Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zeeuwtje68 schreef:Ik ben al bijna 40 en geniet er nog steeds van hoor! Voor mij is echt niks te eng.
Aangezien alles nep is
Teziej schreef:RedPassion schreef:Echte horrorfilms vind ik niet eng, die zijn te nep om eng te zijn. Maar (psychologische) thrillers en films waar geesten in voorkomen kan ik wel heel eng vinden. Ik kijk graag naar Medium, maar sommige afleveringen vind ik zo eng dat ik ze verder opneem en de volgende dag bij daglicht wel verder kijk![]()
The Sixth Sense vond ik vreselijk, daar durf ik nooit weer naar te kijken.
The Sixth Sense vond ik ook wel gaaf.
Voor Maartje:
poedersuiker clown
renate85 schreef:*lees even het topic door en jah hoor Bingo*
![]()
![]()
Wat ben jij erg... dankjewel_-:(
Kiwi_ schreef:Vanavond komt er ook een thriller/horror op tv: Taken. Ik hoop niet dat ik er toevallig langs zap, want ik doe het vast in m'n broek![]()
Films over geesten enzo doen het echt bij mij, dan slaap ik nooit meer
chipieke schreef:Nu hangt er steevast een handdoek over de tv
Dat vind ik wel grappig. (En héél begrijpelijk!)
Dus nee, je bent zeker niet de enige! 
Teziej schreef:Aaah, ik wou wat plaatjes van de Grudge hier zetten, kijk ik op google naar die plaatjes. De rillingen lopen weer over me rug.
was net die film vergeten brrrr.
renate85 schreef:Teziej schreef:Aaah, ik wou wat plaatjes van de Grudge hier zetten, kijk ik op google naar die plaatjes. De rillingen lopen weer over me rug.
hahah dankjewelwas net die film vergeten brrrr.
Heeeell eng chineesje
renate85 schreef:Teziej schreef:Aaah, ik wou wat plaatjes van de Grudge hier zetten, kijk ik op google naar die plaatjes. De rillingen lopen weer over me rug.
hahahhaha nogmaals bedankt jij!!!lwas net die film vergeten brrrr.
Heeeell eng chineesje

Teziej schreef:The Sixth Sense vond ik ook wel gaaf.
Voor Maartje:
[img][/img]