gisteren boer zoekt vrouw gekeken, een zo'n vrouw heette siepie... vind ik ook best zielig.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sannert schreef:Ik 'ken' ook een angel, en haar dochtertje heet star.dat vind ik pas echt zielig voor het meisje. Ik ben de naam die mijn vriend en ik hebben gekozen hier nog niet tegen gekomen. :p over ongeveer 2 maanden zal ik hem hier wel eens posten als de kleine geboren is.
(zitten een paar bekende op bokt die nog niet weten wat het wordt, en al helemaal niet de naam.
)
Joyckuh schreef:Sannert schreef:Ik 'ken' ook een angel, en haar dochtertje heet star.dat vind ik pas echt zielig voor het meisje. Ik ben de naam die mijn vriend en ik hebben gekozen hier nog niet tegen gekomen. :p over ongeveer 2 maanden zal ik hem hier wel eens posten als de kleine geboren is.
(zitten een paar bekende op bokt die nog niet weten wat het wordt, en al helemaal niet de naam.
)
Ik ken ook een angel, maar dan in het Nederlands uitgesproken, ansjel. Rare naam...
Pleunie ken ik niet, wel een Pleun, dat was echt een hele aardige man!
Ik ben benieuwd naar de naam die jullie hebben! De jongensnaam die wij hebben ben ik ook nog niet tegen gekomen. Komt ook nog niet veel voor.