Vnacht onweer en regen, maar nu is het HEERLIJK Zonnetje, waarschijnlijk weer veel te heet maar ach, mijn benen worden eindelijk bruin vandaag gaan we naar het tierpark (tierpark.ch) en hebben we wel een lekker weertje nodig morgen word het ook mooi weer schijnt, handig want dan ga ik IJslanders op de foto zetten en rijden
Hier ook grijs en frisjes.Maar ik verwacht straks toch opklaringen. Vanmorgen heeft het hier geregent.De 26 graden die ze voorspelden zie ik niet zitten,zal een stuk lager uitvallen.
Regen vannacht.....vandaag zouden we de eerste voorraad stro binnenhalen - dat wordt 'em dus niet! Nu donker en bewolkt hier. Echt een vreselijke zomer.
Hier in Utrecht nog steeds grijs En ik dacht dat het warm zou worden dus loop in een legging tot net onder mn knie, slippertjes en een mouwloos zomerjurkje . Gelukkig heb ik nog een blazer bij me..
haffie83
Geplaatst: 18-08-11 12:10
Best mooi weer,wel broeit het hier,ik vermoed ergens rond de avond onweer.
Hier klaart het op en ik zie al aardig wat blauw.Ook de zon laat zich zien,word weer een mooi weertje vandaag.
_xwien
Geplaatst: 18-08-11 12:56
hier is het erg lekker nu, maar ze geven vanavond onweersbuien op en k heb donderdag avond altijd les, nu al 4 weken achter elkaar dat ik door het weer geen les kan hebben
Hmmm, zou het met de fiets te doen zijn om naar die buien toe te fietsen? Limburg.. mwah.. Ik blijf wel thuis te hopen dat Broekhuizen wat krijgt. Het is officieel, ik verhuis écht naar Limburg of een andere plek waar er ten minste onweer is.
EDIT: SODEJU xD En het 'leuke' is dat het waarschijnlijk net onder Drenthe door trekt..
Hier vanochtend en begin middag regen gehad, daarna zon en het was echt heel warm. Nu wordt het donker en ik hoor al wat gerommel, ik denk dat het onweer er al aan komt!
Hier zag het al een tijdje donker en het is net begonnen met regenen, ik denk dat er ook onweer in de lucht zit! Gelukkig hoef ik nergens meer heen vandaag