Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En dan kom je inderdaad, in jullie geval, voor een keuze.
germie schreef:Heb om kinderwensen en sekswensen al relaties beeindigd. Niet bespreekbaar, PUNT. Volgende.
Roosch schreef:Hoezo voor het blok zetten? In een situatie als deze is er geen compromis mogelijk. Je kunt niet voor een half kind gaan of half voor een kind gaan. Volstrekt logisch dus dat hij op dit punt een keuze moet gaan maken. Als de vrouw waar hij van houdt geen kinderen wil dan kun je niets anders als jij zelf wel een kinderwens hebt.

moonfish13 schreef:Ik zag dit topic, dacht: bij twijfel niet doen, punt erachter, beiden verder zoeken naar iemand die wel bij die wel/niet kinderwens past.
Je bent nog zo jong, en hij is ook een keer te oud.
En nu zie ik dat jullie nog samen zijn, en deze situatie er nog is.![]()
Ik kan er niet bij dat hij je hiervoor na 10 jaar laat gaan terwijl hij nu 34 is.
Als hij dit had gewild had hij je minstens 5 jaar terug voor deze keus moeten zetten mijn inziens.
bulck schreef:Wie ben jij dan om een termijn te bepalen? Ze zijn met twee en hebben dus allebei deze situatie gecreëerd. Allebei evenveel "schuld", als je dat al zo wilt stellen.
Je kan ook stellen dat zij hem heel de tijd ook nog de indruk heeft gegeven mss bij te draaien, imo had zij er ook onmiddellijk een einde kunnen stellen.
Het is gewoon een complex iets, omdat "graag zien" ook soms betekent elkaar los te laten.
En zoals andere ook stellen, dit onderwerp speelt ook nog niet zo hard als je bvb 20 bent, maar komt toch vroeg of laat aan bod. Wilt dat dan zeggen dat ze samen geen andere dromen en doelen hadden? Tuurlijk wel en mss ook niet zonder succes.
Dus we kunnen het hier wel zo droog stellen, maar het gaat hier om gevoelens, emoties, een levensloop... Dat alles moet nu in vraag gesteld worden en dat is absoluut geen gemakkelijke.

bulck schreef:moonfish13 schreef:Ik zag dit topic, dacht: bij twijfel niet doen, punt erachter, beiden verder zoeken naar iemand die wel bij die wel/niet kinderwens past.
Je bent nog zo jong, en hij is ook een keer te oud.
En nu zie ik dat jullie nog samen zijn, en deze situatie er nog is.![]()
Ik kan er niet bij dat hij je hiervoor na 10 jaar laat gaan terwijl hij nu 34 is.
Als hij dit had gewild had hij je minstens 5 jaar terug voor deze keus moeten zetten mijn inziens.
Wie ben jij dan om een termijn te bepalen? Ze zijn met twee en hebben dus allebei deze situatie gecreëerd. Allebei evenveel "schuld", als je dat al zo wilt stellen.
Je kan ook stellen dat zij hem heel de tijd ook nog de indruk heeft gegeven mss bij te draaien, imo had zij er ook onmiddellijk een einde kunnen stellen.
Het is gewoon een complex iets, omdat "graag zien" ook soms betekent elkaar los te laten.
En zoals andere ook stellen, dit onderwerp speelt ook nog niet zo hard als je bvb 20 bent, maar komt toch vroeg of laat aan bod. Wilt dat dan zeggen dat ze samen geen andere dromen en doelen hadden? Tuurlijk wel en mss ook niet zonder succes.
Dus we kunnen het hier wel zo droog stellen, maar het gaat hier om gevoelens, emoties, een levensloop... Dat alles moet nu in vraag gesteld worden en dat is absoluut geen gemakkelijke.
beatje schreef:Ik ben zelf moeder en vond het best een zware baan,kinderen heb je wel 24 uur per dag zeker als ze klein zijn.En eerlijk is eerlijk meestal draait de moeder voor het meeste werk er van op.
Ik vind het ook wel een beetje raar dat je iemand een vorm van dwingt kinderen te nemen.Wat als de ts ze dadelijk niet kan krijgen?Ga je dan ook weg?Aan de andere kant vind ik de Ts ook klinisch klinken met als ik weg ga, hoe zit het dan met het huis moet ik meer gaan werken enz.
Als mijn man bij mij weg gaat verlies ik mijn beste vriend ,steun en toeverlaat aan matriele dingen zou ik niet eens denken,die dingen zijn vervangbaar en is een oplossing voor.