Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Somebitch schreef:Ben het met Miryam eens.
Als je met hem afspreekt doe wat met de tips and have fun..
Maar ik hoop geen topic tegen die tijd tegen te komen dat er iets gebeurt is..
Wees verstandig.
Ik denk trouwens dat je ooit wel van dat terrasje afmoet.. Als je naar huis gaat ofzo.
Of als hij allemaal smerige dingen gaat zeggen en je weg wilt daar.
Miss_Malfoy schreef:En heel jammer dat heel bokt erover heen leest dat onze hele relatie puur vriendschappelijk is...
Leentje_ schreef:Ga ik daarin helemaal met jou mee.
ik ga niets meer zeggen in dit topic,
TS have fun! en hopen maar dat alles dan goed gaat
en als het tegenvalt tja je bent gewaarschuwd
In mijn geval is het trouwens geen jongen, maar gewoon een meisje waarmee het goed klikt, het lijkt mij ook heel gezellig om eens af te spreken of eens een winkeldagje te houden. Het is niet eens het leeftijdsverschil, dat ik redelijk op één lijn met haar lig dat had ik al gemerkt (oké, mensen doen zich altijd anders voor op internet, je weet maar nooit), maar gewoon het 'stereotype' verhaal. Zometeen is het een ouwe vent van 50, die kindertjes betast en later in een greppel dumpt.
LimaMambo schreef:Miss_Malfoy schreef:En heel jammer dat heel bokt erover heen leest dat onze hele relatie puur vriendschappelijk is...
vanuit jouw kant is het vriendschappelijk..
maar wie zegt dat dat ook vanuit hem komt?
en dat kan nog wel eens een nare ervaring gaan worden met een knul van 22, vind het nu al een creep. Miss_Malfoy schreef:Tja die afspraakjes erna, eventueel, dat is eigenlijk iets waar ik me later pas druk over ga maken. Voor hetzelfde geld is het een enorme oen, dan maak ik me voor niks zorgen, of is 'ie inderdaad van het verkeerde type, dan wil ik hem helemaal nooit meer zien. Ik ga niks plannen voordat ik zekerheid heb.
Vriendinnen waren aan het shoppen, en komen "toevallig" langs?
Dat moet in zo'n klein stadje als hier wel bijna gebeuren, winkels zijn op 1 hand te tellen.
@ LimaMambo: Dan voldoet hij niet aan m'n verwachtingen, en ben ik dus weg.
Miss_Malfoy schreef:Tja die afspraakjes erna, eventueel, dat is eigenlijk iets waar ik me later pas druk over ga maken. Voor hetzelfde geld is het een enorme oen, dan maak ik me voor niks zorgen, of is 'ie inderdaad van het verkeerde type, dan wil ik hem helemaal nooit meer zien. Ik ga niks plannen voordat ik zekerheid heb.
Dat moet in zo'n klein stadje als hier wel bijna gebeuren, winkels zijn op 1 hand te tellen.
Miss_Malfoy schreef:of is 'ie inderdaad van het verkeerde type, dan wil ik hem helemaal nooit meer zien. Ik ga niks plannen voordat ik zekerheid heb.
.
. LimaMambo schreef:Miss_Malfoy schreef:Tja die afspraakjes erna, eventueel, dat is eigenlijk iets waar ik me later pas druk over ga maken. Voor hetzelfde geld is het een enorme oen, dan maak ik me voor niks zorgen, of is 'ie inderdaad van het verkeerde type, dan wil ik hem helemaal nooit meer zien. Ik ga niks plannen voordat ik zekerheid heb.
meid.. je denkt er wel veels te makkelijk over vind ik..
straks achtervolgd hij je en slaat onderweg toe.. of nog erger.. hij weet dan waar je woont..
Miss_Malfoy schreef:LimaMambo schreef:
meid.. je denkt er wel veels te makkelijk over vind ik..
straks achtervolgd hij je en slaat onderweg toe.. of nog erger.. hij weet dan waar je woont..
Tja, dat lijkt me toch ook iets waar je gewoon voor op je hoede moet zijn?
Zierikzee is een kleine stad, zoiets valt hier direct op.
@ Somebitch: Je spreekt van zolaat tot zoalaat af, dus rond die laatste tijd komen ze langs.
Somebitch schreef:En wat als hij ondertussen dingen doet en je dus werkelijk weg wilt..
Misschien achtervolgt hij jullie sneaky en weet dan waar je woont en kan je gaan stalken oid.
Zo zijn er nog veel meer dingen die kunnen gebeuren.
Roxx schreef:Hij zal je heus niet bij je haren het terras afsleuren, dus als je zegt dat er op dat terras niets zal gebeuren heb je ongetwijfeld gelijk. Nee, ik verwacht dat hij juist het eerste afspraakje aardig is en niets van je zal willen. Gewoon vriendschappelijk een drankje drinken. Vervolgens denk jij: "zie je wel, betrouwbare jongen!" en geef je hem meer informatie over jezelf. En spreek je nog een keer met hem af. Want het is toch zo'n aardige jongen? Zo gaat het door tot jij hem volledig vertrouwt en dan wordt het pas echt gevaarlijk! Het type dat verkeerd wil speelt het zo! Die bespringt je niet op de eerste date, die wint eerst je vertrouwen.
Geloof ons nou: een normale jongen van 22 wil geen afspraakjes met meisjes van 14!!!
Verder geef jij aan dat je alleen maar vriendschap wilt, maar is dat wel zo? Je hebt het ergens eerder in het topic al over "afpakken". Dat klinkt meer alsof jij iets meer van/met hem wilt. Als hij die indruk ook heeft zou je bij hem ook wel eens bepaalde verwachtingen gewekt kunnen hebben.
en ik ben een meisje van bijna 18 dus uitkijken voor jongens van 22
vooral als ze gaan afspreken met meisjes van 14 ze zien jou niet als vriendinnetje maar meer als een ''DING'' om het even mee te doen en daarna gooien ze je weg ..