idd :+:

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:32

MyWishMax schreef:
Colway schreef:
Ik heb 2 keer een bos bloemen gehad in 4 jaar, positief gedacht is dat toch zo'n 50% van de tijd....als ik in jaren denk dan :')

Mijn moeder heeft vaker bloemen van hem gehad dan ik... Moet ik me zorgen gaan maken ofzo? _O-

hahaha :+

ik hou van jou is inderdaad genoeg *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:33

Gave schoenen Lesilla!

Ik heb me ooit voorgenomen om als ik ga trouwen Louboutins voor mezelf te kopen. Ze zijn maar op één adres in NL verkrijgbaar... maar ik denk dat ik mezelf als ik m'n jurk heb toch echt ga trakteren op een paar :))

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:34

Ariebombarie schreef:

same here :)

ik draag geen sieraden.... bloemen en planten gaan altijd binnen no time dood dus dat is ook niet echt leuk om te geven.....
ik doe liever samen iets, weekendje weg ofzo :)
of ik krijg iets nuttigs, zoals een kaasschaaf :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:35

Zo moet het, ik koop al men schoenen outlet. Anders zou ik het ook niet hebben. Maar LB's gaan er ook eens kopen, alleen die heb ik nog steeds niet gevonden in outlet. Misschien tegen men huwelijk :')

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:37

haha wij gaan bijna nooit met z'n tweeën ergens heen.... bloemetje vind ik best wel eens leuk om te krijgen maar gaat dan meer om het verrassingseffect... ik zou net zo blij zijn als hij eens de vaatwasser zou inruimen :+ en verder ach... de eerst zin in mijn profiel spreekt voor zich denk ik zo ;)

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:41

Ariebombarie schreef:

Mooi gezegd :j

Ik zeur er wel over op een plagende manier :p maar hij maakt me nog het meest gelukkig met kleine dingen. Zoals me ineens vastpakken en zeggen dat hij van me houdt.

Of simpelen dingen, die vanzelfsprekend lijken.. maar ik kwam gisteren thuis en werkelijk het hele huis was straks en netjes. En dat terwijl we midden in verbouwingen zitten en het huis aardig op een bouwput kan lijken. En waarom had hij dat gedaan? Omdat het voor mij lekker is om in een opgeruimd huis thuis te komen :+: Simpel, maar het maakt je dag!

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:43

Waaauuuw lesila, Moooi!
ik zoek zelf iets simpels, omdat ik nogal een JURK heb zeg maar ;) Moet ik niet teveel aan toe willen voegen

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:45

miseria: deed mijn kerel dat maar eens... zucht.... hier is het altijd een puinhoop.... ik heb eens een poging gewaagd om de hond te leren stofzuigen.... geen succes...

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:47

ik krijg ook niet vaak bloemen, maar goed, daar maak je me ook niet erg blij mee. Mijn vriend is wel van de cadeautjes... bedeltje voor aan mijn pandora, tijdschriftje wat ik normaal niet koop omdat het duur is, zomaar uit eten. Niet omdat het nodig is, maar volgens mij vind hij het gewoon leuk om iets te geven. Zo is hij trouwens niet alleen voor mij, maar ook voor zijn zus, moeder en mijn moeder.
Ikzelf daarentegen ben helemaal niet zo attent... cadeautjes denk ik gewoon niet aan :o

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:53

lelijke_heks schreef:
miseria: deed mijn kerel dat maar eens... zucht.... hier is het altijd een puinhoop.... ik heb eens een poging gewaagd om de hond te leren stofzuigen.... geen succes...

Owjeej, wordt je daar niet gek van? Mijn vriend doet gelukkig wel redelijk veel, of nou ja, tis gewoon verdeeld, ik doe andere dingen, maar goed wordt wel gek van rondslingerende sokken, boxershorts, tandenborstels steeds op andere plek, wasbak niet goed uitspoelen, lege pakken drinken weer in de koelkast zetten of juist tig nieuwe aanbreken

iedere gek z'n gebrek, ik heb er ook genoeg :+

Citaat:
Ariebombarie schreef:
ik krijg vaak te horen dat hij van me houdt en dat is genoeg

da's het allerbelangrijkste inderdaad :)

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:56

lelijke_heks schreef:

Echt? Oh bah, zou er gek van worden.

Wij zijn rommelkonten, maar hebben onszelf aan banden gelegd :P Zo doen we bv een 10min rondje 's avonds, even de glazen naar de keuken en poef weer op zijn plaats.. dat soort dingen (dankzij de Huishoudcoach (boek) trouwens!). Meestal zet ik de was aan, maar hangt hij op. Hij stofzuigt, ik doe hoofdelijk afwassen en de keuken en het echte schoonmaken (toilet, badkamer enzo). Hij doet weer vaak een rondje 'Feng Shui' zoals we dat dan noemen := Even weer paar dingetjes op hun plek en dat soort dingen :j

Ach, ons huis zal nooit een netheidsprijs winnen. Maar het is er hygiënisch (dat vind ik wel erg belangrijk) en we zijn er gelukkig :) .

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:59

o ja en toen we net terug waren in NL en hij zn eerste salaris had kreeg ik zn pinpas mee en de woorden "ga jij maar eens lekker wat shoppen voor jezelf, dat heb je wel verdient"
:+:

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 15:59

Ariebombarie schreef:
o ja en toen we net terug waren in NL en hij zn eerste salaris had kreeg ik zn pinpas mee en de woorden "ga jij maar eens lekker wat shoppen voor jezelf, dat heb je wel verdient"
:+:

Heeft hij een twin?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 16:01

_Ella_ schreef:
Waaauuuw lesila, Moooi!
ik zoek zelf iets simpels, omdat ik nogal een JURK heb zeg maar ;) Moet ik niet teveel aan toe willen voegen

Ben benieuwd naar jou jurk :D

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 16:02

Haha ik heb ooit een bos rozen voor mn verjaardag gehad, maar hij vind bloemen zonde van het geld.. En tja hij is wel een juwelen-man (voor zichzelf niet, maar heb al aardig wat sieraden van hem gekregen) dus dat vind ik niet zo erg :D

Mooie schoenen lesilla !