Hebben jullie wel enig idee wat het doel is van langs de deuren gaan?

(naast het moeten) Zij zijn er van overtuigd dat de wereld echt vergaat, en dat alleen zij overblijven. God is mooi en alles wat hij geschapen heeft ook. God heeft ook mensen geschapen, ook ongelovigen dus, en die moeten beschermd worden. Ze willen de mensen redden, niet de wereld overnemen ofzo, en over die commisie, wat een misselijke opmerking zeg

Ik ontken echt niet dat ze soms verschrikkelijk vervelend zijn, of dat ze te ver gaan, maar om het nou geweldig te vinden dat iemand dat zo iemand zijn vingers breekt tussen de deur?

Misschien moet iedereen dat maar gaan doen, want zo iemand zo ik niet eens meer willen redden als ik een Jehova was

Ook het stukje over het geld vragen voor het pensioen van de pastoor, heeft hier bar weinig mee te maken, zoals je zelf al zei, waren dat Katholieken, want dat zijn de enigen die een pastoor hebben

En Katholieken gaan normaal gesproken niet langs de deuren om hun geloof te verkondigen. Volgens hen dien je dat namelijk voor jezelf te houden en loop je er niet mee te koop