Wat een sneeuw wat een sneeuw! Gisterenavond om een uur of 12 nog vanuit Deest naar huis (zuiden) gereden, maar de wegen waren slecht. Op de snelweg nog bijna ongelukken gehad doordat mensen niet door durfden te rijden en uit het niets op de rem gingen en dan geschrokken kijken omdat ze in de slip raken en bijna tegen de vangrail komen.... tja, rem dan ook gewoon niet. Ik denk dat het vanaf toen aan 1 stuk door gesneeuwd heeft, het sneeuwt nu nog lichtjes en een uur terug heb ik gemeten dat er 20cm sneeuw ligt hier. Ik kan het gewoon bijna niet geloven!
Hier (Zuidoostelijk Brabant) ligt inderdaad een centimeter of 25. Ik weet nog niet of ik de laatste kerstboodschappen nog ga halen, of dat ik denk dat we de kerst wel doorkomen zonder eiersalade.
HouVanUtopia
Geplaatst: 24-12-10 12:55
Nou ik ga de sneeuw trotseren moet me pa naar het ziekenhuis brengen lekker binnendoor ben benieuwd!
Volgens de buienradar is mijn 'hier' omgeving Venray Wij wonen tegen de limburgse grens, heel stuk onder Nijmegen.
Mijn ouders zijn boodschappen gaan doen in het dorp, normaal doe je daar hooguit een half uur over, maar ze zijn nu al dik een uur weg en dat met de auto. Zou het zo druk zijn, of zouden ze ingesneeuwd zijn?
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 24-12-10 12:59
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja, ik moet maandag met de trein naar Frankfurt. En ik hoor de HELE tijd Frankfurt langskomen op het nieuws! De luchthaven is sowieso dichtgegooid, en nu maar hopen dat er treinen rijden.
Arrrrgh, ik kijk er al zolang naar uit. Ik zit echt in de zenuwen hier
moet dinsdag dik 2 uur met de trein naar a dam hopelijk wat te doen
Deau
Geplaatst: 24-12-10 13:09
Pfff... net terug van de laatste kerst inkopen. Het is echt een chaos. Er komen uiteraard vrachtwagens om te lossen in de supermarkten maar die zitten allemaal vast in de sneeuw. Uiteraard midden op de parkeerplaats.
Sommige mensen vinden het nu ook normaal, nu er geen strepen meer op de weg staan, om hun auto midden op de parkeerplaats te plaatsen. Helemaal schots en scheef, niemand die er meer langs kan..
Brrrr... het is hier opgehouden met sneeuwen, maar het is me toch koud! Het waait heel erg hard en is gewoon ontzettend guur.
Melia
Geplaatst: 24-12-10 14:01
Stoere foto's zeg! Hier ligt ook veeeeel sneeuw! Er is vannacht behoorlijk weer wat bij gekomen. Wel erg mooi maar wel lastig zo als je de deur uit moet. Zo af en toe valt er hier nog een verdwaald vlokje. Het is hier ook glad op de wegen maar ze strooien hier wel veel en ook met de schuiver erbij.