Roddels, lachwekkend!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

1Boefje

Re: Roddels, lachwekkend!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 14:32

Ik weet wel een erge roddel over mezelf.
Mijn ex blijft zeggen tegen zijn nieuwe vriendin dat ik nooit zwanger ben geweest van hem Boos! Dan zou hij namelijk toegeven dat hij tegen mij gezegd heeft dat ik het weg moest laten halen.
De relatie is inderdaad ook uitgegaan daardoor en daarna (stress) heb ik een miskraam gehad op mijn 20e.
Hij zegt tegen zijn vriendin dat ik lieg en dat ik een gevaar voor de bevolking ben oftewel compleet gestoord Tong uitsteken
Maakt niet uit hoor, maar zijn vriendin zit hier op bokt.......(endurance rijdster uit N-H)
Ik merk vaak dat liegen bij haar is overgeslagen en kan me soms niet inhouden om ze op forum eens voor leugenaar uit te maken.
Soort zoekt soort zullen we dan maar denken Clown
Overigens vinden sommige hier op bokt die ik ook ken van endurance mij ook gestoord, maar dan wel prettig gestoord Knipoog

Doei!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 14:39

Hier even een stipje. Heb ook wat roddels gehoord over mijzelf en vriendinnen maar nu even geen tijd voor het hele verhaal.

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 16:58

zitten hier mooie tussen Tong uitsteken lach me dood om sommig dingen XD kan zo snel niet ff 1 bedenken die rond ging over mij

sethlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 17:22

ik hep weer un nieuwe ,un vriendin is nogal mager, en nu gaat de ronde dat ik heb gezegd dat ze anorexia heeft.. Leuk Tong uitsteken

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 18:41

Een meisje uit mijn klas heeft gehoord dat ik en mijn vriendin heksen zijn. Toen zei mijn vriendin: 'Oh jee! Ik heb mijn bezemsteel bij gym laten liggen, vandaar dat ze het weten!'

Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 19:50

Moiryn schreef:
Een meisje uit mijn klas heeft gehoord dat ik en mijn vriendin heksen zijn. Toen zei mijn vriendin: 'Oh jee! Ik heb mijn bezemsteel bij gym laten liggen, vandaar dat ze het weten!'

hahahaha geweldig ROFL Huilen van het lachen

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 20:33

Op school kamp dat ik met 1 van de 2 nieuwe jongens was geweest.
Ik ben gewoon vet sociaal en ik ging me voorstellen vervolgens wel veel mee opgetrokken Oke ze waren ook best wel leuk.