Ieder z'n ding denk ik....... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ieder z'n ding denk ik....... 
xDramaQueen schreef:ondanks dat ik een eigen camera heb, zou ik dolgraag een shoot hebben van sjoert oidof hypofocus
Is toch anders een eigen fotoshoot met je (vz) paard, en ik geef toe, ik maak mooiere fotos van ander mans paarden dan van mijn eigen vz paard. Misschien omdat je dan veel kritischer bent? En fotos van je eigen paard dóór iemand anders bekijk je veel anders dan fotos van je zelf. Althans ik dan

En stel dat je dan toch verder wilt, dan heb je al een goede basis gelegd. Ben het wel met de ts eens dat veel mensen al met een site en shoots beginnen, terwijl het resultaat daar nog niet voldoende voor is. Maar goed, de 'koper' moet dan maar bepalen of hij zo iemand voor de foto's wil gebruiken of niet. SaskiaKur schreef:Het zoveelste topic.... *zucht*
*zucht* xDramaQueen schreef:ze heeft wel gelijk, zei ik ook als eerste, ik bedoel de zoekfunctie bijt niet..

SaskiaKur schreef:xDramaQueen schreef:ze heeft wel gelijk, zei ik ook als eerste, ik bedoel de zoekfunctie bijt niet..
Amen!

SaskiaKur schreef:Het zoveelste topic.... *zucht*
En grmbl volgens mij heb je gelijk ook.
Haha *Temt zelf maar op zichzelf en Saskiakur. 

?. Misschien een beetje hard, maarja dat is jouw beginpost ook.