Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eleandra schreef:Ilsex, sorry dat ik aan het lachen ben, maar weet je hoe vaak de wereld al vergaan is zonder dat je het gemerkt hebt? Laatst nog, ben even vergeten wat de precieze datum was. En 06/06/06 ook. En nog een paar datums.
Dat moet je allemaal niet te serieus nemen, ooit vergaat de wereld, misschien nu, misschien over 4 jaar, misschien over 217637154 jaar.
Neem het luchtig op, en daar heeft je leeftijd niks mee te maken, ik ben namelijk ook 14.
Eleandra schreef:Tja, als je iedere keer zo'n gevoel krijgt als de wereld weer eens vergaat, heb je geen prettig leven Ilsex.
Ilsex schreef:Eleandra schreef:Tja, als je iedere keer zo'n gevoel krijgt als de wereld weer eens vergaat, heb je geen prettig leven Ilsex.
dit is pas de eerste keer.
xLies schreef:Nee hoor, de wereld ging dit jaar ook vergaan![]()
Doooh ik zou in 2006 ook al niet meer leven.
Ik ben de tel kwijtgeraakt eigenlijk.
Ilsex schreef:Eleandra schreef:Ilsex, sorry dat ik aan het lachen ben, maar weet je hoe vaak de wereld al vergaan is zonder dat je het gemerkt hebt? Laatst nog, ben even vergeten wat de precieze datum was. En 06/06/06 ook. En nog een paar datums.
Dat moet je allemaal niet te serieus nemen, ooit vergaat de wereld, misschien nu, misschien over 4 jaar, misschien over 217637154 jaar.
Neem het luchtig op, en daar heeft je leeftijd niks mee te maken, ik ben namelijk ook 14.
ja maar ik vind het gewoon een vies gevoel, dat ik door een overstroming ofzo dood ga weetjewel.
nou, daar heb ik niets van gehoord, dit is de eerste keer dus voor mijn gewoon schrikken.
Amburtjoz schreef:sorry schatten, mede-aliens, sdnwefu'ens, ik moet jullie gaan verlaten (wie weet me 3e dood?) ahaha kus, truste
Ilsex schreef:@eleandra : nou, ik bedoel dat dit pas de eerste keer is, dat ik zoiets hoor.
met wat jullie allemaal zeggen dat het al zoveel keer is vergaan, dit is pas de eerste keer dat ik zo'n bericht hoor.
logsich dan toch
Amburtjoz schreef:sorry schatten, mede-aliens, sdnwefu'ens, ik moet jullie gaan verlaten (wie weet me 3e dood?) ahaha kus, truste