Mobiel altijd aan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Red_Savage

Re: Mobiel altijd aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 21:16

Ik zet hem 's nachts altijd uit. Bespaart batterij en ik word liever niet wakker gebeld of gesmst.
Laatst bijgewerkt door Red_Savage op 14-08-08 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 21:18

Ik heb die van mij altijd aan staan, maar 's nachts wel op stil Lachen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 21:19

ik heb hem ook altijd aan maar als ik slaap op trilstand en ook in een andere kamer Lachen

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 21:27

Altijd dag en nacht aan en op trilstand.
Ik heb ‘m ook altijd bij me, ook als ik ga douchen Tong uitsteken dan ligt ie op de handdoeken Tong uitsteken
En 's nachts ligt ie onder mijn kussen.
Zelfs als ik ga paardrijden zit ie in mijn broekzak, maar wel op stilstand uiteraard.
Kan echt niet zonder mijn mobiel, ik moet hem altijd bij me hebben anders word ik gek!

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 21:29

Danique07 schreef:
Charr_Gwen schreef:
Ik laat hem dag en nacht aan staan.. Hij ligt altijd onder mn kussen (op tril-functie).
En ik slaap toch echt als een roosje!
Als ik een smsje krijg wordt 9 op de 10 keer toch niet wakker(moet natuurlijk niet je geluid aan laten staan)

Ik precies het zelfde.. lekker vertrouwd onder het kussen, dat ding is ook het eerste dat ik pak als ik wakker word haha

Bij mij ook Haha! om te kijken hoe laat het is Tong uitsteken

Sara_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 21:32

Ik heb mijn mobiel 's nachts uit staan.
Als mensen me dan per se nodig hebben bellen ze maar op mijn huistelefoon.
Mijn oude mobiel staat wel aan snachts, deze is namelijk mijn wekker.
Maar daar zit een inactieve simkaart in, dus wakker worden gebeld ofzo kan niet Lachen

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 21:35

ik heb een tijdje gehad dat ik hem uit dee en ook niet naast me hoofd neerlegde door die straling op 1 of andere manier had ik overdag geen hoofdpijn. Maar nu ligt hij weer op me nachtkastje ( naast me hoofd) en heb overdg weer heel veel hoofdpijn. En ja heb me mobiel dag en nacht aan, voor het geval er nood is haha Clown

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 21:35

hij staat altijd aan. Maar heb hem niet alitjd bij de hand. Mis ook geregeld een oproep Clown

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 21:37

Ik heb m echt altijd aan staan!
En als ik ga slapen ligt die gewoon los in me bed Clown
Wordt soms wel wakker gesmst maar kan daar niet wakker van liggen Knipoog

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 21:39

Mijn mobiel staat dag en nacht aan, ik woon in een studentenhuis en we hebben geen vaste telefoon en ik wil wel bereikbaar zijn als er een keer echt iets is.
Maar als ik ga douchen ofzo neem ik 'm niet mee en soms zit ie ook uren in mn tas (als ik weg ben geweest en vergeet 'm eruit te halen). Lekker rustig haha, snap ook niet echt dat je zelfs onder de douche bereikbaar wilt zijn...

pimmela

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 21:41

mijn gsm staat altijd aan, mijn gsm dient ook als wekker voor me.
wel staat hij altijd op trillen. mocht hij oooit af gaan in de nacht dan wordt ik er meetsal nie wakker van.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 21:53

Mijn telefoon staat ook altijd aan, dag en nacht. Behalve als hij leeg is natuurlijk Lachen Zou het anders te vaak vergeten steeds dat aan en uit zetten... Tong uitsteken Daarnaast staat hij ook altijd op trillen, ik voel het wel overdag, maar wordt er 's nachts niet wakker van Haha!

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 22:05

Ik heb me mobiel altijd aan staan, ik wil gewoon berijkbaar zijn en het voelt gewoon vertrouwd. Haha!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 22:29

ik heb mn mobiel ook altijd aanstaan!
wat niet wil zeggen dat ik bereikbaar ben Tong uitsteken
heb m namelijk altijd op trillen staan (als ik m op geluid zet dan vergeet ik het tijdens college weer om te zetten naar trillen en dan krijg ik natuurlijk altijd net een smsje/telefoontje op t meest ongelegen moment)..
ik ben mijn mobiel ook constant kwijt..
en 9 van de 10 keer mis ik mijn oproepen ook (als t al niet meer is).
minstens 3 keer per week loop ik ook door t huis met de huistelefoon naar mn mobiel te bellen..omdat ik m weer eens kwijt ben en m probeer op te sporen ^^

als ik m snachts uit heb staan dan slaap ik voor geen meter omdat ik echt constant wakker schrik omdat ik bang ben dat de wekker dan niet afgaat als ie uit staat (telefoon is ook mn wekker)..
dus dan slaap ik heeeeel onrustig..zelfs in mn slaap/droom ben ik dan nog bezig met 'bijhouden' hoelang ik slaap zodat ik me niet verslaap. ik droom dan ook altijd over mobiels, en dat mn wekker niet afgaat:P

dus nee, voor mijn nachtrust is t beter om mn mobiel aan te hebben.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 22:38

