Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HouvanPonys schreef:Judith_M schreef:Beautiful Hope vind ik ook echt zielig.. Het zal je naam maar zijn! He bjoet, wil je even helpen
Dochtertje van mijn neef heet ook Ninthe(Hoe heet jouw zus?
)
Mijn pony heet Beauty, dat vind ik soms al erg, aangezien duizenden pony's Beauty heten, ik vind het wel grappig als ik dit zeg tegen beauty, bijv: Beaut, opzij, of dat soort dingen, maar je kind? Nee , zou ik niet doen haha
joyy schreef:Ik heet Perla, en mijn zusjes Ruby en Jade.
2 vriendinnetjes heten: Lédiena en Domènica. en t is geen kamp haha
Een collega van mijn moeder is deze week bevallen van een tweeling, jongen en meisje. Die heten Djavino & Djalissa.
Zelf vind ik Livv heel leuk voor een meisje.
hafjelinger schreef:Bij de naam Joén moet ik echt denken aan 'ja en'.
Kanelly schreef:Mercedes is nog niet zo'n gekke naam, mits het meisje een Latina is
Nu wil ik geen kinderen, dus dat scheelt
Maar stel dát....
Geen ordinaire namen die associëren met een bepaald milieu : Wendy, Ashley, Kelsey, Desteny, Danny, Joey, Davey etc.Geen 'oh wat zijn wij hip' namen: Vlinder, Bloem, Banjer, Jazz, Storm, Rain etc.
Geen 'wij willen ook hip doen met een zo moeilijk mogelijke spelling maar slaan de plank volledig mis' (wederom associatie met een bepaald milieu) : Jahvensly, Chayaira, Kaiyleygh, Djiovianny, Dainillo etc.
En uiteraard de buitenlandse namen met een oer-hollandse achternaam... Devon Jansen, Tyrone de Vries, Jaymilla Bakker etc.