Rond een uurtje of 6 vanauit rotterdam gereden met regen en na Utrecht begon het gedonder.... natte sneeuw... De weg was echt slecht nier harder dan 60km maar wel begaanbaar.
Strooi auto voor ons en achter ons... waarvoor dank
Na Emmeloord/Lemmer werd het weer goed dus konden we weer doorrijden en het stuk Joure-Groningen was gewoon goed, geen sneeuw, geen regen... Fijn om weer in het Noorden te zijn als is het hier wel een stuk kouder dan in het westen...
Rienn
Geplaatst: 23-01-10 22:50
zap schreef:
Hier sneeuw het al een hele tijd flink
Jammer dat het niet zo goed blijft liggen
Je mag de sneeuw van hier hebben hoor! Ligt genoeg..
Hier is het nog droog, maar volgens buienradar duurt dat niet meer zo lang. Gezien de lagere temperaturen in het noord-oosten zal de sneeuw helaas ook wel blijven liggen.
Hier gelukkig geen sneeuw, hele dag tot nu toe nog droog geweest, maar idd wel érg koud. Al was het net toch voor mijn gevoel warmer als toen ik om kwart over 6 naar mijn werk ging
Net terug van wedstrijd in Wormerveer, we stonden op het grasveld al vast zonder paard in de trailer door de sneeuw...... Er lag denk ik bijna 10 cm. Gelukkig hebben de de combi met een aantal mensen eruit kunnen duwen! Het was erg glad op de wegen en das best eng met de trailer rijden... Thuis in Beverwijk lag er een stuk minder maar toch was het overal wel wit...
Balen, dacht net dat we er vanaf waren!!!
DendroFleur
Geplaatst: 23-01-10 23:22
Hier is vandaag 5 cm gevallen en het sneeuwt nog steeds.
Mando
Geplaatst: 23-01-10 23:23
Zo te zien op buienradar blijven wij idd nog even verschoont van de sneeuw... hoera...
Ben benieuwd als ik morgen de gordijnen open doe wat ik dan aantref.....
Ik hoop dat buienradar het mis heeft. Als ik de 24uursvoorspelling aanklik, word ik bijna misselijk. Allemaal oranje vlekken.
Ik weet niet of ik morgen mijn bed wel uit durf.
magic_lover
Geplaatst: 23-01-10 23:36
Mando schreef:
Zo te zien op buienradar blijven wij idd nog even verschoont van de sneeuw... hoera...
Ben benieuwd als ik morgen de gordijnen open doe wat ik dan aantref.....
NIKS! we treffen gewoon die mooie groene weilanden aan, en mooie groene bomen Ik vindt eigenlijk dat het noorden wel genoeg heeft gehad (voor de komende 10 jaar)
zap
Geplaatst: 23-01-10 23:38
Rienn schreef:
zap schreef:
Hier sneeuw het al een hele tijd flink
Jammer dat het niet zo goed blijft liggen
Je mag de sneeuw van hier hebben hoor! Ligt genoeg..
Het blijft al liggen hier Jeej
Morgen moeten de treinen wel rijden hoor
Rennie89
Geplaatst: 23-01-10 23:42
hier heeft het vandaag wel wat gesneeuwd/geregend maar blijft niks liggen
kitty_gomez
Geplaatst: 24-01-10 00:23
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 07-03-24 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier is niks, terwijl we blijkbaar al de hele tijd in de bui hadden moeten zitten. Ik wist niet eens dat er wat zou komen, maar partner belt net uit Lelystad waar 4 of 5 cm ligt al?? Dus ik naar raam gelopen maar nee hoor écht niks hier.
Ik zit vedorie te wachten tot bos weer berijdbaar is, niet op nieuwe sneeuw!!
Iemand uit de hoek van onder dalfsen bij Hoonhorst die weet of het daar wel gevallen is of niet?
Ik roep ook nooit te snel dat we niks krijgen, heb dat al vaker gezegd, maar toen lag er de volgende dag toch wel weer een vers pak. Wacht wel af wat er morgen gaat gebeuren, hoop dat het een beetje beperkt blijft, moet morgen gewoon weer de deur uit. En heb vanavond nog geen strooiauto's ofzo gezien.
Rienn
Geplaatst: 24-01-10 00:52
Hier sneeuwt het echt nog maar heel zachtjes, je merkt er bijna niets van. Maar er ligt echt al heel veel! Ik zak tot mijn enkels weg.
magic_lover
Geplaatst: 24-01-10 00:52
*ik wil het niet horen..... *
En ja ik hoorde het ook net...
gelukkig hoef ik morgen nergens heen, maar eerlijk gezegd zit ik niet te wachten op weer dagen in die prut
Laatst bijgewerkt door magic_lover op 24-01-10 00:53, in het totaal 1 keer bewerkt