Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Casca schreef:nou meid, het kan echt nog ergerals ik hem tegenkom waar ik al heel lang smoor op ben en hij zegt 'hoi' durf ik niks terug te zeggen of doe ik alsof ik hem niet zie, soms roept ie nog maar ik durf dan echt niet... op msn zeg ik dan maar dat ik hem niet zag...
dus het kan echt nog erger
misschien dat je hem al alleen een briefje kunt geven met je emailadres erop, dan hoef je niet per se meteen je nummer te geven en kun je hem eerst even via msn leren kennen.

rakkertjuuhh schreef:je moet, nu of nooit. ik weet hoe moeilijk het is,daarom reageer ik ook. ik heb het ook echt uit me keel moeten trekken maar het is goed uitgelopen,heb ook al paar keer gehad dat ik die jongen nooit meer had gezien en had spijt wil je niet weten:P wat is zijn voor en achternaam? ik ga hem vinden ben daar wel goed in;)
xMendy schreef:Vraag wat ie morgen gaat doen, heel nonchalant.. zo van, 'ga je nog uit ofzo vanaaf? Oja? Waar ga je altijd uit dan?' En dan steeds verder vragen om tijd te rekken.. maar daar moet je tuurlijk wel de gelegenheid voor krijgen

Casca schreef:of hem naschreeuwen; He, david, wat is eigenlijk je achternaam??
dan is ie misschien wel zo overdonderd dat hij het terugschreeuwt
rakkertjuuhh schreef:wat is zijn naam en waar woon jij? ik ga zoeken;)

dan kun je het nog goedmaken
Casca schreef:maar dat kan wel precies op het moment dat jij van jezelf baalt dat je niks hebt gezegd bij het afrekenen![]()
dan kun je het nog goedmaken
Demone schreef:Echt herkenbaar dit, hihi... Ik was ooit helemaal gek op een collega, en genoeg kansen gehad om dingen te ondernemen maar steeds klapte ik weer dicht, de baas wilde zelfs een date regelen, HIJ stemde in en ik klapte dicht... En nu werk ik daar dus niet meer.
Maargoed eeeeh.. Je staat dus achter de kassa, waarom print je niet een leeg bonnetje uit (kan met 1 of ander knopje), schrijf je daar je e-mail adres op en geef je hem die als hij afrekend...
Hij vindt je echt wel leuk.
van trekpleister naar trendhuppelepup, en van trendhuppelepup weer naar trekpleister
Demone schreef:Ik denk dat hij ook hardstikke frustie is... Hij geeft je echt tekenen hoor. Als je dat met het bonnetje doet hoef je niet echt te praten enzo, is misschien wel makkelijker.... (En na het werk race je naar huis en zet je je msn aan, hihi).

Casca schreef:nou meid, het kan echt nog ergerals ik hem tegenkom waar ik al heel lang smoor op ben en hij zegt 'hoi' durf ik niks terug te zeggen of doe ik alsof ik hem niet zie, soms roept ie nog maar ik durf dan echt niet... op msn zeg ik dan maar dat ik hem niet zag...
dus het kan echt nog erger
misschien dat je hem al alleen een briefje kunt geven met je emailadres erop, dan hoef je niet per se meteen je nummer te geven en kun je hem eerst even via msn leren kennen.
óf probeer viavia aan zijn email adres/nummer te komen, maar dat is zeer moeilijk
bokt wereld is klein he
, maar ik zou snel actie ondernemen!
en ik denk dat hij je ook wel leuk vindt want hij blijft verdacht lang in de winkel haha 
vrouwke schreef:ik denk dat ik morgen maar eens ga winkelen in udenvan trekpleister naar trendhuppelepup, en van trendhuppelepup weer naar trekpelister

zo genoeg;) _Nancy schreef:vrouwke schreef:ik denk dat ik morgen maar eens ga winkelen in udenvan trekpleister naar trendhuppelepup, en van trendhuppelepup weer naar trekpelister
AAAAAAAAHHHH
jij woont in Zeeland!!
Omg. Kom langs!!
Kom laaaangs
het is trouwens TrendSTORE
rakkertjuuhh schreef:welke provincie woon je lieve sgat
_Nancy schreef:Ja vrouwke, jij hoeft niet van ver te komen!
Kom langs, ik betááál je er wel voor xD
Kun je dan niet vragen of hij een vriendin heeft??