Citaat:ank u dames , nu 2 jaar verder en de jurk ligt op zolder
zo zonde eigenlijk dat zo'n ding dan op zolder ligt.....een keer een vriendinnendag houden en allemaal in trouwjurk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en dat is genoeg
Ariebombarie schreef:ik krijg vaak te horen dat hij van me houdten dat is genoeg

Ariebombarie schreef:ik krijg vaak te horen dat hij van me houdten dat is genoeg

Simpel, maar het maakt je dag!
lelijke_heks schreef:miseria: deed mijn kerel dat maar eens... zucht.... hier is het altijd een puinhoop.... ik heb eens een poging gewaagd om de hond te leren stofzuigen.... geen succes...
Citaat:Ariebombarie schreef:
ik krijg vaak te horen dat hij van me houdt en dat is genoeg
lelijke_heks schreef:miseria: deed mijn kerel dat maar eens... zucht.... hier is het altijd een puinhoop.... ik heb eens een poging gewaagd om de hond te leren stofzuigen.... geen succes...
Zo doen we bv een 10min rondje 's avonds, even de glazen naar de keuken en poef weer op zijn plaats.. dat soort dingen (dankzij de Huishoudcoach (boek) trouwens!). Meestal zet ik de was aan, maar hangt hij op. Hij stofzuigt, ik doe hoofdelijk afwassen en de keuken en het echte schoonmaken (toilet, badkamer enzo). Hij doet weer vaak een rondje 'Feng Shui' zoals we dat dan noemen
Even weer paar dingetjes op hun plek en dat soort dingen 
.