Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lis schreef:Turkse mensen hebben weinig te maken met Arabische mensen,
Excuse me? Ik weet niet hoe dat in het noorden zit, maar hier kopen mensen zowel bij de goedkopere supermarkten zoals Aldi en Lidl als bij de AH e.d. Oftewel, hier in 'mijn' deel van het land zijn krijsende kinderen niet voorbehouden aan winkels waar mensen komen die voor een dubbeltje op de eerste rang willlen zitten.Citaat:Als je bij de Lidl of Aldi boodschappen gaat doen, kan je dergelijke taferelen verwachten. Je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Citaat:Ik erger me namelijk ook aan mensen die hun kar tot aan de nok vullen, waar ik op moet wachten, met nog geen 3 artikelen in mijn mandje
Citaat:denk dat ik ook niet zo aardig ben voor haar als ze het wel zou doen
lis"]
Als je bij de Lidl of Aldi boodschappen gaat doen, kan je dergelijke taferelen verwachten. Je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
[/quote]
Pardon???????
[quote="lis schreef:Mensen die voordringen, brullen door de winkel, hun kind een knal verkopen etc. Ontzettend irritant, maar ja.. goedkope winkel he?
Roos"]
[quote="lis schreef:Turkse mensen hebben weinig te maken met Arabische mensen,
Citaat:Excuse me? Ik weet niet hoe dat in het noorden zit, maar hier kopen mensen zowel bij de goedkopere supermarkten zoals Aldi en Lidl als bij de AH e.d. Oftewel, hier in 'mijn' deel van het land zijn krijsende kinderen niet voorbehouden aan winkels waar mensen komen die voor een dubbeltje op de eerste rang willlen zitten.Citaat:Als je bij de Lidl of Aldi boodschappen gaat doen, kan je dergelijke taferelen verwachten. Je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Oh, en hier in de randstad hebben we supermarkten waar ze speciale kassa's hebben voor mensen met maar een paar artikelen.
Cer"]
[quote="lis"]
Als je bij de Lidl of Aldi boodschappen gaat doen, kan je dergelijke taferelen verwachten. Je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
[/quote]
Pardon???????/
[/quote]
Het is toch gewoon waar, dat je voor weinig geld, vaak ook weinig kunt verwachten?? Waarom zou dat niet gezegd mogen worden? Als je graag rustig wilt winkelen, dan ga je naar de AH of Konmar. Daar staat een koffiebar voor vermoeide bejaarden, een tv voor kinderen en een lastige klant wordt er gewoon uit gezet.
[quote="Cer"]
[quote="lis schreef:Mensen die voordringen, brullen door de winkel, hun kind een knal verkopen etc. Ontzettend irritant, maar ja.. goedkope winkel he?
lis schreef:Dat is geen vooroordeel, de meeste probleemkinderen komen uit arme, laagopgeleide gezinnen. Niet alle mensen die weinig te besteden hebben, zijn onfatsoenlijk. Wel veel onfatsoenlijke mensen hebben weinig te besteden.
Natalie"]
[quote="lis schreef:Over die 'kindvrije' uren in het zwembad... Vind ik nog zo geen gek idee, want soms is het tamelijk (en dat is nog zachtjes uitgedrukt) onmogelijk als je rustig je baantjes wil zwemmen met al die jengelende en spelende kinderen in het zwembad die nogal eens onder de voeten willen zwemmen ... Net als er ook met de kinderen rekening moet gehouden worden en de fanatieke baantjeszwemmers hun onder de voeten zwemmen als ze rustig willen spelen... Dus uren waarop er serieus gezwommen wordt en uren voor de kinderen... Lijkt me echt niet onrealistisch...
...