Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 22:45

Samy schreef:
Ik vind de trein ook heerlijk! Eigenlijk nog beter dan de bus (als je niet weet waar je eruit moet).
Zit vanaf mijn 16e al dat ik door heel Nederland treinde, maar sinds ik een auto heb, wordt dat wel minder. Zeker vorig jaar toen mijn OV niet meer geldig was... jammer Verdrietig mis dat ding echt!

Bussen vind ik niks, trams nog erger. Heb zo eens 'n hele dag voor niks in de tram gezeten, wist niet waar ik moest betalen. ROFL ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 22:52

De Bus is mijn favoriete vervoermiddel, kan zo een heel verhaal houden over alle types die er hier in NL rondrijden Schijnheilig

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 22:55

Als ik weet waar ik eruit moet vind ik het ook niet erg, maarja heb eens in Assen gestaan, gingen ruim 30 minuten voordat de bus kwam al naar de bushalte (en dat vond ik al vroeg ..) komen we daar aan (want bus reedt maar 1x in het half uur og uur) kwam die niet, dus stonden we ongeveer een uur te wachten, als het niet 1,5 was. En buschauffeur maar zeggen dat ie echt wel langs was geweest ... heerlijk dan Knipoog Nee zo vanaf mijn huis naar mijn oom ofzo of naar de stad, kom maar Haha!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 22:56

Unwritten schreef:
De Bus is mijn favoriete vervoermiddel, kan zo een heel verhaal houden over alle types die er hier in NL rondrijden Schijnheilig

Nou inderdaad, je hoort de meest wonderlijke verhalen en komt de meest wonderlijke types tegen. (Een van de meest kleurrijke was wel het uitwisselen van ervaringen van twee dakloze alcoholisten, die echt op een bloedserieuze manier bankjes-in-het-park aan het bespreken waren op een toon waarop anderen vertellen over leuke kroegjes in een bepaalde stad ROFL )
Ik mag altijd graag meeluisteren Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 22:57

Haha!

Ik vind het ook mooi om verhalen van buschauffeurs aan te horen ROFL
Ze boden me zelfs een baan aan voor als ik 21 zou zijn Clown

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-08 22:59

Unwritten schreef:
Haha!

Ik vind het ook mooi om verhalen van buschauffeurs aan te horen ROFL
Ze boden me zelfs een baan aan voor als ik 21 zou zijn Clown

Die verhalen zijn ook geweldig, als ik ze soms van me oom hoor Haha!

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 09:19

Samy schreef:
Zeker vorig jaar toen mijn OV niet meer geldig was... jammer Verdrietig mis dat ding echt!

Ik ga mijnes ook missen straks.. je komt d'r overal mee Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:23

Ik wil ook niet weten hoe het met mij gaat als ik hem over 2 jaar moet inleveren Scheve mond

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:25

Ik kan mijn OV op gaan halen. Go jij! Go jij!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:26

Ik heb nu ook nog 2,5 maand om afscheid te nemen van mijn Ov. Heerlijk dat ding, ga hem echt missen. heb hem tussendoor ook moeten missen, want met een voordeelurenkaart kom je niet zo ver.

Daarom wil ik er nog even een keertje heel erg misbruik van kunnen maken. Haha!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 09:32

YEEAH ik ga vanmiddag naar Groningen. Van schiphol helemaal naar groningen. Van begin tot eind. Heb er zin in Haha!

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 10:07

Nah, ik vond het wel okee. Tot vanochtend.
Ik moet ook iedere dag een dik uur met de trein. En vandaag mocht ik staan. Natuurlijk de verkeerde houding, hoppa, pijn in mn heupen.
Als ik mag zitten vind ik het geen probleem Tong uitsteken

En ohja.. in kan mn OV weer gaan halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 20:28

Vandaag vond ik de trein ook even wat minder, de treinvan half 8 (sprinter naar Uitgeest via Gouda) zat stampensvol. Blijven we vervolgens zonder mededeling op Amsterdam Bijlmer ArenA heel lang stilstaan.. machinist naast de trein conducteur erbij. Wordt er na een kwartier omgeroepen dat er iemand onwel is geworden.. dat ze wachten op ambulance. Persoon was bij Abcoude al onwel geraakt..

Die treinen zitten echt veel te vol

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 21:43

Muh, ik doe dat traject ook iedere dag. Ik ben blij dat ik een trein later moest hebben, ik hoorde mensen er bij mij ook over. 25 minuten vertraging.. da's niet normaal..

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 21:51

Laatst stond er op Schiphol ook een trein ja, die moest ook wachten, was ook iemand onwel geworden, al vond ik die er nog niet erg druk uit zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 21:57

Brennivin schreef:
Muh, ik doe dat traject ook iedere dag. Ik ben blij dat ik een trein later moest hebben, ik hoorde mensen er bij mij ook over. 25 minuten vertraging.. da's niet normaal..

Uhuh het was ook echt bizar.. gelukkig waren ze niet bij abcoude gestopt, want dan had je maar mooi gezeten.. bij Amsterdam ArenA heb je nog uitvalsmogelijkheid op de metro Ja

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 21:59

Horsefreak schreef:
Laatst stond er op Schiphol ook een trein ja, die moest ook wachten, was ook iemand onwel geworden, al vond ik die er nog niet erg druk uit zien.

Dat is waar, hehe. Ik ben blij dat ik er niet in zat. MAarja, ik heb in die trein daarna wel de hele reis mogen staan Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:01

Persoonlijk denk ik dat het een stuk beter zou zijn met 4 treinen per uur naar amsterdam, desnoods 2 intercity's vanaf gouda Ja

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:04

Ik wilde het ook bijna zeggen! 2 per uur is echt te weinig als je na gaat hoeveel mensen er met de trein reizen rond dat tijdstip..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:06

Uhuh, en het is voor ik denk zowel jou als mij, gewoon de snelste verbinding, als ik via Rotterdam moet ben ik zo een half uur langer onderweg

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:08

In Rotterdam heb je dan weer dezelfde trein he Tong uitsteken Die trein op Gouda komt vanuit Rotterdam. Ander moet ik via Den Haag, maar 2 keer overstappen zie ik ook niet zitten.
Wat is met de trein reizen toch een hel. Doe mij maar een 'beam me up, Scottie' Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:10

Uhuh weet ik, ik kan op rotterdam ook de intercity naar Amsterdam nemen (via den haag) maar dan moet ik echt te vaak overstappen Clown Terwijl die sprinter hier ook gewoon stopt Ja

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:13

En via Utrecht dan? Gouda - Utrecht heeft heleboel verbindingen en dan 4 x per uur utrecht - Amsterdam CS en nog 2x naar Schiphol die ook in Amsterdam (Zuid en Bijlmer) stoppen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:18

Unwritten schreef:
Uhuh weet ik, ik kan op rotterdam ook de intercity naar Amsterdam nemen (via den haag) maar dan moet ik echt te vaak overstappen Clown Terwijl die sprinter hier ook gewoon stopt Ja

Klopt geld ook voor mij Bloos Gouda is bijvoorbeeld maar twee haltes bij mij vandaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 22:29

@ Horsefreak, ik ben een half uur onderweg naar Utrecht, en vanaf Utrecht is het ongeveer een uur naar waar ik in Amsterdam moet zijn, dan ben ik met de sprinter rechtstreeks een stuk korter onderweg Knipoog