Mn benen zijn niet zo gek lang, maar ik heb een hele lange rug.
Truitjes zitten altijd raar, en mn rug zelf zit ook niet helemaal lekker. En mij zul je nooit op hakken zien.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Truitjes zitten altijd raar, en mn rug zelf zit ook niet helemaal lekker. En mij zul je nooit op hakken zien.
LizMD schreef:Oeh CD28, die site is echt te leuk! Gewoon keuze!
Ik heb laatst een broek gevonden bij the sting (van capsize) gewoon een 34 lengtemaat, maar veel te lang voor mij! Bij jeanscentre hebben ze ook 36 lengtematen. Een model of 4/5 meen ik me te herinneren.
Ik heb overigens laatst onwijs leuke laarzen bij de van haren gekocht, hoog model. Kuit is wel iets te wijd (heb een kuitmaatje 38), maar dat valt verder weinig op.
LizMD schreef:Ier schreef:Bij de Vero Moda & Only hebben ze tegenwoordig ook al broeken met lengtemaat 36Ideaal, je komt ze steeds meer tegen dus is er nog eens iets wat past..
Nou, daar heb ik ze de laatste anderhalf jaar niet meer kunnen vinden hoor... Hoor overal dat ze ze niet meer in het assortiment hebben.
Ik kan daar nu juist lengtemaat 36 vinden en lang vallende lengtemaat 34

1.82m en bijna onmogelijk om betaalbare broeken te vinden die lang genoeg zijn en nog mooi zitten ook (vandaar tegenwoordig verslaafd aan rokjes
), maar gelukkig wel gezegend met kleine voetjes maatje 39
Maar nu op zoek naar een nette niet-spijker broek en dat is werkelijk hopeloos... Vientje schreef:En nog eentje hier1.82m en bijna onmogelijk om betaalbare broeken te vinden die lang genoeg zijn en nog mooi zitten ook (vandaar tegenwoordig verslaafd aan rokjes
![]()
Heb pas geleden toevallig eens een broek gevonden die past én betaalbaar is, bij de H&M in van die lengte-breedte maten. Zat er zowaar eentje tussen van breedtemaat 29 en lengtemaat 36, de wonderen zijn de wereld nog niet uitMaar nu op zoek naar een nette niet-spijker broek en dat is werkelijk hopeloos...
) en heb schoenmaat 38/39, kleine schuitjes voor mijn lengte, maar daar heb ik geen probleem mee.
Verder veelal maat 36/38.
Ze zijn vaak langer dan damesmaatjes maar wel smaller..
nikita_moi schreef:Kent iemand van jullie het merk outfitters nation? Want dat is echt een heel fijn merk. Ik heb daar 2 broeken van, in de kindermaat 188..Ze zijn vaak langer dan damesmaatjes maar wel smaller..
kindermaat 182, ideaal!
Vientje schreef:En nog eentje hier1.82m en bijna onmogelijk om betaalbare broeken te vinden die lang genoeg zijn en nog mooi zitten ook (vandaar tegenwoordig verslaafd aan rokjes
![]()
Heb pas geleden toevallig eens een broek gevonden die past én betaalbaar is, bij de H&M in van die lengte-breedte maten. Zat er zowaar eentje tussen van breedtemaat 29 en lengtemaat 36, de wonderen zijn de wereld nog niet uitMaar nu op zoek naar een nette niet-spijker broek en dat is werkelijk hopeloos...
zus zag er gezond uit, ik was lijkbleek en mager/figuurloos en vaak ziek!)
heb pfeiffer dus ik sport haast niet meer, voorheen werkte ik op een manege dus ook veel lichaamsbeweging, nu sta ik achter de bar...

Dat heb ik ook!! Ik ga nu waarschijnlijk in Duitsland ergens laarzen kopen, want daar hebben ze alle soorten en maten..
Plien91 schreef:Ik heb maat 38/40, weeg 70 kilo. Dikke schok, laatste keer dat ik op de weegschaal stond woog ik 55 maar dat was ook anderhalf jaar terug. Toen was ik ook echt heeeeel dun moet ik zeggen, ben nu wel blij met m'n figuur. Kan nu in de meer reguliere maten.
..