Hoe iemand natrekken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: Hoe iemand natrekken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 20:03

Kijk daar word ik nou zo moe van, want nog niet één iemand heeft dat kunnen onderbouwen.
Vertel mij maar eens wat er kan gebeuren zolang ik op mijn hoede blijf, niet van dat terasje ga, en oplet dat er niks in mijn drinken komt.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:03

Ben het met Miryam eens.
Als je met hem afspreekt doe wat met de tips and have fun..

Maar ik hoop geen topic tegen die tijd tegen te komen dat er iets gebeurt is..

Wees verstandig.

Ik denk trouwens dat je ooit wel van dat terrasje afmoet.. Als je naar huis gaat ofzo. Nagelbijten / Gniffelen

Of als hij allemaal smerige dingen gaat zeggen en je weg wilt daar.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 20:05

Somebitch schreef:
Ben het met Miryam eens.
Als je met hem afspreekt doe wat met de tips and have fun..

Maar ik hoop geen topic tegen die tijd tegen te komen dat er iets gebeurt is..

Wees verstandig.

Ik denk trouwens dat je ooit wel van dat terrasje afmoet.. Als je naar huis gaat ofzo. Nagelbijten / Gniffelen

Of als hij allemaal smerige dingen gaat zeggen en je weg wilt daar.

Dan val ik wel terug op het vriendinnenleger, of ik zwaai hem persoonlijk uit.

Edit: Wel een goede trouwens. Ik zal er inderdaad ooit af moeten...

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:05

Ja jou vriendinnen van 14 jaar kunnen iets maken tegen een sterkere jongen van 20.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:06

En ga je die vriendinnen dan bellen waar hij bij zit om te vragen of ze je op komen halen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:07

Het gaat erom dat je daar zit en denkt, o wat is hij leuk, precies zoals ik had gedacht en wat klikt het goed. Hij kan misschien wel heel goed op jouw inspelen zonder dat je dat in de gate hebt. Dán gaat hij nog een stapje verder, misschien wel een vervolg afspraak en dan heb je hem nog een paar keer op de chat en dan vertrouw je hem helemaal en dan gaat het fout.

Ik ben gewoon van mening dat alleen iemand die behoorlijk achterlijk is voor zijn leeftijd, dus ook emotioneel op het verstand van een kind, sorry maar wel kind, van 15 zit, zo met een meisje van 14 om kan gaan. Iemand van 22 is al volledig door zijn pubertijd. Als iemand van 22 niet normaal sociaal kontakt kan hebben met leeftijdsgenoten, dan is er gewoon een steekje los. Of, of en daar hebben wij het over, Of hij heeft hele andere bedoelingen!!! En daar maken wij ons bezorgd over.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:08

Miss_Malfoy schreef:
En heel jammer dat heel bokt erover heen leest dat onze hele relatie puur vriendschappelijk is...

vanuit jouw kant is het vriendschappelijk..
maar wie zegt dat dat ook vanuit hem komt?

_Nancy_

Het gáát er - bij mij tenminste - ook niet om dat het gevaarlijk is oid, het gaat er om dat deze jongen beter moet weten en het niet normaal is dat hij er maar aan DENKT om met een meisje van jou leeftijd af te spreken! Rolleyes

En nu...
Leentje_ schreef:
Lips are sealed
ik ga niets meer zeggen in dit topic,
TS have fun! en hopen maar dat alles dan goed gaat

en als het tegenvalt tja je bent gewaarschuwd Lips are sealed
Ga ik daarin helemaal met jou mee. *LOL*
Laatst bijgewerkt door _Nancy_ op 18-06-08 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt

BokitoZ

Jongens ronde de leeftijd 18 t/m 21, 22 die daten met een meisje van 14?? dat klopt niet helemaal.. De meeste (niet allemaal) jongens rond die leeftijd zijn met hun hoofd ergens anders dan in de rose wolkjes eerder de red light wolkjes.. dus ik zal je even een paar tips geven aangezien ik heb gelezen dat je nogal eigenwijs bent en toch lekker met hem wilt afspreken..

tip 1: spreek af op een veilige plek bv de stad waar veel mensen in de buurt zijn

tip 2: Vertel een vriendin dat je gaat afspreken en waar en hoelaat vertel haar ook hoelaat je verwacht weer thuis te zijn ze kan dan checken dat je weer veilig thuis bent

tip 3: gaa nergens heen waar geen mensen zijn hoe verleidelijk het ook lijkt blijf altijd in de buurt van andere mensen.

