Mijn type: blond, blauwe ogen. surfer achtig, rond de 1.80 tattoo's
De jongens waar ik mee thuis kom: groter dan 1.90, donker haar, blauwe ogen en ze hadden allemaal krullend haar, maar zo kort dat het niet opviel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bubsj schreef:Ik kreeg hem vandaag aan de kassa, helaas heb ik hem laten lopen![]()
Mijn type: blond, blauwe ogen. surfer achtig, rond de 1.80 tattoo's![]()
De jongens waar ik mee thuis kom: groter dan 1.90, donker haar, blauwe ogen en ze hadden allemaal krullend haar, maar zo kort dat het niet opviel.
) 

niet te lang, kledingstyle beetje skate/alto (liefs all stars, broeken die laag op de kont hangen, mooie strakke boxer dr bovenuit, t-shirt en armbandje (kralen of leer ofzo). Geen bleke huid, mooie rechte neus, lief lachje en niet te dun en niet te dik (goh, té is nooit goed
) Help ik berschrijf hier mijn ex 
en ze moeten niet langer zijn dan 1,80 en een beetje van de zelfde muziek houden, maarja dit topic gaat immers over uiterlijk

(blond, blauwe ogen, spillepoot, 1,86 ofzo, wel gespierd, maar in combi met dun zijn vind ik dat er raar uitzien
) 

Njen schreef:Ik val meestal niet op uiterlijk, maar op innerlijk, maar mijn type is donker halflang haar, en mooie bruine ogen, gespierd, niet te dun, beetje breed, liefst tussen de 1.80 en 1.85), laat mijn vriend nou net het tegenovergestelde zijn(blond, blauwe ogen, spillepoot, 1,86 ofzo, wel gespierd, maar in combi met dun zijn vind ik dat er raar uitzien
)
Jij bent de eerste van dit topic die daar op valt volgens mij.. 

TheSam schreef:Ideale man?
Stem van Barry White, lichaam van Patrick Swazey, de humor van Gordon en het geld van Bill Gates![]()

arian_wolf schreef:Njen schreef:Ik val meestal niet op uiterlijk, maar op innerlijk, maar mijn type is donker halflang haar, en mooie bruine ogen, gespierd, niet te dun, beetje breed, liefst tussen de 1.80 en 1.85), laat mijn vriend nou net het tegenovergestelde zijn(blond, blauwe ogen, spillepoot, 1,86 ofzo, wel gespierd, maar in combi met dun zijn vind ik dat er raar uitzien
)
SpillepootJij bent de eerste van dit topic die daar op valt volgens mij..
Alleen mijn vriend is dat
Vandaar dat ik eerst ook helemaal niks in hem zag

Hahah, die loopt op mijn werk weleens binnen, blond halflang haar, knappe kop ookal issie al wat ouder(of het komt door roken, weet ik zo niet)
Dan neem ik het lichaam wel voor lief hoor, volgens mij issie nml wel gespierd en dan op een leuke manier

_Chantal89 schreef:Tjah..
Krullen.
Blond haar.
Lichte ogen.
Een mooie lach.
Beetje gespierd.
Niet te lang.
En een lieve uitstraling.
(die is ook spillepoot) volgens mij valt er niemand op spillepoot maar er zijn teveel in deze wereld om eronderuit te komen denk ik