Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cin_penotti schreef:sommige zitten hier wel te zeuren dat het haar schuld is enz.. heb je wel is naar de kinderen van tegenwoordig gekeken??? sorry iedereen weet het hier allemaal zo goed maar hoe zouden jullie zelf reageren in zon situatie??
dat kind komt overal mee weg, als je kind een beetje opgevoed is doet ie zoiest niet dus het is aan de ouders te wijten dat een kind zo is, tis heel sneu maar dit had bij iedereen kunnen gebeuren wat voor diploma's je ook op zak hebt
Mystica schreef:Cin_penotti schreef:sommige zitten hier wel te zeuren dat het haar schuld is enz.. heb je wel is naar de kinderen van tegenwoordig gekeken??? sorry iedereen weet het hier allemaal zo goed maar hoe zouden jullie zelf reageren in zon situatie??
dat kind komt overal mee weg, als je kind een beetje opgevoed is doet ie zoiest niet dus het is aan de ouders te wijten dat een kind zo is, tis heel sneu maar dit had bij iedereen kunnen gebeuren wat voor diploma's je ook op zak hebt
Hoe er gereageerd moest worden, staat een paar berichten boven jou bericht. Als dat gedaan was, was er namelijk helemaal niks gebeurd.
Mystica schreef:Wel hoe ze had moeten reageren dus...
nickyu schreef:Mystica schreef:Wel hoe ze had moeten reageren dus...
had kunnen ,, evt ook had kunnen
Charaz schreef:Pfoei heb alle reactie's eens doorgelezen.
Kan me levendig voorstellen dat een kind overstuur is als hij de verkeerde beker heeft. Over hoe het vastpakken gegaan is kunnen we denk ik niets zeggen want we waren er niet bij.
Maar ik moet heel eerlijk zeggen, als een stagiaire mijn kind zou vast pakken zou ze dus een huge probleem hebben.
Zelf ben ik ook nooit de makkelijste geweest, heel opstandig en driftig en als je dan al over je toeren bent en vast gepakt wordt kan ik het me levendig in beelden dat zo'n kind over de rooie gaat. Nee dat praat ik niet goed, maar ik kan het me in beelden.
Ik heb overigens een prima opvoeding gehad en mijn ouders zijn absoluut niet flauw.