Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Margoooo schreef:Ik wilde hem zn milkshake alvast meegeven, nou toen kwam het hoor, hij schold me gewoon echt verrot omdat hij die milkshake toch #$%(#^@ ook mee wilde nemen!
Clairetjuhz schreef:Ik had vorige week donderdag ook een hele aparte klant.
Er kwam een buitenlandse man bij mij aan de kassa (kledingwinkel) die een trui wou afrekenen en in gebrekkig Nederlands kon hij zeggen dat het een cadeautje was. Prima, dus ik pakte alle spullen om het netjes in te pakken plakte het prijskaartje af toen begon de klant te schreeuwen. Hij wou er geen stickertje op want dat kon je eraf trekken en dan alsnog de prijs zien blabla. Dus ik netjes uitgelegd maar meneer ik mag het prijskaartje er niet vanaf knippen want dan kunt u het niet retouren als het toch niet goed is. Ondertussen had hij zelf het stickertje er weer vanaf getrokken en na veel aandringen wou hij dat ik het kaartje er toch afknipte. Nog voor de zekerheid gevraagd want hij was lastig verstaanbaar, dus ik pakte de schaar en wil het kaartje eraf knippen. Begint meneer ineens te schreeuwen pakt mijn schaar af en legt die op de toonbank neeren loopt weg dat hij niet geholpen wil worden door mij want ik keek boos naar hem
Ik stond daar echt van whatefuck ik ben gewoon een beetje verward wat ik nu moet...
Meneer loopt naar mijn collega toe en begint ook tegen haar te schreeuwen dat ik het kaartje niet eraf wou knippen. Zij hem nogmaals netjes uitgelegd dat wij dat niet mogen doen ivm retouren. Zijn vrouw begon ondertussen ookal een heisa te maken. Ik stond nog steeds bij de kassa verbaasd wat er gebeurde. Uiteindelijk heeft een andere collega hem naar buiten mee genomen en hem zijn verhaal laten doen. Hij vond dat verkoopsters altijd moeten glimlachen en vriendelijk zijn zoals robots(Naar mijn weten stond ik gewoon normaal achter de kassa niet boos kijkend geen slechte bui niks..) En ik keek boos naar hem en was een racist omdat hij buitenlands was wou ik hem niet helpen. De volgende dag zou hij zelfs terugkomen om naar mijn baas te gaan zodat ik ontslagen zou worden. juist...
Meneer is uiteindelijk vertrokken zonder trui en de volgende dag niet teruggekomen.( Diezelfde avond toch maar even mijn baas gebeld en het uitgelegd)
Ja, wij hebben ook een beveiliger die door onze straat loopt, maar ik dacht er op dat moment niet aan omdat ik niet het gevoel had dat ik zwaar bedreigd werd.
Margoooo schreef:Ik moest gisteren werken, stond kassa, maar was mn stem een beetje kwijt
Kwam er een man en die bestelde wat, ik vroeg of het meenemen was of hier opeten, maar verstond hem niet goed, hij mompelde wat.. Naja ik de bestelling pakken, zegt ie; Ja god#%*^ik wil het toch meenemen!.. Dus ik: Oke sorry, dan mag u wel even zitten kom het zo brengen.. Ik wilde hem zn milkshake alvast meegeven, nou toen kwam het hoor, hij schold me gewoon echt verrot omdat hij die milkshake toch #$%(#^@ ook mee wilde nemen!![]()
Nouja ik stond daar echt zo van; wtf? En alle andere gasten in de rij keken ook stomverbaasd, met zo'n gezicht van; trek het je niet aan...![]()
Later nog een man die echt op mij persoonlijk boos werd omdat we zo duur zijn, ja sorry hoor kan ik toch niets aan doen...