tip 4: neem geen kadotjes aan vooral niet op date nmmr 1

tip 5: als je bv iets ziet liggen een broek of noem maar iets maar je kan deze niet betalen en hij zegt ik betaal hem voor je NIET doen Ze willen er altijd iets voor terug

tip 6: Doe niets wat jij niet wilt en maak dit ook goed duidelijk tegen hem.

tip 7: als je iets niet aanstaat gelijk afkappen hoe eerder hoe sneller je van hem af bent.

Naja zo kan ik nog wel eff door gaan met tips (ben tip date gever nummer 1)

maargoed lees deze maar een paar keer goed door..

Annetje_

Ik herken je probleem met je ouders (ook 14), mijn ouders zijn niet echt ondernemende mensen. Ook sluiten ze zich voor veel dingen af, of zien alleen maar de negatieve kanten van iets.

Als ik iemand zou willen ontmoeten gaat dat waarschijnlijk niet gebeuren. Het is ook moeilijk om uit te leggen, want zij hebben die eindeloze gesprekken niet gevoerd, al die grappige momenten met elkaar gedeeld. Ik hoef echt niet aan mijn ouders te vertellen 'maar hij komt echt heel betrouwbaar over'. Vork In mijn geval is het trouwens geen jongen, maar gewoon een meisje waarmee het goed klikt, het lijkt mij ook heel gezellig om eens af te spreken of eens een winkeldagje te houden. Het is niet eens het leeftijdsverschil, dat ik redelijk op één lijn met haar lig dat had ik al gemerkt (oké, mensen doen zich altijd anders voor op internet, je weet maar nooit), maar gewoon het 'stereotype' verhaal. Zometeen is het een ouwe vent van 50, die kindertjes betast en later in een greppel dumpt. Knipoog

En ergens denk ik, misschien is het niet eens zo verkeerd. Ik begrijp ze wel, je hoort ook veel nare dingen op het nieuws en de wereld is gewoon niet onschuldig. Aan de andere kant is het ook 'ik heb haar nu al vaker gesproken (telefoon), wat kan er nu gebeuren op een terrasje midden in het centrum van de stad gewapend met m'n mobiel?' Ervanuit gaande dat ik gewoon niet bij iemand in de auto stap. (misschien ga ik daar als puber ook de mist in, begrijp niet hoe zo'n situatie zo makkelijk verandert dat ik alsnog in de auto stap.)

Maar als jij zeker van je zaak bent, en goed realiseert wat er kan gebeuren en bewust blijft van het moment, kunnen wij je ook niet tegenhouden. Ik denk trouwens niet dat je het vijandig moet opvatten als iemand aankomt met 'doe het niet', want er zijn ook gevallen dat het gewoon niet goed afloopt.
Daar kwam ik weer voorbij hoor, met m'n verhaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:10

LimaMambo schreef:
Miss_Malfoy schreef:
En heel jammer dat heel bokt erover heen leest dat onze hele relatie puur vriendschappelijk is...

vanuit jouw kant is het vriendschappelijk..
maar wie zegt dat dat ook vanuit hem komt?

Iemand van 22 gaat niet vriendschappelijk om met een meisje van 14 en ik denk dat dat meisje van 14 ergens best wel stiekem nieuwsgierig is wat HET nu eigenlijk inhoudt... Lips are sealed en dat kan nog wel eens een nare ervaring gaan worden met een knul van 22, vind het nu al een creep.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 20:13

Tja die afspraakjes erna, eventueel, dat is eigenlijk iets waar ik me later pas druk over ga maken. Voor hetzelfde geld is het een enorme oen, dan maak ik me voor niks zorgen, of is 'ie inderdaad van het verkeerde type, dan wil ik hem helemaal nooit meer zien. Ik ga niks plannen voordat ik zekerheid heb.

Vriendinnen waren aan het shoppen, en komen "toevallig" langs?
Dat moet in zo'n klein stadje als hier wel bijna gebeuren, winkels zijn op 1 hand te tellen.

