Al 26 jaar ligt er een aapje naast me in bed. Inslapen en ermee wakker worden, twee kinderen en bijna een man rijker... maar die aap blijft nummer 1 in bed
hahaha klinkt zo grappig maar ik slaap nergens zonder mijn aap!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

hahaha klinkt zo grappig maar ik slaap nergens zonder mijn aap!

gekregen van mijn ouders een jaar of 10 geleden.
en als ik me niet goed voel pak ik ze alle drie en klem ze tegen me aan. Ik heb nog 2 andere knuffels. Dolfi een dolfijntje uit het dolfinarium, gekregen van mijn oma en Knuf, een door mijn andere oma zelf gemaakt poppetje. Deze liggen niet in het bed maar wel op de vensterbank.
maar het idee dat ze er zijn is gewoon prettig haha 

28 jaar
is een teddybeer, lijkt op een heel ouderwetse. Ylana schreef:Hier geen knuffel maar 2 poppenkussentjes.
Die liggen al ongeveer 22 jaar in mijn bed en ik kan niet zonder ze.
Geen kussentjes is niet slapen.
@ AaronYve: Ja, ze gaan mee op vakantie. En als ik ze niet heb, kan ik niet slapen.
We zijn eens vanuit Utrecht terug naar Den Haag gereden omdat ik ze vergeten was en we bij mijn tante gingen logeren.

(ook als Thomas er zelf is haha)
). Neem hem ook nergens mee naar toe. Op mijn kamer in België heb ik geen knuffel trouwens.
en ze hebben allemaal een naam
ook als ik ergens anders slaap heb ik 1 bij me, de allergrootste heeft zelfs als functie om tussen mijn benen te moeten liggen
lekker zacht

)

(ben 21). Ik kan gelukkig nu ook zonder als ik ergens anders slaap
. ook zijn er een tweetal knuffels aanwezig in mijn bed
)
..
en toen ik 'm gezien had wilde ik hem meteen kopen 
) ) Maar die staat vooral op mijn bed, omdat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om 'm op zolder te zetten
Heb 'm al van baby af aan.