isabelle schreef:net weer boodschappen gedaan...135 euro ketsjing ketsjing...voor 4 pers voor de hele week
Wow, koop je dan alles A merken? Of veel luxe vlees en vis enzo? Verse vis bv is hardstikke duur
Diepvries is al heel wat goedkoper en ook prima 
Ben het er trouwens onwijs mee eens dat de goedkopere merken van de AH vaak net zo goedkoop zijn als de Lidl en Aldi en ook minstens zo goed. Ze moesten alleen eens goedkope koude koffie gaan verkopen bij de AH

Aanbiedingen zijn fijn als je er goed mee om weet te gaan, maar pas op dat je niet valt voor dat dure merk wat in de aanbieding zo goedkoop lijkt maar dan nog duurder is dan het B merk wat je gewoonlijk koopt!! Soms bv zijn de hak groente potjes in de aanbieding maar dan vaak nog altijd duurder dan het B merk wat ik gewoonlijk kies
Oppassen daarmee dus

) ... pfoeh, dan heb ik echt een kar vol inclusief de nodige 'luxe' producten 

. Ik ben gemiddeld € 125 per week kwijt!! Ik doe boodschappen bij de AH of bij C1000 en soms bij de Plus kleine boodschappen want die zit in het dorp. Ik moet dit topic maar eens even helemaal doorlezen want ik vind het eigenlijk ook wel te gek wat wij uitgeven aan boodschappen