@ LimaMambo: Dan voldoet hij niet aan m'n verwachtingen, en ben ik dus weg.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:17

Miss_Malfoy schreef:
Tja die afspraakjes erna, eventueel, dat is eigenlijk iets waar ik me later pas druk over ga maken. Voor hetzelfde geld is het een enorme oen, dan maak ik me voor niks zorgen, of is 'ie inderdaad van het verkeerde type, dan wil ik hem helemaal nooit meer zien. Ik ga niks plannen voordat ik zekerheid heb.

Dat moet in zo'n klein stadje als hier wel bijna gebeuren, winkels zijn op 1 hand te tellen.

meid.. je denkt er wel veels te makkelijk over vind ik..
straks achtervolgd hij je en slaat onderweg toe.. of nog erger.. hij weet dan waar je woont..

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:22

Miss_Malfoy schreef:

Dus jou vriendinnen lopen elke 5 minuten langs. Nagelbijten / Gniffelen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:22

Miss_Malfoy schreef:
of is 'ie inderdaad van het verkeerde type, dan wil ik hem helemaal nooit meer zien. Ik ga niks plannen voordat ik zekerheid heb.

Probleem is dat als hij van het verkeerde type is, hij vaak zo goed met jonge meisjes kan praten dat je dat pas doorkrijgt wanneer je helemaal ondersteboven van hem bent en het te laat is Knipoog .

Puur vriendschappelijk dus, ik hoop van ganser harte dat dit na je afspraak nog hetzelfde is. Wil hij meer, dan zou ik me toch eens achter de oren krabben.
Het is inderdaad jouw leven en ook jouw keus om stomiteiten te begaan, maar bedenk wel dat sommige stomiteiten je hele leven kunnen verwoesten.
"Er kan toch niets misgaan", als je met zo'n instelling vertrekt zou ik toch beter thuisblijven. Misgaan kan er altijd iets, dus die ogen en oren èn gezond verstand moet je wel continue open blijven hebben Knipoog .

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 20:25

LimaMambo schreef:
Miss_Malfoy schreef:

straks achtervolgd hij je en slaat onderweg toe.. of nog erger.. hij weet dan waar je woont..

Tja, dat lijkt me toch ook iets waar je gewoon voor op je hoede moet zijn?
Zierikzee is een kleine stad, zoiets valt hier direct op.

@ Somebitch: Je spreekt van zolaat tot zoalaat af, dus rond die laatste tijd komen ze langs.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:26

En wat als hij ondertussen dingen doet en je dus werkelijk weg wilt..

Misschien achtervolgt hij jullie sneaky en weet dan waar je woont en kan je gaan stalken oid.

Zo zijn er nog veel meer dingen die kunnen gebeuren.
Laatst bijgewerkt door Somebitch op 18-06-08 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:26

Ik ken geen knul van die leeftijd die puur vriendschappelijk met een meisje omgaat, dan moet ze toevallig collega zijn, zus van zijn beste vriend of zo, maar niet via een blind date via internet. No way, wakker worden TS!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:28

Miss_Malfoy schreef:
LimaMambo schreef:

Tja, dat lijkt me toch ook iets waar je gewoon voor op je hoede moet zijn?
Zierikzee is een kleine stad, zoiets valt hier direct op.

@ Somebitch: Je spreekt van zolaat tot zoalaat af, dus rond die laatste tijd komen ze langs.

Waarom gebeurt het dan nog zoveel?
En waarom gebeuren er dan nog zoveel andere dingen. Zoals overvallen etc, vaak staan ze namelijk op camera en altijd iemand ziet wel iets.. Zou je denken..

Kijk eens naar een paar afleveringen van Opsporing verzocht. Misschien dat dat je meer overtuigd dat het overal kan gebeuren.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 20:33

Somebitch schreef:
En wat als hij ondertussen dingen doet en je dus werkelijk weg wilt..

Misschien achtervolgt hij jullie sneaky en weet dan waar je woont en kan je gaan stalken oid.

Zo zijn er nog veel meer dingen die kunnen gebeuren.

De meeste winkels liggen centraal, dus ze blijven zowiezo in de buurt van dat terras.
Ik kan 'm altijd nog zelf uitzwaaien trouwens, en mobieltjes zijn altijd bij de hand, en anders is het politieburo dichtbij.