Ik heb mijn mobiel ook altijd aan staan. Vaak wel op trillen maar altijd aan. Ik slaap er niet minder om ofzo, voelt juist vertrouwder. Stel dat er iets is ofzo, dan wil ik wel bereikbaar zijn. Ik word snachts of smorgens ook wel eens wakker gesmst maar daarna kan ik zo weer slapen dus is geen probleem. Lachen
Ik word al gek als mn batterijen leeg zijn. Clown

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 22:41

Ik heb hem altijd aan staan 's nachts, ik slaap gewoon net als zonder mobiel, ik vind het niet fijn om hem uit te hebben (idd net als Pasamba).

Stippie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 22:44

Tel altijd aan!

Slaap juist slecht als ie uit staat. Moet bereikbaar zijn hihi..
Want als er iets is met beessies of iemand heeft ergens hulp bij nodig of luisterend oor..
Tsja, zo af en toe belt iemand 's dronken op.. Ach wel grappig dan hoor.. En ik slaap daarna (of tijdens) gewoon heerlijk verder Tong uitsteken

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 22:48

Ik heb m altijd aan, ben altijd heel bang dat er idd iets met mn paardjes is oid en dat ik dan niet te bereiken ben. verder krijg ik vaak mn berichtjes niet wanneer ik mn telefoon uit heb gehad.
Ik ga nu wel weer terug naar tunesie en dan heb ik mn niet altijd aan daar kan ik toch niets doen als ik gebeld word, en mn moeder belt me dan nog wel eens heel lang dat mn btg op gaat...zucht:P

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 23:12

ik heb hem altijd aan staan, dag en nacht. Alleen 'snachts staat hij op trillen en op school op stil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 23:21

als de accu niet leeg is staat ie altijd aan. ik wil altijd breikbaar zijn, stel er is wat met mijn paard, vrienden, familie....nee ik wil altijd gebelt kunnen worden!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 23:22

Loizy schreef:
Ik slaap minder goed als mijn mobiel vlak naast me ligt, maar dat komt door de straling die hij afgeeft.
Ik laat hem eigenlijk altijd aan, maar hij ligt bij mij meestal op 'm bureau.

Ik slaap juist minder goed als ie niet naast mij ligt!
Ik heb hem dag en nacht aan staan voor als er wat is.
Dan kunnen mijn vrienden mij iig bereiken.

Als ik m niet bij me heb dan ga ik alleen maar lopen piekeren en kan ik juis niet slapen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 23:26

Ja, ik heb hem altijd aan, het is mijn wekker en ik krijg wel eens berichtjes 's nachts. Huilen van het lachen

Hij staat alleen uit als ik les heb en hij toevallig in mijn zak zit, dan zet ik hem uit.
Of als het ergens niet mag vanwege straling ofzo, had hem in het vliegtuig ook netjes uit.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 05:05

Heb m altijd aan, en ook altijd op stil ..
Misschien een enkele keer dat ik m boven laat liggen oid aan de oplader, maar als ik wakker ben ontvang ik gerust smsjes hoor haha Schijnheilig

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 07:21

Mijn telefoon staat altijd aan, altijd op trillen. En heb hem eigenlijk ook altijd vlak bij me, tenzij hij aan de oplader is. Ook 's nachts heb ik hem bij me, want er zijn mensen die dan nog wel eens sms-en en het is mijn wekker. Clown

Ik zet hem wél uit op plaatsen waar het moet, bijv. in het vliegtuig enz.

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:05

Altijd aan en altijd op trilfunctie.
Meestal deed ik 'm 's nachts altijd uit, maar sinds ik een vriend heb, heb ik 'm altijd aan.
Vooral nu mijn liefje voor 8 dagen op vakantie is Verdrietig . Mis hem heel erg, maar hij belt iedere dag. Iedere dag wel op verschillende tijden, dus ik neem mijn tel. overal mee heen. Ook als ik ga douchen, paardrijden e.d. Knipoog . Blij als hij weer terug is Ach gut