Nee helaas niet Maar instructrice zei vandaag dat ze met de nieuwe nummers bezig is, dus wat niet is kan nog komen Dansje ziet er wel tof uit! Wij dansen trouwens sinds kort op temperature van Jean Paul, iemand ook?
Ja, het voorbeeld is niet zo heel goed, maar vond geen betere Wij hebben die ook gedaan, maar denk al in September ofzo? Raar dat daar zoveel verschil in zit!
Bij ons doen de verschillende instructrices wel aardig hetzelfde, omdat er over geklaagd werd dat er veel verschil was..Ik vond dat verschill juist wel leuk! heb je wat te kiezen
Ik vind dat verschil juist ook leuk! Maar wij doen iedere week wel aardig hetzelfde. Wel nieuwe dansjes soms. Maar waar mijn vriendin het doet, doen ze gewoon iedere les wat anders
Jaaa ik ga ook op Zumba, had maandag een oefenles.Wat was dat leuk zeg,al die pasjes beetje heen en weer dansen.Geweldig en zwaar was het ook,hou ik wel van
wij doen ook wel afrikaans maar niet het nummer hierboven, wel erg leuk lijkt me. Wij hebben ook verschillende instructrices, de een is wat meer dansgericht, de ander meer fitness en dan verschilt de aanleg voor dansen uiteraard ook nog Ik ga vanavond weer, hoop dat de instructrice die een blessure had er weer is. Morgen weer bodyjam, we hebben woensdag al 2 nieuwe stukken gedaan, erg leuk
RoodZonnetje
Geplaatst: 02-04-10 17:42
Doen jullie deze ook? Word hier altijd erg vrolijk van
Net 3 kwartier thuis Zumba gedaan met die dvd, ben benieuwd of ik nog klachten van de onderburen krijg
Bamboo van Shakira is zo'n leuk nummer voor Zumba! Vind dat echt een van de leukste. Calypso ben ik echt helemaal zat, vind die pasjes zo stom aan t begin; links voor, rechts voor en dan draaien.