Afellay had al handschoenen aan voordat ik überhaupt handschoenen aan had en ik ben echt 'n enorme koukleum Maar daaraan herken je 'm wel altijd goed in 't veld
Ja hij speelt wel oké maar tis zo'n watje en vind dat hij PSV niet echt netjes heeft behandeld..Ben blij dat ie nu in de winterstop gaat, krijgen ze tenminste nog iets voor m.
Wauw knappe redding op de inzet van Sneijder! Ik weet wel dat ik niet mn handen tegen zo'n bal wil zetten!
Volgens mij kan hij wel vast een extra dikke wintergarderobe gaan kopen want ik denk dat hij het erg koud gaat krijgen van het zitten op de bank bij barca
Ik ga zo even snel douchen en dan mijn ouders weer weg sturen bij de tv en verder kijken
Joonsel
Geplaatst: 17-11-10 22:35
xSaarSaar schreef:
Volgens mij kan hij wel vast een extra dikke wintergarderobe gaan kopen want ik denk dat hij het erg koud gaat krijgen van het zitten op de bank bij barca
Hehe inderdaad
Ai dat zag er inderdaad niet lekker uit! Enkelbanden gescheurd waarschijnlijk
Jaaa Wissels hoeven niet verbruikt te zijn trouwens, volgens ons pap spreken ze bij 'n oefen interland van te voren af hoeveel ze mogen wisselen en ik heb geen idee hoeveel ze hebben afgesproken
Marrjjollein
Geplaatst: 17-11-10 22:48
Joonsel schreef:
Ai dat zag er inderdaad niet lekker uit! Enkelbanden gescheurd waarschijnlijk