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:34

Hij zal je heus niet bij je haren het terras afsleuren, dus als je zegt dat er op dat terras niets zal gebeuren heb je ongetwijfeld gelijk. Nee, ik verwacht dat hij juist het eerste afspraakje aardig is en niets van je zal willen. Gewoon vriendschappelijk een drankje drinken. Vervolgens denk jij: "zie je wel, betrouwbare jongen!" en geef je hem meer informatie over jezelf. En spreek je nog een keer met hem af. Want het is toch zo'n aardige jongen? Zo gaat het door tot jij hem volledig vertrouwt en dan wordt het pas echt gevaarlijk! Het type dat verkeerd wil speelt het zo! Die bespringt je niet op de eerste date, die wint eerst je vertrouwen.

Geloof ons nou: een normale jongen van 22 wil geen afspraakjes met meisjes van 14!!!

Verder geef jij aan dat je alleen maar vriendschap wilt, maar is dat wel zo? Je hebt het ergens eerder in het topic al over "afpakken". Dat klinkt meer alsof jij iets meer van/met hem wilt. Als hij die indruk ook heeft zou je bij hem ook wel eens bepaalde verwachtingen gewekt kunnen hebben.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:35

Ja nee daar heb je veel aan meid..
Als dat allemaal zou werken he.. Dan zou er nooit iets gebeuren op straat.. Want de politie zal er zo wel zijn.. Je heb natuurlijk altijd alle tijd in gevaar van nood om 112 te bellen.. Kan makkelijk als je half vermoord word. Ja

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 20:36

Roxx schreef:
Hij zal je heus niet bij je haren het terras afsleuren, dus als je zegt dat er op dat terras niets zal gebeuren heb je ongetwijfeld gelijk. Nee, ik verwacht dat hij juist het eerste afspraakje aardig is en niets van je zal willen. Gewoon vriendschappelijk een drankje drinken. Vervolgens denk jij: "zie je wel, betrouwbare jongen!" en geef je hem meer informatie over jezelf. En spreek je nog een keer met hem af. Want het is toch zo'n aardige jongen? Zo gaat het door tot jij hem volledig vertrouwt en dan wordt het pas echt gevaarlijk! Het type dat verkeerd wil speelt het zo! Die bespringt je niet op de eerste date, die wint eerst je vertrouwen.

Geloof ons nou: een normale jongen van 22 wil geen afspraakjes met meisjes van 14!!!

Verder geef jij aan dat je alleen maar vriendschap wilt, maar is dat wel zo? Je hebt het ergens eerder in het topic al over "afpakken". Dat klinkt meer alsof jij iets meer van/met hem wilt. Als hij die indruk ook heeft zou je bij hem ook wel eens bepaalde verwachtingen gewekt kunnen hebben.

Dat was echt héél duidelijk een grapje.

En ik ken het fenoneem loverboys, ook hoe ze te werk gaan etc.

@ Somebitch: Maar niet iedereen die dit doet denkt er ook echt over na dan.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:37

Dat snap ik even niet..

Waar denkt die niet overna?
Ik heb vaak genoeg bij vreemden in de auto gezeten.. In Belgie.. 14 / 15 jaar oud.. ZUllen is gaan liften hoor..

Heb er alle ervaring mee..

BokitoZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:39

Waarom gebeurt het dan nog zoveel?
En waarom gebeuren er dan nog zoveel andere dingen. Zoals overvallen etc, vaak staan ze namelijk op camera en altijd iemand ziet wel iets.. Zou je denken..

Kijk eens naar een paar afleveringen van Opsporing verzocht. Misschien dat dat je meer overtuigd dat het overal kan gebeuren.[/quote]

Ik ben ook een keer op OPsporing verzocht geweest Haha! en ik ben een meisje van bijna 18 dus uitkijken voor jongens van 22 Tong uitsteken vooral als ze gaan afspreken met meisjes van 14 ze zien jou niet als vriendinnetje maar meer als een ''DING'' om het even mee te doen en daarna gooien ze je weg ..

Let maar op ze gaan eerst op onderzoek uit .. 1 a 2 datejes om je vertrouwen te winnen daarna slaan ze hun slag .. dus blijf niet alleen ze eerste keer op je hoede maar ook die keren daarna en KIJK ALTIJD ACHTEROM VOORDAT JE JE STRAAT IN GAAT en kijk of niemand je achtervolgt!!!