Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Horse_ schreef:En hoe pak je dat nu aan als je een vriend hebt waar je al heel lang mee samen bent en die wel kinderen wil? Hij zal waarschijnlijk iemand anders moeten zoeken denk ik....
lonneke schreef:ik snap echt niet dat er mensen zijn die geen kinderen willen. natuurlijk is het gewoon je goed recht hoor, maar ik heb zo enorm veel plezier van mijn kinderen, ik zou ze voor geen goud willen missen. nee, ik kan me daar niets bij voorstellen dat iemand kinderloos wil blijven.

lonneke schreef:ik snap echt niet dat er mensen zijn die geen kinderen willen. natuurlijk is het gewoon je goed recht hoor, maar ik heb zo enorm veel plezier van mijn kinderen, ik zou ze voor geen goud willen missen. nee, ik kan me daar niets bij voorstellen dat iemand kinderloos wil blijven.
. Of een paard, zou ik ook voor geen goud willen missen. lonneke schreef:ik snap echt niet dat er mensen zijn die geen kinderen willen. natuurlijk is het gewoon je goed recht hoor, maar ik heb zo enorm veel plezier van mijn kinderen, ik zou ze voor geen goud willen missen. nee, ik kan me daar niets bij voorstellen dat iemand kinderloos wil blijven.
geerke schreef:... als ik dan vraag wat hun motivatie is om wel kinderen te willen zeggen ze.....dat is zo gezellig later (voor mij) ,komt er nog eens iemand (bij mij) langs,en is er iemand die naar me (mij)omkijkt.....wie was hier nu de egoist vraag ik mij dan af.....
!
. Bolieke schreef:Dat is je goed recht hoor Suzanne. Maar je had vast en zeker ook moedergevoelens want anders de reden die jij aanhaalt echt niet voldoende om tot kinderen over te gaan.
Irma_Maandag schreef:geerke schreef:... als ik dan vraag wat hun motivatie is om wel kinderen te willen zeggen ze.....dat is zo gezellig later (voor mij) ,komt er nog eens iemand (bij mij) langs,en is er iemand die naar me (mij)omkijkt.....wie was hier nu de egoist vraag ik mij dan af.....
Vind ik ook altijd de meest te ontkrachten motivatie om aan kinderen te beginnen!
.Horse_ schreef:Ha ha denk dat ik ook liever een hond heb. Kun je volgens mij ook echt een megaband mee opbouwen. Heb ik bij mijn kat ook maar een hond is nog meer een familiedier.
(maargoed dat is off-topic).
fojoe schreef:het geweldige aan (mijn?) kinderen is hun aparte gevoel voor humor, dat maakt een hoop goed!
mijn 2e vond ik eens dubbelgeplooid op de wc met het deksel tegen zijn rug aan.
"euh ... wat doe je?"
"ik ben een schildpad"
Chubby schreef:Kinderen en huisdieren, dat is niet te vergelijken.. Ik denk dat je dat pas beseft als je wel heel graag kinderen wilt..
. Gelukkig denk vriend er net zo over. Ik heb er gewoon niets mee. Vind babies niet lief, hoef ze ook niet zo nodig vast te houden. Kleine kinderen vind ik soms nog wel aandoenelijk, maar geef ze toch graag weer af aan hun ouders. Nee, (voorlopig, want je weet nooit, misschien tikt 'ie over een jaar ineens wel) geen klok bij mij!