Gaaf Rana. Ik heb 13 lessen gehad (ben net terug van weer twee uur) en ben nog altijd niet op de snelweg geweest. Dit omdat bij ons de snelweg driekwartier rijden is, dus dat kan alleen als ik 3 uren achter elkaar rij denk ik.
Sander_ das wel mooi balen.... kan je niet een keer ierts van een stedetrip afspreken? dan moet je wel over de snelweg denk ik?
Jodym volgens mij is dat geen geldig id.... bij mij oop de rijschool is er op de rijscholl de eerste x al een kopie gemaakt... bij jou misschien ook en dat ze die kunnen gebruiken? (betwijfel wel of dat voldoende is eerlijk gezegd)
@sander: oww dat is niet zo handig! Moet je wel afrijden met snelweg?
Pluutje
Geplaatst: 26-10-09 16:10
@ Sander_: heb je al eens aan je instructeur gevraagd of het door de afstand komt? Als het puur daardoor komt kun je misschien afspreken dat je een keer ergens anders wordt opgehaald en dan daar met het ov naartoe reizen? Ik rijd ook niet vaak op de snelweg moet ik zeggen. Mijn instructeur zegt dat het niet zo moeilijk is om 120 te rijden, dus ik mag vaak "fijn" in smalle/lastige straatjes e.d. rijden, dat vindt hij leuk zegt ie dan
de snelheid rijden is ook niet zozeer de kunst... het zit hem in het in- en uitvoegen. Mijn vriend moest bij zijn examen op een lange in en gelijk ook uitvoegstrook, eerst invoegen en gelijk weer op dezelfde strook waar hij had ingevoegd, uitvoegen.
Ik heb zo mijn 5e (of 6e?, nou weet zo niet meer ) les
Zijn nu bezig met spiegelen, navigatie (ook zo moeilijk ) en met achteruit rijden enzo.. 4november theorie, maar boek nog niet opgeslagen, moet ik toch van de week maar eens doen
@siskeh, mee eens rijdt heerlijk! *vind het stiekem ook wel erg relaxt om na een tijdje 30/50 te hebben gereden, gewoon lekker dat gas vol in te trappen -nouja... tot de 120/130 dan *
Yasmine
Geplaatst: 26-10-09 18:01
Eerlijk gezegd heb ik nooit begrepen wat er zo moeilijk is aan invoegen Misschien heb ik altijd wel geluk met hoffelijke medechauffeurs. Volgens mij is het gewoon een kwestie van durven en doen.
120 rijden rechtuit is niet moeilijk, maar ik vind het vooral eng dat je pas merkt hoe hard je gaat als je (plots) moet remmen, door de bocht moet of van baanvak wil wisselen.
_Emma_
Geplaatst: 26-10-09 18:04
De snelheid op de snelweg vind ik ook niet moeilijk mee, maar toch vind ik het altijd wel een beetje spannend om dan in te halen. Ik doe het altijd wel, dat heeft mijn instructeur me van het begin af aan goed geleerd, maar bij vrachtwagens vind ik het wel eng.
Pfoeh mijn les net ging echt bagger. Het is 1 van mijn laatste lessen dus de spanning stijgt nu wel maar ik zat telkens met mijn hoofd bij het examen in plaats van bij mijn les. Pfff voel me er echt wel een beetje slecht over.
Haha ja altijd. Ik rij alleen wedstrijdjes als ik met m'n moeders auto ben. Zij heeft een Fiat Punto GTI met een 2.0 liter motor en ze verwachten nooit dat je zo wegschiet, haha.
Anoniem
Geplaatst: 26-10-09 18:31
A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt