Groetjes aan Runningkawa

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Re: Groetjes aan Runningkawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:32

Tieneke schreef:
fleurkelover, nee, als je dat opvraagt, wordt het naar het mailadres van dat account gestuurd, waarop het geregistreerd staat. Niet op dat van jou.

Als RK hierheen komt, kan ze hier gewoon een nieuwe account aanmaken hoor Knipoog

luxx : er zijn mensen die al gemailt hebben, dus niet zo snel je oordeel geven Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:34

Luxx, je kent RK blijkbaar niet zo goed als sommige anderen hier...

Dat ze niet werkt heeft een behoorlijk gegronde reden Lips are sealed

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:35

Jolliegirl schreef:
luxx : er zijn mensen die al gemailt hebben, dus niet zo snel je oordeel geven Knipoog

ik kan haar ook mailen, via haar profiel, maar dat wil niet zeggen dat ik contact met haar heb.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:36

Rianne schreef:
Tieneke schreef:
Anderen hebben die kans ook niet gehad, waarom RK wel? Omdat ze zo bekend is?.

Nee omdat een ieder daar recht op zou moeten hebben. Dat RK nou toevallig bekender is en meer stof doet opwaaien heeft daar wat mij betreft niets mee te maken. Maar Bokt raakt hiermee wel in haar eigen vingers, ze had een belangrijk aandeel in het geheel.

Mhh ken nog een paaaaaaar bokkers die ook een flinke of definitieve ban hebben gehad en nu toch weer rondlopen met een andere naam. Reeds een keer een mod getipt maar kwam geen reactie op.
Denk dat als die zich rustig houden rustig verder kunnen gaan.

Dus RK kan gewoon via een andere pc adsl lijn inloggen met een nieuw account en alsnog rondlopen.

Jolliegirl

luxx schreef:
Jolliegirl schreef:

ik kan haar ook mailen, via haar profiel, maar dat wil niet zeggen dat ik contact met haar heb.

ben jij zo's lastige. Tong uitsteken

er zijn mensen die CONTACT hebben gehad Ja en die háár verhaal kennen, en dat blijft onder hun...
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 21-08-08 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Sjoert

Jammer RK. Had dit niet verwacht.

Discussiepartner minder. Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:37

luxx, laf hoor, je gal spugen nu ze niet meer kan reageren Lips are sealed

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:38

Mijn Bokt account is ook eens door iemand anders "gekraakt" die mijn password toen ook heeft veranderd. Ze heeft me toen wel het nieuwe password toe gestuurd per SMS. Evengoed was ik NOT amused. Ze had mijn password van Hotmail omzeild doordat ze mijn persoonlijke vraag kon beantwoorden (geboorteplaats van mijn moeder). De betreffende persoon kon toen gewoon op Bokt blijven, ik heb het toen wel door gegeven aan Romkabouter.

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:38

stef schreef:
Dus nou wordt Running[i]kawa nooit eej [i]wheelingkawa???

[KH] De Nostalgie : 50 jaar bokt

Als ze daadwerkelijk op een ander account is geweest tja, dan zijn regels natuurlijk regels. Maar toch vind ik het een verlies voor bokt...
Users als Kawa heb je IMO gewoon nodig om bokt interesant te houden

Hier ga ik helemaal in mee. Ik kan het bijna niet geloven, maargoed. Hoop met de rest van bokt mee RK snel weer terug te zien!

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:39

luxx schreef:
[RK werkt niet, daarom is ze een bekende bokker, ongelovelijk veel aanwezig, verder kennelijk niet erg veel te doen.
grappig dat je daar 'bewondering' voor kunt krijgen!
ik heb persoonlijk andere maatstaven.
nog grappiger dat iedereen uit zijn slof schiet maar kennelijk niemand buiten bokt om enige vorm van contact met haar heeft om haar kant van het verhaal te horen.

Deze opmerking vind ik echt beneden alle peil!!
Misschien is het verstandig eerst wat meer info over een persoon op te zoeken voordat je op het internet gooit dat ze de hele dag niets loopt te doen...
Bahbah..

Ludora

* pleurt van stoel
* klimt er weer terug op
* schud verward met hoofd...

WAAAAT ?!?!!?!??!

No way !!! Dit geloof ik niet !!! Zal je missen RK !!

Luxx, fijn dat jij je mening klaar hebt over een situatie die je niet kent, mag hopen voor je dat je je nooit zo hoeft te voelen als sommige van ons. Sommige kunnen niet werken, en als je dan al wilt, dan mag het weer niet.... Houdt je mond gewoon als je niet weet waar je het over hebt. Wat heb ik mijn buik vol van mensen zoals jij. Misselijk mens ben je !!!!

Marchador

Himyar Nou dat is ook apart en daar wordt niets mee gedaan?? ::?

UrbanL

luxx schreef:
Vanessa schreef:
Wat doet RK voor werk Knipoog

RK werkt niet, daarom is ze een bekende bokker, ongelovelijk veel aanwezig, verder kennelijk niet erg veel te doen.
nog grappiger dat iedereen uit zijn slof schiet maar kennelijk niemand buiten bokt om enige vorm van contact met haar heeft om haar kant van het verhaal te horen.

Oww wat zijn je maatstaven dan?. Ik ben benieuwd...heeeeeeel erg benieuwd. Ik denk dat je RK idd niet zo goed kent als je doet blijken.

Ik kan voor iederen bewondering krijgen en dat staat TOTAAL LOS van of iemand werkt ja of niet.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:40

Rock schreef:

ik ben bang dat ik RK nét zo goed ken als alle anderen hier rock.

dat ze niet werkt maar wel paarden kan rijden zijn in het verleden ook [heftige] discussie's geweest, waarin ik mij niet gemengd heb overigens.
dus over die gegronde reden zijn afwijkende meningen.
ik werk ook niet of nauwelijks maar doe andere dingen dan heel mijn dag op bokt verprutsen met in alle discussie's aanwezig zijn en alsmaar tegen het beleid te schoppen.

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:40

Jammer dat RK een bot heeft, vond haar posts ook vaak de moeite waard om te lezen en het er dan wel of niet mee eens te zijn Ja
Lijkt me wel dat er een gegronde reden voor is, dit is heus wel goed besproken, dus ik zou niet meer hopen op een misverstand.

RK veel succes met je boktvrije jaar en succes en plezier met de paardjes! Zal je missen.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:41

Himyar schreef:
Mijn Bokt account is ook eens door iemand anders "gekraakt" die mijn password toen ook heeft veranderd. Ze heeft me toen wel het nieuwe password toe gestuurd per SMS. Evengoed was ik NOT amused. Ze had mijn password van Hotmail omzeild doordat ze mijn persoonlijke vraag kon beantwoorden (geboorteplaats van mijn moeder). De betreffende persoon kon toen gewoon op Bokt blijven, ik heb het toen wel door gegeven aan Romkabouter.

dan wil ik RK NU terug!!!!!!!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:42

luxx schreef:
Vanessa schreef:
Wat doet RK voor werk Knipoog

RK werkt niet, daarom is ze een bekende bokker, ongelovelijk veel aanwezig, verder kennelijk niet erg veel te doen.

Wou je nou afscheid nemen of een trap na geven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:43

luxx schreef:
Rock schreef:

ik ben bang dat ik RK nét zo goed ken als alle anderen hier rock.

dat ze niet werkt maar wel paarden kan rijden zijn in het verleden ook [heftige] discussie's geweest, waarin ik mij niet gemengd heb overigens.
dus over die gegronde reden zijn afwijkende meningen.
ik werk ook niet of nauwelijks maar doe andere dingen dan heel mijn dag op bokt verprutsen met in alle discussie's aanwezig zijn en alsmaar tegen het beleid te schoppen.

als jij je gal wil spugen moet je even op het mail knopje drukken, dan kan RK een weerwoord geven, erg achterbaks wat je nu doet.. RK kan geen weerwoord geven, vind dit erg laf en achterbaks. maar ja ik heb andere maatstaven Lachen

Eva___

Jolliegirl schreef:
Himyar schreef:

dan wil ik RK NU terug!!!!!!!

dit is idd niet eerlijk

stitchje

Ik ben nog niet zo lang op Bokt maar zag toch RK vaak voorbij komen in topics.
Ik hoop dat alles goed uitgezocht wordt en dat ze terug komt

Jolliegirl

Luxx heetf gewoon nix beters te doen dan zitten te zeiken, mischien heeft ze ook geen werk? en moet ze wel bokken om de tijd door te komen??

belachelijk... echt..... ga iets nuttigs doen... en niet jaloers lopen doen, of wil jij nu netzo als RK worden.. dan meot je even n hoop aan je berichten aanpassen...

een echte RK krijgen we niet meer... tenzij dé RK terugkomt!

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:44

Maar als de betreffende persoon het niet zelf aan mij had gemeld, dan had ik niet geweten wie het had gedaan. Dus hoe kan men nu weten dan dat RK dit heeft gedaan?

Liezel1

Luxx, ieder zn eigen hobby. Zolang het niet strafbaar is, zou ik niet weten waarom iemand op basis daarvan veroordeeld moet worden....

Ontopic?

Diablo

Himyar schreef:

Is dit echt waar? Dan wordt er dus echt met twee maten gemeten......

miekjuhh66

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:45

* leest met grote verbazing dit topic..

RK kwam je in iedere interessante discussie tegen, en kon als geen ander haar mening geven. Jammer dat zoiets gebeurt. Ik volgde altijd graag de topics over Kawa, Zanda en je nieuwste aanwinst. RK ik zal je (ondanks dat ik je niet ken) missen hier op bokt.