Wij hebben gelukkig bijna geen sneeuw. De stoep kun je nog zien, en het gras ook nog overduidelijk. En het is volgens mij dooi
mbkaatje
Geplaatst: 15-12-10 10:54
Inderdaad raar weer. Gisteravond nog echt koud en dik vriezen en nu +3, vanmorgen regen en nu breekt het zonnetje door. Ben benieuwd wat de komende dagen brengt. De berichten zijn niet al te best.
Wat een verschillen zeg! Langs de kust is t volgens buienradar gewoon een graad of 5, en hier vriest het nog steeds en vallen er mega vlokken uit de lucht
Emytje
Geplaatst: 15-12-10 10:58
TOen ik om half 5 naar de wc ging, lag er een heel klein gemeen laagje sneeuw. Maar toen ik vanochtend opstond om half 8 regende het heel hard. Dus gelukkig nog geen sneeuw hier.
Elsskippy
Geplaatst: 15-12-10 11:02
8nnemiek schreef:
Zeg maar waar en wanneer, Annetje, dan kom ik t meteen ophalen
Als je dan toch onderweg bent neem dan dat dikke pak van hier ook eventjes mee.
Oh, ik ben jaloers, lekker slapen tot 11 uur!!! Hier was het half 7 vanochtend...
Vanochtend lag er een laagje van ca. 1cm sneeuw (7u), om 8u begon het te regenen. De sneeuw is nu weg. Mijn weerstation zegt dat het 2.4graden is met 1027mB luchtdruk.
zap
Geplaatst: 15-12-10 13:15
Alles gehad onderweg...regen, sneeuw, gladheid en zon .
Die auto's zaten dik in de prak trouwens bij Vianen op de brug. Wij reden er net langs toen het net gebeurt was. De andere baan (waar wij dus op reden) trapte ook van schrik allemaal op de rem, het was dan ook een beste klap .