"Geestenverhalen".

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dunno

Re: "Geestenverhalen".

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 20:23

Liiesjjj schreef:
Vorig jaar had ik het elke avond.
Ik lag dan in bed, hoorde iemand de trap op komen, mijn kamerdeur opengaan (terwijl hij nogsteeds dicht was) en op de stoel of op het bed ging 'hij' dan zitten.
Soms voelde ik dan dat er een hand op me rug werd gelegt.
Ik lag dan altijd stokstijf in bed, kreeg het zo warm dat ik me kapot zweette maar was gewoon te bang om de dekens aan de kant te gooien.
Nu is dat nogsteeds, misschien 2 keer in de maand, maar ik maak me er nu niet meer zo druk om.
Als er echt iemand is dan mag 'hij' mooi blijven kijken, ga er niet meer nachten lang van wakker liggen Lachen

Nu is het wel elke avond dat de lamp flikkerd, niet te zuinig ook nog en dan vooral bij programma's als Popstars Huilen van het lachen

kan miss een overleden familie lid zijn wat bij je is Knipoog

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-08 20:37

lessie schreef:
Best eng al die verhalen!,
Zelf heb ik het nog niet meegemaakt maar een vriendin van mij wel/niet.
Dat was met Uri geller. Maar denk niet dat het hier mee te maken heeft. Knipoog

Me moeder blijft wel beweren dat dit jaar met pasen de paastakken heen en weer gingen terwijl ze niks deed. Er was ook verder niemand thuis.

Ik wil het wel weten, kan je het vertellen of niet? Bloos

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 19:02

Niemand meer met verhalen?

veerle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 15:32

Hey, ik heb niet echt van die geestenverhalen. Het zijn eerder dromen, rare dingen die gebeurt zijn.

Mijn mama haar ouders zijn allebei overleden en toen mijn opa (ik denk toch al zo een 11 jaar) overleden was, kort daarna had mijn mama een droom over hem. Ze zag haar papa en ze zei tegen hem va, het kan toch niet dat jij hier zit? jij bent toch gestorven? En haar papa lachte en knikte gewoon. Wat ik er vreemd aan vind, is toch als je droomt over iemand die gestorven is dat hij meestal dan nog leeft, en dat je in die droom niet weet,beseft dat hij er niet meer is...
Nu is mijn oma deze zomer nog maar pas gestorven aan een hersenbloeding. MIJn mama en mijn oma hadden een hele slechte band. Mijn mama vertelde mijn onlangs dat ze gedroomd had van metje( zo noemden we haar). IN de droom sprak ze tegen haar maar noemde haar tante Pola, dat ze toch zo om haar mama leek, maar het was haar mama, maar ze noemde haar met haar tante's naam. En zei dat ze dat ze haar mama nog nooit zo had zien kijken met zo een lieve blik, alsof ze zielsveel van haar houdde.

Mijn mama zegt mij nu juist, dat als je ergens zo hard in geloofd, of ergens zo negatief over bent dat het ergens anders ook zal gebeuren. Dat je gedachten dus gevolgen hebben, ook als je iemand iets heel slecht wenst, dat het later op jezelf zal terug komen.
Haar zus had haar vroeger gezegd dat ze dacht dat mijn mama nooit ging trouwen. Het ding is nu, dat mijn mama dus wel getrouwd is met mijn papa, maar mijn tante is nog nooit getrouwd...
Er is schijnt een boek over het pananormale : een cursus in wonderen.

Vroeger had ik ook altijd hele rare nachtmerries, als ik dan wakker werd dan hoorde ik precies iemand roepen, maar niet luid, maar echt uit de verte, en dan kreeg ik plots enorm veel schrik.
NU heb ik bijna nooit meer nachtmerries. Maar dat gevoel van enorm veel schrik krijg ik wel soms nog. Meestal is het als ik aan het fietsen ben en naar muziek ben aan het luisteren, dan krijg ik plots een enorm benauwd gevoel. EN het stome is dat ik dan zit te denken van ik moet normaal kijken want de mensen gaan op mijn gezicht zien dat ik schrik heb. Ik kijk dus normaal, maar het lijkt of ik een gezicht trek waar ik heel bang ben. Precies of er iets in mij zit.
Wat ik ook heb is dat ik soms precies iets rond iemand zie, altijd bij het hoofd, zo een soort gloed rond hun, ik zie het meestal als ik me concentreer om hun hoofd, maar wat het is weet ik niet.

Wat ikook echt heel vies vind, mijn mama had onlangs gedroomd dat ik gestorven was. Mijn broer heeft dit nu niet zolang geleden ook gedroomd...

Veerle

xRomanxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 16:23

milo schreef:
hey die foto's hebben al eens eerder op bokt gestaan toch? van die gang etc. best creepy Lachen

Ik weet wel zeker dat er meer is tussen hemel en aarde, en steeds meer mensen durven ervoor uit te komen dat er vreemde dingen gebeuren.
Toch vind ik het belangrijk dat je nooit zomaar uitgaat van wat een ander je verteld. laat je niet gek en bang maken door enge verhalen, want dat gebeurd heel snel.

voor de mensen die toch wel eens een tikkie bang zijn, of last hebben van enge nachtmerries:

maak even je hoofd rustig. concentreer je op het volgende:
visualiseer een bol om jezelf heen, een bel van wit licht waar niemand in kan komen. deze bel beschermt je tegen negatieve dingen. visualiseer de rand van de bel, hoe sterk hij is. vul de bel met Licht en/of andere mooie dingen zoals regenbogen, bloemen, verzin er maar op los Knipoog

Nog sterker is deze:
Een muur van kristal bouw ik om mij heen, die Liefde en Licht doorlaat alleen.

Het werkt echt voor mij, en als ik niet kan slapen of last heb van nachtmerries en ik heb dit gedaan, slaap ik goed.
Maar vooral geeft het mij de bescherming dat niemand mij lastig kan vallen.

Dat is mooi gezegt Lachen
ik ben eigenlijk nog steeds een beetje trillerig.
Maar doordat ik nu weet dat ik een bel kan visualiseren ben ik niet meer zo bang Haha!

Dankjewel.

xRomanxMir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 16:54

Ik krijg nog wel even de kriebels van al deze verhalen..
Zelf voel ik ook dat er mensen om mij heen zijn terwijl er niemand is..
Best eng, maar eigenlijk best fijn omdat wel een familie van mij er heeft gewoont.
en die is nu dood..
Mijn opa die woonde een paar huizen verderop.
Maar hij is nu ook dood.
en meestal droom ik dan dat ik door het hekje loop en hij zegt: kom maar, kom binnen.
Dat is ook best scary..