Gelukkig sneeuwt het al zeker een uur niet meer. Morgen wordt een ramp toch?
Op buienradar staat weinig bijzonders voor morgen behalve kou.
NatasjavE
Geplaatst: 29-11-10 19:51
Ingmar_ schreef:
Gelukkig sneeuwt het al zeker een uur niet meer. Morgen wordt een ramp toch?
Nou ik was net in Utrecht. En het sneeuwde hoor.
Rennie89
Geplaatst: 29-11-10 19:51
Ben thuis..........
Ik heb 30 minuten moeten lopen door de sneep MET mijn hakken aan omdat alles vast stond en de bus dus uren zou duren, dus aangekomen in sloterdijk, trein gepakt, leiden centraal bus gepakt (2 haltes verder stond mijn fiets) en heb toen dus gefietst, levensgevaarlijk! je ziet geen flikker door dat miezerige sneeuw en ik heb profielloze hakschoenen aan waardoor je ook alweer geen grip hebt ik heb het iig overleefd morgen gewoon met de bus
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 29-11-10 19:52
haha ing val dan niet
Ingmar_
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-10 19:52
Oh mooi!
Echt? Nja, dan is het misschien motsneeuw. Ik kan het in ieder geval niet uitgebreid zien vallen.
geloof me, ik zweer bij uggs, mijn uggs dan heb geen pantoffeluggs hoor mijne hebben een gigantisch goed profiel waardoor je dus minder snel uitglijd en ze zijn heerlijk warm, ik ben vorige winter 0x gevallen, hoop dat de uggs dit jaar ook weer hun best doen
De Ugg's die ik besteld heb zijn te klein. Ik stuur ze terug, vraag m'n geld terug en dan koop ik andere warme schoenen.
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 29-11-10 20:03
dejavu schreef:
Jeetje, 2 centimeter sneeuw en er staat dik 900 km file. (Dat is van Utrecht naar Praag.)
Toch een mooi gezicht, nu hopen dat het snel weg is.
als je dat zo zegt is dat best ver
Creatas
Geplaatst: 29-11-10 20:04
Ik heb nog niet eens een echte fatsoenlijk winterjas, laat staan winterschoenen/sneeuwboots/whatever Misschien morgen dan toch maar eens naar het dorp stieffelen en kijken
Oeh en Praag is mooi! Stond je daar maar voor in de file!
Mijn uggs zijn wel waterdicht ik heb iig vorige winter geen natte voeten gehad in 20cm sneeuw maar je moet dan wel echte uggs hebben en geen neppe
Melia
Geplaatst: 29-11-10 20:08
Hier ook sneeuw helaas . Was echt helemaal wit toen ik thuis kwam . Gleed onderweg nog bijna op m'n muil op het station. Gelukkig is het al weer even gestopt. Het is trouwens niet zo heel koud hier -1. Vrijdag geeft hij -11 aan, maar dat zal vast nog wel weer veranderen. Als die sneeuw maar weg blijft. Zijn ook aardig wat ongelukken gebeurd hier! Niet zo heel erg als ik het nieuws moet geloven, maar toch.