Ik heb wel altijd mijn zaakjes goed voor elkaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin schreef:Ino, weet jij dit toevallig?
Ik was vorige week met de knol op pad, kwam twee keer over een spoorwegovergang (twee verschillende) en daar zag ik op het spoor een soort lage witte 'bordjes' staan. Dus op de rails. Op het spoor van X naar Y stond SR en op het spoor van Y naar X stond RS. En dan ben ik dus weer zo iemand die zich gaat afvragen waarom dat is.
SimoneDV schreef:Karin schreef:Ino, weet jij dit toevallig?
Ik was vorige week met de knol op pad, kwam twee keer over een spoorwegovergang (twee verschillende) en daar zag ik op het spoor een soort lage witte 'bordjes' staan. Dus op de rails. Op het spoor van X naar Y stond SR en op het spoor van Y naar X stond RS. En dan ben ik dus weer zo iemand die zich gaat afvragen waarom dat is.
hihi ik vraag me dat soort dingen ook altijd af.
Vandaag ging mn trein van utrecht ineens van spoor 4, had m gelukkig meteen zien staan dus ik had m nog, als ik eerst naar 8/9 was gegaan had ik m wel gemist denk ik
MarrieLeen schreef:Ja, dat had ik laatst naar Rotterdam ook, ik was naar 8/9 gerend, had nog 2 minuten..
Daar ging ie niet, dus moest terug naar 7, en tsja, toen ging ie net voor m'n neus weg.