Hier viel het ook tegen,weinig zon gezien vandaag,vond het zelfs wat frisjes. Heb me sweater aan moeten houden op de wei,veel te fris. Jaaa,morgen regen,das wel beters,is heel goed voor het gras.Je ziet het morgen groeien als het regent!
Ludique96
Geplaatst: 25-03-11 21:29
Hier was het een lekker weertje... Het zonnejte scheen ook
Nou was best koud hoor vandaag, vanmiddag even zonnetje, maar dat stelde niet veel voor! Ik heb de kou kleumen maar weer even onder dek gezet voor vannacht. De paarden hebben vandaag ook niet gelegen in de paddocks, dat zegt vaak genoeg. Morgen voorspellen ze weer lekker de zon! En jongens....ZOMERTIJD HE! Man lekker een uur langer licht!!!
Het was vandaag idd. best wel koud,net als gister trouwens. Maar vanacht gaat het ook vriezen he,zelfs wel tot -5 volgens Piet. En jaaaa we krijgen weer een uur langer licht.
Jammer genoeg gohya.. ik moest nog aan je denken vanmiddag maarrrrr helaas is het hier grijs gebleven en zelfs nog beetje gedruppeld.......
Ludique96
Geplaatst: 26-03-11 19:51
Het was hier grijs en heeft een beetje geregend...
gohya
Geplaatst: 26-03-11 19:57
01San schreef:
Jammer genoeg gohya.. ik moest nog aan je denken vanmiddag maarrrrr helaas is het hier grijs gebleven en zelfs nog beetje gedruppeld.......
Ow hier klaarde het wel even op,blauwe stukken in de lucht en wat zon. Maar dat duurde ook niet lang,toen werd het weer grijs en koud. Morgen word beter,heel veel zon!